Taantumista aiheuttaa tämä tanssibreikki, mutta kohti valoisampia aikoja mennään. Kun breikki on ohi niin aivoterveyskin kohenee.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/11/16/tanssi-itsellesi-terveemmat-aivot
Tanssi itsellesi terveemmät aivot
43
640
Vastaukset
- Anonyymi
Hyviä ohjeita myös palstan nörteille..
- Anonyymi
"Ystävyyttä, rakkautta ja myönteistä ajattelua kannattaa vaalia
Myönteinen maailmankuva ja hyvät ihmissuhteet suojaavat myös sydäntä. Se, että välittää toisista ja vastaanottaa muiden huolenpitoa ohjaa myös usein parempiin elämäntapoihin. Läheisyys lämmittää sydäntä myöten."
Tanssi <3 - Anonyymi
Samaa mieltä, vihapuheet vähenis 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myönteinen maailmankuva ja hyvät ihmissuhteet suojaavat myös sydäntä. Se, että välittää toisista ja vastaanottaa muiden huolenpitoa ohjaa myös usein parempiin elämäntapoihin. Läheisyys lämmittää sydäntä myöten."
Tanssi <3Näin tanssibreikin aikana sen huomaa kuinka paljon tanssia kaipaa. Liikuntaa voi toki muuten harrastaa, mutta jotain puuttuu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin tanssibreikin aikana sen huomaa kuinka paljon tanssia kaipaa. Liikuntaa voi toki muuten harrastaa, mutta jotain puuttuu..
Sama täällä, ei löydy kunnon vastinetta tanssiliikunnalle. Mutta tämä breikki on vaan väliaikaista :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tanssi <3Tuo on niiiiin totta !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin tanssibreikin aikana sen huomaa kuinka paljon tanssia kaipaa. Liikuntaa voi toki muuten harrastaa, mutta jotain puuttuu..
Jätä aivot narikkaan
ja ulos viihteelle 😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tanssin kesä 2021 tulee se on nyt varmaa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lavatansseihin täällä jo moni haikailee. nyt on vasta tammikuu mutta kesälavoista saa jo haaveilla. Särkkä, riutta, kisis mielessä ❤️
- Anonyymi
Paikallaan olo passivoittaa ja turhauttaa, tanssi voi olla ratkaisu 💃🕺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tanssi <3Tanssit alkavat taas ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä aivot narikkaan
ja ulos viihteelle 😊Juuri näin
Kesäinen suviyö kutsuu
Puumalassa on hervoton remmi irti 🌞😊
Ruokotaipaleen lava klo 21
https://youtu.be/wCECGuma0i4
Kake fanit joraamaan 💋💃🕺 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tanssin kesä 2021 tulee se on nyt varmaa !
Näin on, kivaa tanssiviikon jatkoa !!! <3<3<3<3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tanssi <3"Läheisyys lämmittää sydäntä myöten." <3<3<3<3<3
- Anonyymi
"Kaikki liikunta on hyväksi, mutta yksi liikuntamuoto on ylitse muiden. "
-Tanssi-- Anonyymi
Tanssin ystävät sen tietävät ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komppaan kybällä 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komppaan kybällä 😍
Komppaan ja soitan https://youtu.be/x4Kt34f_a0g
Kulkevan uutuus biisin tähän päivään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komppaan ja soitan https://youtu.be/x4Kt34f_a0g
Kulkevan uutuus biisin tähän päivään.Hienot sanat tuossa laulussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on juurikin näin <3
- Anonyymi
Tervemmät aivot sekä uudet lonkkanivelet. Lähes kaikilla lavatanssinharrastajaeläkeläisellä keinonivelet.
- Anonyymi
Tiedän yhden, mutta ei ole eläkeläinen. Hienoa että korjataan niin ei tarvitse jumiutua kotiin. Liike on lääke. 💃🕺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän yhden, mutta ei ole eläkeläinen. Hienoa että korjataan niin ei tarvitse jumiutua kotiin. Liike on lääke. 💃🕺
Se on juurikin näin. Aivoja kun ei voi vaihtaa niin pidetään niistä huolta. Tanssi on siihen oiva lääke, myös ikäihmiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähes kaikilla koko elämänsä tanssia harrastaneella ikäihmisellä on polvet sököt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on juurikin näin. Aivoja kun ei voi vaihtaa niin pidetään niistä huolta. Tanssi on siihen oiva lääke, myös ikäihmiselle.
