Aika ovelaa

Anonyymi

Erittäin ovelaa oikeastaan. Meinasin tarttua mutta enpä sitten tarttunutkaan. Tykkään susta, mutta en halua tuoda sitä ilmi tällä palstalla. Negatiivinen mutavelli olen kertoi tähdet... Vastaanottavainen ja passiivinen, niinkuin naisia yleensä pidetään, vaikka se ei ole sukupuoli sidonnaista oikeasti. Aktiivinen en osaa olla noin vain. Mun täytyy konvertoida passiivisuus jotenkin aktiivisuudeksi, että pystyisin olemaan aloitteellinen. En siis voi heittää palloa, vaan voin vaan ottaa kopin ja sillä voimalla jolla sen sain niin voin vain heittää takaisin.

Hyvää illanjatkoa. Palaan sitten myöhemmällä.

14

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ei näytä tykkäämistä voi käydä niin ettei toinen uskalla tai tohdi pallojensa kanssa häiritä. Tänne kyllä tykkäämiset sun muut hukkuvat. Hyvää illanjatkoa, täällä alkaa operaatio normaali arki ja unirytmin korjaaminen.

    • Anonyymi

      Negatiivinen -
      Mies

      Koskee...

    • Anonyymi

      Kirjoita omalla sukupuolellasi.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, että selvästi mies kirjoittaa pateettisesti naista näytellen eikä selvästi tajua aiheesta mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, että selvästi mies kirjoittaa pateettisesti naista näytellen eikä selvästi tajua aiheesta mitään

        Ei aloittaja edes väittänyt edes olevansa nainen. Vai väittikö?


    • Anonyymi

      Enkelipallon mustapooli.

    • Anonyymi

      Passiivinen mies siis suomeksi ja palsta-autisteille tiedoksi.

      • Anonyymi

        Ei kiitos passiivisille miehille. On kokemusta sellaisista ihan tarpeeksi. Ei vaan jaksa sellaisia enää yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiitos passiivisille miehille. On kokemusta sellaisista ihan tarpeeksi. Ei vaan jaksa sellaisia enää yhtään.

        Eihän nyt passiiviselle passiivinen kelpaa. Aktiivinen nainen taas ei voi vastustaa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nyt passiiviselle passiivinen kelpaa. Aktiivinen nainen taas ei voi vastustaa. :)

        On vaan nuo nimpparipäivät tulossa. . .

        Mietityttää nimet


    • Anonyymi

      Tarkoittaako se sitä että minun pitäisi tehdä aloite sinnepäin? Noin kaikessa yksinkertaisuudessaan.

      • Anonyymi

        Luonnonlakien mukaan kyllä. Oma tahtosi sen lopulta kuitenkin ratkaisee.


    • Anonyymi

      On kolme asiaa, joita ei saa takaisin - ammuttu nuoli, sanottu sana ja menetetty tilaisuus.
      arabialainen viisaus

    • Anonyymi

      Passiivinen aktiivisuus hienovaraisempaa liehittelyä, jolla siirretään vuoro toiselle. Aloite voi silloin toki jäädä epäselväksi, mutta torjuntakaan ei sitten niin luonnolle käyvä. Häiritsevää tungettelua useimmat kuitenkin välttävät mahdollisuuden menettämisen uhallakin. Tyrkkyydestäkin tosin soimataan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      644
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe