Luulen muuten, että olen tavannut isäsi, äitisi, ehkä myös siskosi.

Anonyymi

Olen melko varma, tai sitten pahasti erehtynyt.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et oo. Niistä osa on kuollu

      • Anonyymi

        Otan osaa, mutta mistä voit tietää että tämä oli juuri sinulle?


    • Anonyymi

      Sitten tunnetkin koko dynastian.

      • Anonyymi

        Jep.


    • Anonyymi

      Missä?

    • Anonyymi

      Mäpä tiiän, että hän on tavannut😂mutta en kerro missä. Ja sivuuust

      • Anonyymi

        Ehe ehe ehe, hetki hetki hetki, ähäkutti hähhähähäähää.


    • Anonyymi

      Et ole, kuollut osa jo kauan sitten.

    • Anonyymi

      No nyt mennään :D

      • Anonyymi

        ufaffaa anno domini 2021👌 son hyvä tähätä korkealle elämässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ufaffaa anno domini 2021👌 son hyvä tähätä korkealle elämässä

        Sulle varmaan korkealle tähtäämistä on lähärin ammatti.


    • Anonyymi

      Jees jees jees let’s go lehmät navetta palaa perkele!!!!1111

    • Anonyymi

      Olen myös varma asiasta et:

      Never say never ja mulle et voi koskaan sanoa hyvästi niin että mä sut tosissaan ottasin.
      Tosissaan voin sut ottaa mut sit pitää kestää ne itkupotkuraivarit, sillä rakkaudestahan se hevonenki potkiiiii ja khyyyyyyl vielä on jäljellä villihevosia tummia helliä oreja joita saa luvan kanssa (naiset) ratsastaa, rakastella voin, rakkauttakin pystyn antamaan heti sylin täydeltä, mutta minulta et koskaan katoa ❤️😇

      • Anonyymi

        Nam 😘💕

        Mutta entä jos se ori ujostuttaa :s


    • Anonyymi

      Läheiset ovatkin tärkeitä ihmisille.

    • Anonyymi

      Onko heillä kaikilla ruskeat silmät ja samanlainen nenä?

    • Anonyymi

      Puhu pukille, 🙄😜

    • Anonyymi

      Onko seksikkäät käsilihakset ja nuori komea ori. Isokokoinen mutta luotettava pohjimmiltaan ja ihana luonne. 😇 T. Rakastunut ratsasmisesta kiinnostunut prinsessa

    • Anonyymi

      Mua nolottaa.. Vaikka elämä on yhtä vaaleanpunaista höyhensaarta ja perhosia vatsassa kun sä oot siinä niin sä tuot esiin kaiken mikä mussa on keskeneräistä. Sen kaiken, mitä oon väistellyt koko elämäni, ja jota uskoin, ettei kukaan voisi koskaan rakastaa. Sä näät mun läpi jos valehtelen, eikä mikään pluffi mene läpi. Mut sitä en tiedä, jäätkö jos sen kaiken sulle näytän. Sydämeen suljetut surut, sydämessä pieni toive rakkaudesta. Rähjäinen reppu, johon ei enää jäänyt mukaan muuta kuin elämänkokemus. Sydämmessä rakkaus sua kohtaan. Sydämmessä halu elää.

    • Anonyymi

      Tulitkos sieltä vastaisuudesta, kaukaa maailman myönteisyydestä, sieltäkö saavuit?

    • Anonyymi

      Näin voisi kirjoittaa ihminen jonka olen tuntenut kymmenien vuosien ajan.

    • Anonyymi

      Pidä kenkulat jaloissa, jos luut lahoaa. Ne kun putoavat alaspäin.

    • Anonyymi

      Mulla on veli, ei siskoa.

    • Anonyymi

      vaikka olisit rakastunut, vaikka vihjailusi natsaisi, et pysty kuin osoittamaan vastuuttomuutesi, et pysty yhtään mitään toista kohtaan, vaikka jotain tuntisitkin, niin....
      Jumala on rakkaus
      Hän elää!
      ole rauhassa, Hän elää!
      https://www.youtube.com/watch?v=R6EpaZH_P-M

    • Anonyymi

      No sittehän pahin on jo takana, veren perintö ei kyllä ole häävi.

    • Anonyymi

      Muistan jonkun joskus sanoneen minulle näin. Vastasin silloin että enpä usko. En muuta. Kukaan heistä ei asu samalla paikkakunnalla vaan kaukana täältä. Sukunimeni on eri, enkä kuulu heidän kööriin enä mitenkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      270
      2973
    2. 201
      2856
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      69
      2436
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      214
      1916
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1368
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1192
    Aihe