Tanssi itsellesi terveemmät aivot

Anonyymi

43

640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyviä ohjeita myös palstan nörteille..

• Anonyymi

"Ystävyyttä, rakkautta ja myönteistä ajattelua kannattaa vaalia

Myönteinen maailmankuva ja hyvät ihmissuhteet suojaavat myös sydäntä. Se, että välittää toisista ja vastaanottaa muiden huolenpitoa ohjaa myös usein parempiin elämäntapoihin. Läheisyys lämmittää sydäntä myöten."

Tanssi <3

• Anonyymi

Samaa mieltä, vihapuheet vähenis 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myönteinen maailmankuva ja hyvät ihmissuhteet suojaavat myös sydäntä. Se, että välittää toisista ja vastaanottaa muiden huolenpitoa ohjaa myös usein parempiin elämäntapoihin. Läheisyys lämmittää sydäntä myöten."

Tanssi <3

Näin tanssibreikin aikana sen huomaa kuinka paljon tanssia kaipaa. Liikuntaa voi toki muuten harrastaa, mutta jotain puuttuu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin tanssibreikin aikana sen huomaa kuinka paljon tanssia kaipaa. Liikuntaa voi toki muuten harrastaa, mutta jotain puuttuu..

Sama täällä, ei löydy kunnon vastinetta tanssiliikunnalle. Mutta tämä breikki on vaan väliaikaista :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tanssi <3

Tuo on niiiiin totta !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä aivot narikkaan
        ja ulos viihteelle 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tanssin kesä 2021 tulee se on nyt varmaa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lavatansseihin täällä jo moni haikailee. nyt on vasta tammikuu mutta kesälavoista saa jo haaveilla. Särkkä, riutta, kisis mielessä ❤️

• Anonyymi

Paikallaan olo passivoittaa ja turhauttaa, tanssi voi olla ratkaisu 💃🕺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tanssi <3

Tanssit alkavat taas ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä aivot narikkaan
        ja ulos viihteelle 😊

Juuri näin
        Kesäinen suviyö kutsuu
        Puumalassa on hervoton remmi irti 🌞😊
        Ruokotaipaleen lava klo 21
        https://youtu.be/wCECGuma0i4
        Kake fanit joraamaan 💋💃🕺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tanssin kesä 2021 tulee se on nyt varmaa !

Näin on, kivaa tanssiviikon jatkoa !!! <3<3<3<3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tanssi <3

"Läheisyys lämmittää sydäntä myöten." <3<3<3<3<3

• Anonyymi

"Kaikki liikunta on hyväksi, mutta yksi liikuntamuoto on ylitse muiden. "

-Tanssi-

• Anonyymi

Tanssin ystävät sen tietävät ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komppaan kybällä 😍

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on juurikin näin <3

• Anonyymi

Tervemmät aivot sekä uudet lonkkanivelet. Lähes kaikilla lavatanssinharrastajaeläkeläisellä keinonivelet.

• Anonyymi

Tiedän yhden, mutta ei ole eläkeläinen. Hienoa että korjataan niin ei tarvitse jumiutua kotiin. Liike on lääke. 💃🕺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän yhden, mutta ei ole eläkeläinen. Hienoa että korjataan niin ei tarvitse jumiutua kotiin. Liike on lääke. 💃🕺

Se on juurikin näin. Aivoja kun ei voi vaihtaa niin pidetään niistä huolta. Tanssi on siihen oiva lääke, myös ikäihmiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähes kaikilla koko elämänsä tanssia harrastaneella ikäihmisellä on polvet sököt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on juurikin näin. Aivoja kun ei voi vaihtaa niin pidetään niistä huolta. Tanssi on siihen oiva lääke, myös ikäihmiselle.

Kuten monasti todettu, liike on lääke.

• Anonyymi

Onneksi on lajeja mitä pystyy harrastamaan ihan kotonakin ja näin on mahdollista tanssia vaikka joka päivä joko yksin tai kaverin kanssa. Olen tullut huomaamaan että on jopa mukavampaa kun ei tarvitse kuunnella typeriä kommentteja milloin mistäkin mitä ukot tuolla tansseissa suustaan päästää, joiltakin olen jopa kysynyt syytä miksi sitten haki. Pahimpia arvostelijoita olen jopa jättänyt lattialle kesken tanssin.
      En minäkään arvostele ukkoja päin naamaa siellä lattialla niin ne ukotkin vois pitää turpansa kiinni ja keskittyä siihen tanssiin jos kerta vaivautuu hakemaan. No moukkia mahtuu joka lavalle.

• Anonyymi

Tunnen kolme tanssiparia eli yhteensä 6 henkilöä.
      5:llä on vaihdettu lonkkanivel. Se siitä tanssin terveellisyydestä.

• Anonyymi

Hih eikö se ole hyvä asia että lonkat korjataan? Mä tunnen muutaman tanssijan enemmän joilla lonkat ja polvet toimii 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hih eikö se ole hyvä asia että lonkat korjataan? Mä tunnen muutaman tanssijan enemmän joilla lonkat ja polvet toimii 😆

Jep aivoterveys kunnossa, onkos sulla? 😏

• Anonyymi

Täyttää asiaa tuo linkki, tanssijoilla aivoterveys kohillaan. Näin on 👏

• Anonyymi

Mainio artikkeli näin tanssibreikin aikana. Kohta päästään tanssimaan, se on varmaa 💃🕺

• Anonyymi

Suosittelen lukemaan tuon artikkelin.

• Anonyymi

Minummielestä tanssi mädättää ihmisen aivot: mädäntyneillä aivoillaan ihminen herkuttelee ajatuksellaan siten, ettei hän eikä kamukaan voi saada ja levittää pandemiaa lähitanssikontaktissa.

• Anonyymi

Tanssitauon jälkeen miehet tuskailivat että ovat unohtaneet kuvioita. Hyvin ne kuitenkin on palautuneet omille tanssittajille. Hieman vaan joutuivat pinnistelemään, mutta nyt sujuu mainiosta. Tämä kertoo että tanssi on hyvää aivoliikuntaa myös.

• Anonyymi

tuollainen havainto myös minulla

• Anonyymi

Terveemmät aivot olisi hyväksi palstan proojille. Elävät menneessä, kun eivät tajua että rokotteet purevat ja tehoavat. Nyt on kesä 2021 mutta provoojat ovat jämähtäneet kesään 2020.

• Anonyymi

Tanssikesä 2021 pelasti aivot :D

• Anonyymi

Rokotteista kieltäytyvillä tansseissa käyvillä on jotain vikaa pääkopassa. Näin olen todennut epämääräisistä selityksistä.. Oma valinta on ottaako rokote, mutta kun kyseessä on ilman paria tansseissa käyvä tapaus niin voi voi sentään..

• Anonyymi

Rokotteet on saatuna ja tanssit jatkuu!

• Anonyymi

Olen tanssinut ja tanssin edelleen, olenhan ottanut molemmat koronarokotteet. Suosittelen!

• Anonyymi

Muisti palautuu pätkittäin mutta päivitystä moni mies tarvitsee tanssibreikin jälkeen, näin olen todennut. Tanssikurssit pyörivät täysillä, joten eikun menox.

• Anonyymi

Hyvä artikkeli!

• Anonyymi

Tänään taas runsain joukoin edistetään aivoterveyttä. Tanssimalla tokka kai :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2879
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2037
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1767
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1722
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1411
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      955
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe