Epävakaa persoona.

Anonyymi

Eli pakko kertoo itestäni. Olen 35 vuotias mies etelästä, moni mut tunteeki jo ikävä kyllä. Olen käynyt lapsena mukautettua koulua ja mua on kiusattu. Oon ollu aina vähän erilainen ku muut outo, ja puheterapiassa kävin. Mukautetun ylä-asteen oon käyny osittain en pärjänny niinku muut. Elämä on ollut vähä aina kaaosta niinku nytki tuntuu olevan. Asun siis yksin en missää tuetussa asunnossa ja hoidan laskut ite jne. Työelämä on ihan päin vittua menny, pätkätöitä 1-2 kk ja monia potkuja, ja ei tunnu oikee mikää ala kiinnostavan ja ei tiedä mitä haluaa tehdä, mulle on todettu oppimisvaikeus myös, ja masennus ja kielellinen erityisvaikeus.Olen nykyää tosi yksin, en omista ketää kavereita en tuttuja, en tiedä mistä niitä aikusena saisi. Nykyää mun käytös on ihan kamalaa, haukun ihmisiä, valitan ja mielialat heittelee ja hermostun niin nopeasti tää ei normaalia. Olen kyllä hankkinut apua ja saanutkin, mutta terapiassa en ole koskaa käynyt, nyt pääsin mielialapolille hoitoo ja tutkikaa oisko epävakaa persoona.

Olen seurustellut kyllä 2-3 kertaa, mutta kaipaisin niin hitosti nykyää tyttöystävää, mut kaikki tuntuu et ne pitää mua keharina ja miehenä joka ei oo kasvanu aikuseksi.. käyttäytyy ku lapsi, pelkään että en koskaa saa. Ennen join paljo alkoholia. Mutta se onneksi vähentyny ja semmosta. Nyt vielä hetken menee hyvin ku oon palkkatöissä.

54

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hetken menee elämässä hyvin sit alkaa alamäki ja kovaa. Olen paljo itse pilannut asioita. Nyt on osa asioista menny parempaa suuntaa. Silti vaan tarvisin apua ja voin huonosti.

    • Anonyymi

      Toivoisin jotain kommentteja tänne

      • Anonyymi

        Älä määrittele itseäsi epävakaaksi, koska se pakottaa sinut toimimaan epävakaana.

        Oletan olet kiusattu kuten sanoit ja siitä on kovat traumat ja se saa sinut pärskymään kuin torisevä ravakeitin ihmisille, koska he ei tiedä mitä sisälläsi tapavähtui.

        1.pyydä Jeesus sydämeesi ja ano että se Jeesus voisi antaa anteeksi niille jotka ovat kiusanneet, sinä itse et pysty,
        2.pyydä myös että Jeesus siunaa heitä ristinsä kautta, sillä sinä et voi.
        3.vihan tunne ja vääryydestä syntyvät traumat sua ehkä rajoittaa kun ne iskevät mieleen,
        Mutta on vain yksi Golgatan mies jota et ole vielä kokeillut,
        Hän voi antaa anteeksi heille jotka sinua kiusasi.
        Raamatussa on kirja nimet Job jota saatana alkoi kiusata ja viimeiset lohduttajat vain syytti häntä, mutta kun hän alkoi rukoilla että Jeesus siunaisi heitä, jotka häntä henkisesti löivät, silloin Jobin kohtalo kääntyi.
        Itse traumoja aikuisena saaneena tiedän että silloin kun ne muistuvat mieleen, iskevät päälle, olet kuin toinen ihminen, alla päin ja viha väärintehneitä kohtaan vaihtelee masennusken vuoroteellessa, mutta helpotus tulee kuin kivirepun olisi antanut Jeesukselle, silloin kun annat vihasi ja ne ihmiset jotka trauamatisoi, Jeesukselle ja katso tv7. Fi se on elävä kristillinen tv, erityis hyviä on yliluonnollista ohjelmat.


        Pyydän sinua netin kautta kuuntelee myös radio Dei tä ja patmos radio.

        Suostu ainoastaan psykologin terapiaan, mieluummin käyt yksityisesti ensin (maksat 80€) katsot millainen se on, jos vaikuttaa että sydän on paikallaan, niin hae terapiaan kelan tukemana samalle yksilölle, sillä niissä terapeuteissa voi olla suoria psykopaatteja myös jotka pakottaa sinut syömään jotain pillereitä, pysy erossa sellaista kehollista rangaistusta antavista tyypeistä.

        Naiset ovat terapeuttina usein pehmeämpiä.

        Jos suullinen ilmaisu on heikkous, sano jeeukselle kuten mooses sanoi, en minä voi, sillä minulla on kankea kieli enkä osaa puhua.
        Herra lupasi täyttää hänen suunsa oikeilla sanoilla, mutta moses ei uskonut ja siksi Jumala sanoi, no sitten annan sinulle "kieleksi" veljesi Aaronin.

        Samoin Jeremia sanoi, en minä osaa puhua, mutta Jumala sanoi, puhut vain sen minkä minä sinulle annan. Jotenkin näin se meni se löytyy jremian kirjan alusta.

        Sinulle saattaisi sopia kellosepän, tietokone korjaajan tai muu "käsityöläis" ammatti jossa käsittet materiaaleja, ei ihmisiä,

        Mutta Jumala ei tarvitse sinun kieltäsi, vaan sydämesi, päästä hänet sisään sydämeesi, rukoile Jeesus tule elämääni,tässä on koko elämäni, ongelmani.

        Levitä hänelle kankea kielesi, avaa kitalakesi ja huuda tayttä kurkkua apua häneltä elämän antajalta ja rukoile että hän ohjaa sinun askeleesi päivittäin oikeaan paikkaan, ja huomaat ne päivät on siunattuja,
        Ja ne päivät joita et aamusta anna Jeesukselle ja kysele mitä tänään herra tahdot minun tekevän, ovat surun murheen ja taakan kuormittamat.

        Siunausta sinulle toivoo muori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä määrittele itseäsi epävakaaksi, koska se pakottaa sinut toimimaan epävakaana.

        Oletan olet kiusattu kuten sanoit ja siitä on kovat traumat ja se saa sinut pärskymään kuin torisevä ravakeitin ihmisille, koska he ei tiedä mitä sisälläsi tapavähtui.

        1.pyydä Jeesus sydämeesi ja ano että se Jeesus voisi antaa anteeksi niille jotka ovat kiusanneet, sinä itse et pysty,
        2.pyydä myös että Jeesus siunaa heitä ristinsä kautta, sillä sinä et voi.
        3.vihan tunne ja vääryydestä syntyvät traumat sua ehkä rajoittaa kun ne iskevät mieleen,
        Mutta on vain yksi Golgatan mies jota et ole vielä kokeillut,
        Hän voi antaa anteeksi heille jotka sinua kiusasi.
        Raamatussa on kirja nimet Job jota saatana alkoi kiusata ja viimeiset lohduttajat vain syytti häntä, mutta kun hän alkoi rukoilla että Jeesus siunaisi heitä, jotka häntä henkisesti löivät, silloin Jobin kohtalo kääntyi.
        Itse traumoja aikuisena saaneena tiedän että silloin kun ne muistuvat mieleen, iskevät päälle, olet kuin toinen ihminen, alla päin ja viha väärintehneitä kohtaan vaihtelee masennusken vuoroteellessa, mutta helpotus tulee kuin kivirepun olisi antanut Jeesukselle, silloin kun annat vihasi ja ne ihmiset jotka trauamatisoi, Jeesukselle ja katso tv7. Fi se on elävä kristillinen tv, erityis hyviä on yliluonnollista ohjelmat.


        Pyydän sinua netin kautta kuuntelee myös radio Dei tä ja patmos radio.

        Suostu ainoastaan psykologin terapiaan, mieluummin käyt yksityisesti ensin (maksat 80€) katsot millainen se on, jos vaikuttaa että sydän on paikallaan, niin hae terapiaan kelan tukemana samalle yksilölle, sillä niissä terapeuteissa voi olla suoria psykopaatteja myös jotka pakottaa sinut syömään jotain pillereitä, pysy erossa sellaista kehollista rangaistusta antavista tyypeistä.

        Naiset ovat terapeuttina usein pehmeämpiä.

        Jos suullinen ilmaisu on heikkous, sano jeeukselle kuten mooses sanoi, en minä voi, sillä minulla on kankea kieli enkä osaa puhua.
        Herra lupasi täyttää hänen suunsa oikeilla sanoilla, mutta moses ei uskonut ja siksi Jumala sanoi, no sitten annan sinulle "kieleksi" veljesi Aaronin.

        Samoin Jeremia sanoi, en minä osaa puhua, mutta Jumala sanoi, puhut vain sen minkä minä sinulle annan. Jotenkin näin se meni se löytyy jremian kirjan alusta.

        Sinulle saattaisi sopia kellosepän, tietokone korjaajan tai muu "käsityöläis" ammatti jossa käsittet materiaaleja, ei ihmisiä,

        Mutta Jumala ei tarvitse sinun kieltäsi, vaan sydämesi, päästä hänet sisään sydämeesi, rukoile Jeesus tule elämääni,tässä on koko elämäni, ongelmani.

        Levitä hänelle kankea kielesi, avaa kitalakesi ja huuda tayttä kurkkua apua häneltä elämän antajalta ja rukoile että hän ohjaa sinun askeleesi päivittäin oikeaan paikkaan, ja huomaat ne päivät on siunattuja,
        Ja ne päivät joita et aamusta anna Jeesukselle ja kysele mitä tänään herra tahdot minun tekevän, ovat surun murheen ja taakan kuormittamat.

        Siunausta sinulle toivoo muori

        En ymmärrä yhtään mitä sä selität.


      • Anonyymi

        "Toivoisin jotain kommentteja tänne"

        Minkälaisia kommentteja meiltä odotat?

        Näin sut täällä jo joskus pari vuotta sitten ja meno ei ole muuttunut oikeastaan mihinkään.

        Saat ihmisiltä pääasiassa kommentteja missä neuvotaan mitä ehkä kannattaisi tehdä ja miten toimia. Et juurikaan reagoi niihin mitenkään vaan jatkat omaa valittamistasi.

        Pitääkö tässä tehdä johtopäätös että et kaipaa neuvoja vaan jotakin muuta, sääliä?

        Oletko jo niin syvällä tuossa tilassa, ettet haluakaan sieltä enää ulos. On niin mukavaa ja turvallista pyöriä itsesäälin ympärillä, että mikä tahansa pyrkimys sielä ulos, alkaa pelottamaan.

        Ei ole vaikee homma hakea s-marketista se alle kympin maksava rautapurkki ja ottaa pari nappia päivässä. Jos ei tolla kokeilulla tärppää niin sitten B-vitamiinit kokeiluun seuraavaksi.

        Ala nyt jätkä toimimaan, sulla on joku ihan perusjuttu päin persettä ja et tee asian hyväksi mitään vaan valitat.

        Mutta jos se on mukavaa niin... eihän se multa ole pois. Sulla se elämä menee sormien välistä. Tota kun parikymmentä vuotta harrastat ja sitten saat itsesi kuntoon niin saatat olla aika umpikatkera siitä että meni elämä hukkaan.

        Mä en tämän enempää tässä ala sulle jäpättämään, hukkaan se menee kuitenkin. Jos ei ole omaa tahtoa niin ei sitä voi toiselle antaa.


    • Anonyymi

      Vanhat lapsuuskaverit melkee kaikku koulutettuja töissä ja osalla tyttöystävät ja mä aina yksin. En ole edes ruma.

    • Anonyymi

      Kumma ku ihmiset ei kirjota mitään.

      • Anonyymi

        Olet Jumalan silmissä kaunis ja puhdas jos syntisi on Jeesus pessyt,
        Se mikä on ulkonäkösi on kuin särkyvä herkkä lasi, kun vähän kolahtaa se palasiksi pirstoaa,

        Siksi ei ole merkitystä miltä pahalta vai hyvältä näytät.
        Kokeile jeeusta, et sie siinä mitää hävii.


    • Anonyymi

      Ei tänne ole pakko kenenkään kirjoitella.Jatka vaan yksinpuhelua.

      • Anonyymi

        No en todellakaa jatka. Vituttaa ihmiset ku ne on tollasia paskoja osa. Minkäs teet jos on diagnooseja saatana. Minkäs teet!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en todellakaa jatka. Vituttaa ihmiset ku ne on tollasia paskoja osa. Minkäs teet jos on diagnooseja saatana. Minkäs teet!!

        Minkäs teet?

        No minä en alistunut diagnooseihini, tein duunia 10 vuotta ja koitin selvittää että mikä mua vaivaa.

        Lopulta selvisi, ihan yksinkertainen homma, mitä lääkärit eivät vaan tajunneet. Hoidin homman kuntoon ja nyt elämä hymyilee.

        Tarkoitan sitä, että ei sun tarvi niihin diagnooseihin alistua, alat itse selvittämään miten pystyt elämään niin, että joku muukin voi elää sun kanssa (se tyttöystävä).

        Ihan vinkki, ne mielenterveyspuolen diagnoosit on lottokoneesta vedettyjä ja usein huonon olon syynä voi vaikka joku vitamiini- tai hivenaine puutos. Vaikka oireet olisi rajujakin.

        Ala hommiin niin siitä se lähtee.Mitä pidemmälle vitkutat, sen enemmän menee elämääsi hukkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs teet?

        No minä en alistunut diagnooseihini, tein duunia 10 vuotta ja koitin selvittää että mikä mua vaivaa.

        Lopulta selvisi, ihan yksinkertainen homma, mitä lääkärit eivät vaan tajunneet. Hoidin homman kuntoon ja nyt elämä hymyilee.

        Tarkoitan sitä, että ei sun tarvi niihin diagnooseihin alistua, alat itse selvittämään miten pystyt elämään niin, että joku muukin voi elää sun kanssa (se tyttöystävä).

        Ihan vinkki, ne mielenterveyspuolen diagnoosit on lottokoneesta vedettyjä ja usein huonon olon syynä voi vaikka joku vitamiini- tai hivenaine puutos. Vaikka oireet olisi rajujakin.

        Ala hommiin niin siitä se lähtee.Mitä pidemmälle vitkutat, sen enemmän menee elämääsi hukkaan.

        Ärsyttää vaa ku ihmiset ei aina ymmärrä. Ite nii jumissa elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ärsyttää vaa ku ihmiset ei aina ymmärrä. Ite nii jumissa elämässä.

        Jo pari vuotta sitten ohjeistin sulle käytännössä noi samat asiat mitä tossa sanoin, mutta haistatit vaan päin naamaa.

        Se on tietysti niin, että pitää käydä riittävän pohjalla, että alkaa se oma motivaatio löytymään.

        Kukaan muu kuin sinä itse ei tule sua tosta olosta pois auttamaan. Mielenterveyshoito on pelkkää nappien ja terapian tarjoamista.

        Ihan vinkki, hivenaine-ekspertti lääkäri arvioi että Suomessa on 100.000 ihmistä jotka syövät SSRI lääkkeitä, sen vuoksi ettei heidän raudanpuutettaan ole diagnosoitu.

        Luku kuulostaa ehkä isolta, mutta sen todellinen merkitys paljastuu kun kerrotaan että Suomessa on 230.000 SSRI lääkkeiden syöjää. Eli heistä olisi 43% raudanpuutteessa olevia.

        En väitä enkä sano että sinulla olisi raudanpuute, mutta tuollaisten hivenaine/kivennäisaine/vitamiinipuutosten tarkastaminen voi avata tien ulos siitä ahdingosta.

        Itse kärsin pariket vuotta sangen vitt... maisesta olotilasta. Etenkin talvella tuntui että pää hajoaa, ei saanut nukuttua ja syömiset oli ihan skei... aa, paino tuppasi nousemaan 15kg talven aikana ja elämä oli pelkkää ärinää.

        Sanon vielä uudelleen sen, minkä sanoin äsken ja jo pari vuotta sitten. Ala hommiin, jokainen päivä kun et etsi ratkaisua, on poissa elämäsi hyvistä päivistä. Se meinaan tulee sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en todellakaa jatka. Vituttaa ihmiset ku ne on tollasia paskoja osa. Minkäs teet jos on diagnooseja saatana. Minkäs teet!!

        On diaknooseja? Jotka on kuin kirouksia, koska on ammattilaisia, jotka työkseen kiroaa leimaamalla ihmisiä. He tekee sinusta leimojensa mukaisen mielikuvitus olennon, jonka mukaan sinun pitää alkaa käyttäytyä, ellet käyttäydy leimojesi mukaan, ssat rangaistuksena vapauden riistoa ja kiristystä, eli sanotaan ellet syö pilleriä x, vapaaksi et pääse.

        Eli nämä kirouksia päällesi latelevat ammattilaiset ovat kiristäjä kuin mafia.

        On selvä että pelkäät heitä ja jos olet herkkä ja kasvanut sielultaan sivistyneessä kodissa on selvä että sinulle on syntynyt syvät post traumaattiset syndrooma näistä kirouksen langettajista, jolloin viha heidän menettelyään kohtaan syntyy ja koska nuo kiroajat eivät missään tapauksessa myönnä olevansa väärässä leimoineen, ja silloin se vaihtuu masennukseksi, itsemurhaisuudeksi, se on noiden kirouksia langettavien saama tehtävä.

        Tuhannet suomalaiset kantavat kipua ja post traumaattisia stressi reaktioita siitä brutalismista ja barbarismista, jota nuo auttajan sädekehää kantavat kuninkaat ilman vaatteita aiheuttavat.

        1. Älä koskaan mene heille
        2.jos pakottavat sano heille että olette kuin kommunistit pakkotuputatte vainoharhaisia, yliviisaita sairaita teorioitanne, jotka ovat niin sairaita barbaari teorioita, että olet niin herkkä että heidän brutaalismi, pakko oikeassa olo ja barbarismi synnyttää sinulle traumat ja pysyvät post traumaattiset kohtaukset, koska et ole tottunut moiseen brutalimiin ja barbaariseen vallan ja voiman näyttöön ja tavallisten normi ihmisten eristämiseen johon leimat ja ammattiauttaminen on. Sitä ei traumatisoitumatta kestä kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs teet?

        No minä en alistunut diagnooseihini, tein duunia 10 vuotta ja koitin selvittää että mikä mua vaivaa.

        Lopulta selvisi, ihan yksinkertainen homma, mitä lääkärit eivät vaan tajunneet. Hoidin homman kuntoon ja nyt elämä hymyilee.

        Tarkoitan sitä, että ei sun tarvi niihin diagnooseihin alistua, alat itse selvittämään miten pystyt elämään niin, että joku muukin voi elää sun kanssa (se tyttöystävä).

        Ihan vinkki, ne mielenterveyspuolen diagnoosit on lottokoneesta vedettyjä ja usein huonon olon syynä voi vaikka joku vitamiini- tai hivenaine puutos. Vaikka oireet olisi rajujakin.

        Ala hommiin niin siitä se lähtee.Mitä pidemmälle vitkutat, sen enemmän menee elämääsi hukkaan.

        Yhtä uskottava mielen terveys diaknoosien kanssa on kahvin poroista tai tarot korteista ennustaja, mutta hekään ei ole niin pakko oikeassa olijoita, että kirjoittaisivat ennustuksensa sinun terveys kortistoon häpäisemään, pilkkaamaan, sinua ja tekemään sinusta naurettavan "hullun".
        Ammattilaiset ovat sillä alalla kuin kommunistit, jokainen joka kyseenalaistaa heidän teorioitaan vangitaan, nuo totalitaristit ei edes tajua että kyse on vain ja ainoastaan teorioista, mutta jos et usko sinut vangitaan kostoksi siitä että et usko teorioita naapuri maan mallilla vankilaa pahempiin paikkoihin, joita irvokkasti nimitetään sairaalaksi, vaikka ainakaan minä en koskaan en missään, en lapsena, en aikuisena, en kotona, en koulussa, en töissä, en missään ole tavannut niin pahoja ihmisiä,

        Joiden tehtävä näytti olevan ammattimainen valehtelu, kiusattiin ihmisiä, huomenna pääset pois, eikä laskettuaan, ja taas huomenna ja taas valhe, eli tällä tavalla antamalla lupaus joka vedetään pois tehdään taktista psykologista kidutusta, se on kauan sitten tunnettu henkisen kidutus muoto. Samaa tekee alkoholisti lapsilleen, huomenna olen raitis ja eti matoja mennään kalalle ja huominen alkaa pullolla ja taas alkoholisti valehtelee eti matoja ylihuomiseksi yli huomenna olen raitis valehtelua ja näin valehdeltu yksilö kulutetaan loppuun henkisesti, samaa (valhe lupauksia) tekee ammattia auttajan nimeä kantavat. Kaikki se on ihmisoikeus rikollisuutta. Ja traumat jää hirvittävät ja herkemmät ihmiset tekee itsemurhat pakkohoidon jälkeen , ja itsemurhaisuus on 27 kertainen "ammatti auttalla" olleilla, koska traumat jotka ammattiauttaja tekee on kamalat ainakin herkemmät ei kestä ammattiauttajien brutalistista väkivaltaa ja he tietää että he ei tule koskaan saamaan valtiota vastaan oikeutta... Ammatti kiduttajaksi olen kuullut auttajia nimitettävän.

        Eihän Suomessa ole edes lakia että perusteettomat mielisairaan paperit pitää poistaa kortistosta.
        Laki ei vaadi korjaamaan edes silloin kun aivoasvain tai syöpä oireista kirjoitetaan paksut kuvitteelliset hullun paprut ja vangitaan yksilö ja kun hän sitten yksityiseltä tuo oikean diaknoosien, valtio ei edes silloin ole velvollinen korjaamaan, maksamaan korvausta ja poistamaan perustettomia hullun papruja.

        Tämä kaikki kertoo että valtio haluaa tehdä psyyke diaknooseja tahallaan, koska muuten kiireellinen korjaus ja korvaus velvollisuus olisi säädetty lakiin, yksilön kärsimysten vähentämiseksi ja varmistukseksi ettei sama traumatisoiva barbarismi toistu seuraavassa taudissa.

        Elämme maassa jossa ihmisoikeuksia ei ole mitenkään turvattu, ja minun silmissä suomi on niin autoritaarisen ylimielisen virkamiehistön johtama, että jokainen tietää että tallaisessa autoritaeismin pesäkkeessä on turha tehdä lakiehdotelmia, ei kukaan jaksa kymmeniä tuhansia yhteyksiä ottaa autoritaarikköihin ja kertoa kuinka väärin se on ja kuinka se trauamtisoi ihmisiä ja saattaa näkyä kriisitilanteessa sotilas karkuruutena ja haluttomuutena puolustaa maata jota on oppinut pelkäämään ja saanut niin paljon vääryyttä niskaansa, että kääntyy ajatuksissaan siihen lopputulokseen ettei se tuo naapuri ole hallitsijana paljookaa pahempi ainakaan.

        Ammattimainen nöyryytys, kidutus, alistaminen, nujertaminen, simputtaminen ja kaikkinainen keskiaikainen barbaari vallan ja voiman näytön ja käytön mentaliteetti ammatti auttajilla että ammatti kiduttaja olisi oikea termi heille, ihan kuin olis yks kaks tullu nuija-sota kaudelle..


    • Anonyymi

      Halusin kertoo itsestäni millanen olen ja saatana tää on aina tätä. Ihmiset vihaa vaa tyhmiä ja psyyke hulluja. Minkäs teet jos oon tällänen minkäs teet. Jokaisessa ihmisessä on saatana hyvääki. No parempi ku on hiljaa. Vihaan ihmisiä ja kai oon yksin.

      • Anonyymi

        En sentää ole vankilassa saatana ja käytä huumeita.!!


    • Anonyymi

      Mussa on myös paljo hyvääki, vaikka ollut kaaosta koko elämä ja on vieläki.en tajua ihmisiä.

    • Anonyymi

      Mä aion murhata toimittajan.

    • Anonyymi

      No ihan sama. Hankin sitä apua. Turha tänne kirjottaa mitään.

    • Anonyymi

      Onko täälä muita jotka kamppailee samojen oireiden kanssa?

      • Anonyymi

        Ehdottaisin erilaisissa kirkkoraamattua käyttävissä (vapaa, helluntai, adventti, elävä sana, kansan lähetys, kylväjä, sley tilaisuuksissa käyntiä) kun korona sallii niiden avaamisen

        Nyt niitä voi katsoa netissä
        1.usko tv,
        2. Taivas tv7. Fi (näkyy Elisa kaapelissa netin lisäksi normi tv ssä.
        3. Radio dei
        4. Radio patmos
        5. One way tv.

        Englannin kielisiä, joissa ei ole käännöstä
        CBN (Christian brodcastin network)
        Inspiration tv, näkyy myös netin lisäksi Elisa kaapelissa jos asut kerrostalossa.
        700 club
        Sid Roth supernaturals tv (joista osa näkyy suomeksi käänneettynä tv 7.fi

        Kanadassa on myös joku kristillinen tv ja australiassakin varmaan jos jaksaa hakea.

