Aika ovelaa

Anonyymi

Erittäin ovelaa oikeastaan. Meinasin tarttua mutta enpä sitten tarttunutkaan. Tykkään susta, mutta en halua tuoda sitä ilmi tällä palstalla. Negatiivinen mutavelli olen kertoi tähdet... Vastaanottavainen ja passiivinen, niinkuin naisia yleensä pidetään, vaikka se ei ole sukupuoli sidonnaista oikeasti. Aktiivinen en osaa olla noin vain. Mun täytyy konvertoida passiivisuus jotenkin aktiivisuudeksi, että pystyisin olemaan aloitteellinen. En siis voi heittää palloa, vaan voin vaan ottaa kopin ja sillä voimalla jolla sen sain niin voin vain heittää takaisin.

Hyvää illanjatkoa. Palaan sitten myöhemmällä.

14

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ei näytä tykkäämistä voi käydä niin ettei toinen uskalla tai tohdi pallojensa kanssa häiritä. Tänne kyllä tykkäämiset sun muut hukkuvat. Hyvää illanjatkoa, täällä alkaa operaatio normaali arki ja unirytmin korjaaminen.

    • Anonyymi

      Negatiivinen -
      Mies

      Koskee...

    • Anonyymi

      Kirjoita omalla sukupuolellasi.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, että selvästi mies kirjoittaa pateettisesti naista näytellen eikä selvästi tajua aiheesta mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, että selvästi mies kirjoittaa pateettisesti naista näytellen eikä selvästi tajua aiheesta mitään

        Ei aloittaja edes väittänyt edes olevansa nainen. Vai väittikö?


    • Anonyymi

      Enkelipallon mustapooli.

    • Anonyymi

      Passiivinen mies siis suomeksi ja palsta-autisteille tiedoksi.

      • Anonyymi

        Ei kiitos passiivisille miehille. On kokemusta sellaisista ihan tarpeeksi. Ei vaan jaksa sellaisia enää yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiitos passiivisille miehille. On kokemusta sellaisista ihan tarpeeksi. Ei vaan jaksa sellaisia enää yhtään.

        Eihän nyt passiiviselle passiivinen kelpaa. Aktiivinen nainen taas ei voi vastustaa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nyt passiiviselle passiivinen kelpaa. Aktiivinen nainen taas ei voi vastustaa. :)

        On vaan nuo nimpparipäivät tulossa. . .

        Mietityttää nimet


    • Anonyymi

      Tarkoittaako se sitä että minun pitäisi tehdä aloite sinnepäin? Noin kaikessa yksinkertaisuudessaan.

      • Anonyymi

        Luonnonlakien mukaan kyllä. Oma tahtosi sen lopulta kuitenkin ratkaisee.


    • Anonyymi

      On kolme asiaa, joita ei saa takaisin - ammuttu nuoli, sanottu sana ja menetetty tilaisuus.
      arabialainen viisaus

    • Anonyymi

      Passiivinen aktiivisuus hienovaraisempaa liehittelyä, jolla siirretään vuoro toiselle. Aloite voi silloin toki jäädä epäselväksi, mutta torjuntakaan ei sitten niin luonnolle käyvä. Häiritsevää tungettelua useimmat kuitenkin välttävät mahdollisuuden menettämisen uhallakin. Tyrkkyydestäkin tosin soimataan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      463
    Aihe