Kuten monasti todettu, liike on lääke.
- Anonyymi
Onneksi on lajeja mitä pystyy harrastamaan ihan kotonakin ja näin on mahdollista tanssia vaikka joka päivä joko yksin tai kaverin kanssa. Olen tullut huomaamaan että on jopa mukavampaa kun ei tarvitse kuunnella typeriä kommentteja milloin mistäkin mitä ukot tuolla tansseissa suustaan päästää, joiltakin olen jopa kysynyt syytä miksi sitten haki. Pahimpia arvostelijoita olen jopa jättänyt lattialle kesken tanssin.
En minäkään arvostele ukkoja päin naamaa siellä lattialla niin ne ukotkin vois pitää turpansa kiinni ja keskittyä siihen tanssiin jos kerta vaivautuu hakemaan. No moukkia mahtuu joka lavalle. - Anonyymi
Tunnen kolme tanssiparia eli yhteensä 6 henkilöä.
5:llä on vaihdettu lonkkanivel. Se siitä tanssin terveellisyydestä.- Anonyymi
Hih eikö se ole hyvä asia että lonkat korjataan? Mä tunnen muutaman tanssijan enemmän joilla lonkat ja polvet toimii 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hih eikö se ole hyvä asia että lonkat korjataan? Mä tunnen muutaman tanssijan enemmän joilla lonkat ja polvet toimii 😆
Jep aivoterveys kunnossa, onkos sulla? 😏
- Anonyymi
Täyttää asiaa tuo linkki, tanssijoilla aivoterveys kohillaan. Näin on 👏
- Anonyymi
Mainio artikkeli näin tanssibreikin aikana. Kohta päästään tanssimaan, se on varmaa 💃🕺
- Anonyymi
Suosittelen lukemaan tuon artikkelin.
- Anonyymi
Minummielestä tanssi mädättää ihmisen aivot: mädäntyneillä aivoillaan ihminen herkuttelee ajatuksellaan siten, ettei hän eikä kamukaan voi saada ja levittää pandemiaa lähitanssikontaktissa.
- Anonyymi
Tanssitauon jälkeen miehet tuskailivat että ovat unohtaneet kuvioita. Hyvin ne kuitenkin on palautuneet omille tanssittajille. Hieman vaan joutuivat pinnistelemään, mutta nyt sujuu mainiosta. Tämä kertoo että tanssi on hyvää aivoliikuntaa myös.
- Anonyymi
tuollainen havainto myös minulla
- Anonyymi
Terveemmät aivot olisi hyväksi palstan proojille. Elävät menneessä, kun eivät tajua että rokotteet purevat ja tehoavat. Nyt on kesä 2021 mutta provoojat ovat jämähtäneet kesään 2020.
- Anonyymi
Tanssikesä 2021 pelasti aivot :D
- Anonyymi
Rokotteista kieltäytyvillä tansseissa käyvillä on jotain vikaa pääkopassa. Näin olen todennut epämääräisistä selityksistä.. Oma valinta on ottaako rokote, mutta kun kyseessä on ilman paria tansseissa käyvä tapaus niin voi voi sentään..
- Anonyymi
Rokotteet on saatuna ja tanssit jatkuu!
- Anonyymi
Olen tanssinut ja tanssin edelleen, olenhan ottanut molemmat koronarokotteet. Suosittelen!
- Anonyymi
Muisti palautuu pätkittäin mutta päivitystä moni mies tarvitsee tanssibreikin jälkeen, näin olen todennut. Tanssikurssit pyörivät täysillä, joten eikun menox.
- Anonyymi
Hyvä artikkeli!
- Anonyymi
Tänään taas runsain joukoin edistetään aivoterveyttä. Tanssimalla tokka kai :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782