        On turha sanoa yritä unohtaa traumat, se ei toimi niin,
        Mutta keksiä muita mielen kiinnon kohteita ja pakottaa itsensä aloittaa tekee muuta ja 8 tunnin kuluttua traumat jää taarmmas ja taarmmas, mutta palaavat kyllä,
        Koska valtio voi tehdä pelättäviä tosi pelättäviä ja traumatisoiva temppuja uudelleen ja uudelleen.


    • Anonyymi

      No ei näköjään ketään kiinnosta. Tähän yksinäisyyteen varmaa jo tottuu.

      • Anonyymi

        ootko kokeillut seuranhakusivustoja.Älä ole noin avuton jos nettiä osaat käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ootko kokeillut seuranhakusivustoja.Älä ole noin avuton jos nettiä osaat käyttää.

        Olen mutta ei tule mitään naistenkaa. Ei ne kiinnostu ja halua nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ootko kokeillut seuranhakusivustoja.Älä ole noin avuton jos nettiä osaat käyttää.

        Ei naiset kiinnostu musta. Kai olen turhake paska ihminen koska työtkää ei koskaa jatku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mutta ei tule mitään naistenkaa. Ei ne kiinnostu ja halua nähdä.

        Seurakuntaan menolle on väärä motiivi mennä naisten takia.
        Juttele niiden miesten ka,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seurakuntaan menolle on väärä motiivi mennä naisten takia.
        Juttele niiden miesten ka,

        En tiedä mistä saisi naisen kyllä.


    • Anonyymi

      Samoja ongelmia mullakin ap. Muiden vihaaminen ja pelkääminen jatkuu vaikka se on oire et pitäisi uskaltaa avautua ja murehtia toisen lohdutettavana. Sit kun tunnetaakka poistuu niin näkee maailman ihmiset iloisin mielin. Tota kun lähtee harjoitteleen nii sit alkaa muutosta näkyä. Kun päästin itkuvyöryn tulemaan niin masennus katosi kokonaan moneksi päivää! 'Itkuvyöry' lohdutettuna on hyvä lääke mielen parannukseen.

    • Anonyymi

      Ei tätä enää oikee jaksa ku ei saa mitää apuja. Jatkuvasti kamppailee yksin näiden asioiden kanssa.

    • Anonyymi

      Vitutraa tää oma viha käytös. Oot aamusta iltaa yksin. Kohta loppuu työt ja sä oot yksinäinen. Mulla hajoo pää

    • Anonyymi

      Elämä sellasta kaaosta kokoajan. Vanhemmatkaa ei jaksa. Oon ihan yksin. Työelämää koskaa oikee ollutkaa ja rahaa. Ei kavereita ei mitää tuttuja.

    • Anonyymi

      Tyttöystävä jätti tos on siitä aikaa. Mä jäin ihan yksin ja jumiin elämäs jne. Työt ei kestä koskaa. Hetken vaa jossain. Oon lihonu ja ollu masentunut. Naiset ei musta kiinnostu.

    • Anonyymi

      Tuntuu et elän loppuelämäni jumissa jos en saa apua.

    • Anonyymi

      Välillä tuntuu et vihaan omaa elämääni ja siitä millanen olen ja ihmiset ei jaksa mua.

    • Anonyymi

      Sitten en mitää naista saa. Oon aika yksinäinen. En saa apua terapiaa mistää. Ja tuntuu et ahdistus ja viha mun sisällä vaan kasvaa.

    • Anonyymi

      joo se ollaan täällä huomattu.Mutta tollasella senteella ei saa mitään aikaseksi.Voit rypeä itsesäälissä ja muuttaa ajattelutapaasi ja toimintaasi.

      • Anonyymi

        No en tiedä enää mitä tehdä. Kohta loppuu työt ja rahantulo vähenee. Nyt menny hyvin ja en oo juonut.. en vaa jaksa tätä enää.. pakko elää näin. Vanhemmar vihaa ja pitää sua luuserina joka ei pärjää töissä.


    • Anonyymi

      Niin no ei tälle voi mitää jos elämä pyörii ympyrää. Ei ikinä työt saatana jatku ja alkaa ongelmia kokoajan. Pysyis asiat joskus hyvin ja sais naisenkin.

      • Anonyymi

        ootko ajatellut maksullista naista?sitten saat naista.Ala säästää rahaa sitä varten jos muuten on tiukkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ootko ajatellut maksullista naista?sitten saat naista.Ala säästää rahaa sitä varten jos muuten on tiukkaa

        Olen ajatellut. Mutta ei nyt kiinnostais mennä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ootko ajatellut maksullista naista?sitten saat naista.Ala säästää rahaa sitä varten jos muuten on tiukkaa

        Kovasti tekee naista mieli.


    • Anonyymi

      Vaikeaa on ollut koulunkäyntisi se käy selville kirjoituksistasi .Yritä olla muistelematta niitä . Oletko yrittänyt ajatella itsestäsi positiivisesti : Minähän olen iältäni vielä nuori mies , eihän minulla ole mitään hätää , kyllä tästä selviän jne... Tuollainen itsesukkestio on jokaiselle ihmiselle joskus tarpeen . Ajattele päivittin sitä että voit paremmin ja paremmin aina kun tuntuu pahalta . Ota joku iskulause , jota mielessäsi toistat , päivällä illalla nukkumaan mennessäsi . Ota joku aika , vaikka pari viikkoa , sen jälkeen miti pletko edistynyt elämäsi tavoissa . Kokeilepa !

      Löytäisitkö jonkun LUOTETTAVAN kaverin , ikä ei ratkaise ,vaan se voitko luottaa häneen se ratkaisee . Hänen kanssaan voisit jutella "ummet ja lammet" siis kaikista sinua painavista asioista , ainakin se jo helpottaisi . Löytyisikö esim. entisistä koulukavereista sellaista johon luottaist , hekin ovat jo aikuisia . Onnea !

      • Anonyymi

        Ei mulla ole enää lapsuuskavereita. He ovat päässeet elämäs eteenpäin ja minä pyörin ympyrää,teen varmaa koko elämäni pätkätöitä ja onhan tää rankkaa kyllä.


    • Anonyymi

      Pari kysymystä: Harrastatko liikuntaa? Minkälainen on ruokavaliosi?

      • Anonyymi

        Jonkin verran joo. Ennen en ja join alkoholia,päässyt lihomaan kyllä.


      • Anonyymi

        Parempi se voisi olla. Mutta nyt alotin lenkkeilemään.


    • Anonyymi

      Jätä sokeri kokonaan pois.

      Eli herkut ja limu.
      ei eineksiä tai muut ´´helppoa´´valmis paskaruokia.
      Aamupalaksi puuroa, raejuuston kera ja marjojen kera.
      ruuaksi riisiä, kanaa ja vihenneksia
      iltapalaksi vain munakas.
      ja joka päivö juot vettä. ainakin puolitoista litraa.

      Sitten kun olet lenkkeilyt joka aamu kuukauden ajan ja syöt yksinkertaisesti niin lupaan että sun pää toimii paremmin.
      Saat selkeämmät ajatukset ja tunteet toimii paremmin.

      Ja kun jatkat tätä samaa mallia kesään saakka MÄÄRÄTIETOISESTI niin elämä on ihan eri mallilla. Äläkä luovuta heti ensimmäisestä vastoinkäymisestä,

      Eikä kannata uhriutua, suomes moni perhe menettää kaiken tänä keväänä kun alkaa pienyrityksiä kaatumaan. Sanon tämän siksi että saat perspektiiviä omiin murheisiin.
      Ei se ole maailmanloppu jos työpaikka menee.

    • Anonyymi

      Se on sun kohtaloa kuin monen muunkin. Saatana hallitsee.

      • Anonyymi

        Saatana on valintansa tehnyt.


    • Anonyymi

      Perkele tietää uhrinsa.

      • Anonyymi

        Syntymäsaotais Syntymääsipähän
        Oot kaikuluotain saatana


    • Anonyymi

      oot kyl pahassa luupissa ajatuksiesi kanssa.

      ja sama meno näyttää jatkuvan.

      Muista että sama toimintatapa niin tulee sama lopputulos sanoi jo albert einstein.

      • Anonyymi

        Ei se tajua. Tää on varmaan sitä luonnonvalintaa, fiksumpi osaisi hypätä luupista ulos, tyhmempi jää ikuisesti siihen pyörimään.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe