Jumalan ihmeet

Anonyymi

Tänään äitini aivoissa lähti liikkumaan vuosikymmeniä jumittanutta.


"popiuyygghhhjj"

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suurin ongelma lienee ollut yksinkertaisesti aivojumitus .


      "ppouyyhhjj"

      • Anonyymi

        Kysymys on lisäksi siitä että vahvasti Jumalaan uskovalle henkilölle psykologiset palvelut ovat soveltumattomia mikäli auttaja ei usko Jumalaan eikä huomioi autettavan jumalauskoa. Siitä seuraa "helvetti".

        "ppiuyghhjhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys on lisäksi siitä että vahvasti Jumalaan uskovalle henkilölle psykologiset palvelut ovat soveltumattomia mikäli auttaja ei usko Jumalaan eikä huomioi autettavan jumalauskoa. Siitä seuraa "helvetti".

        "ppiuyghhjhj"

        Kahdeksan vuotta meni elämästä hirvittävän soovan puhumiseen.


        "ppouyyhujii"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahdeksan vuotta meni elämästä hirvittävän soovan puhumiseen.


        "ppouyyhujii"

        Parempi puhua Jumalalle kuin ihmisille!

        "ppougghhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi puhua Jumalalle kuin ihmisille!

        "ppougghhj"

        Se on ainakin tullut nyt opittua rankimman mahdollisen kokemuksen kautta.

        "ppiuyyjhjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ainakin tullut nyt opittua rankimman mahdollisen kokemuksen kautta.

        "ppiuyyjhjj"

        Halusin alunperin puhua kriisipuhelimessa konkreettisista ongelmistani, en sielunelämästäni.
        Tätä toivettani ei kunnioitettu ja nähdäkseni koskemattomuuttani on siltä osin loukattu palvelussa aiheuttaen minulle henkisiä kärsimyksiä joita en ole ennen palvelun käyttöä koskaan kokenut yksinkertaisesti vain uskoessani Jumalaan.
        Mielestäni uskovaisella henkilöllä tulisi olla oikeus käyttää kriisipalvelua fyysisesti vammautuessaan puhuen vain konkreettisista ongelmista ilman, että hänen sielunelämäänsä vastentahtoisesti siinä yhteydessä puututaan. Voisin ajaa tätä asiaa vaikka ihmisoikeuskysymyksenä.

        "ppiytgghhjhjhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halusin alunperin puhua kriisipuhelimessa konkreettisista ongelmistani, en sielunelämästäni.
        Tätä toivettani ei kunnioitettu ja nähdäkseni koskemattomuuttani on siltä osin loukattu palvelussa aiheuttaen minulle henkisiä kärsimyksiä joita en ole ennen palvelun käyttöä koskaan kokenut yksinkertaisesti vain uskoessani Jumalaan.
        Mielestäni uskovaisella henkilöllä tulisi olla oikeus käyttää kriisipalvelua fyysisesti vammautuessaan puhuen vain konkreettisista ongelmista ilman, että hänen sielunelämäänsä vastentahtoisesti siinä yhteydessä puututaan. Voisin ajaa tätä asiaa vaikka ihmisoikeuskysymyksenä.

        "ppiytgghhjhjhj"

        Äiti on hokenut minulle 20 vuotta yhtä ja samaa luullen etten tajua asiaa, vaikka ongelma on ollut siinä että olen tajunnut liiankin hyvin eikä pääni ole kestänyt sitä hoentaa.
        Aika traagista.

        "ppiyuyyyyh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti on hokenut minulle 20 vuotta yhtä ja samaa luullen etten tajua asiaa, vaikka ongelma on ollut siinä että olen tajunnut liiankin hyvin eikä pääni ole kestänyt sitä hoentaa.
        Aika traagista.

        "ppiyuyyyyh"

        kriisipuhelimessakin mulla sitä ongelmaa, ettei pääni kestä niin yksinkertaisten asioiden hoentaa. Pää manipuloituu siinä ihan vinksaan hoentaan. Eikä asia mulle sillä hokemalla mene perille, koska ongelma eio ole siinä etten tajuaisi hoettua asiaa vaan enemmänkin siinö että mua kohdellaan niin hirvittävällä tavalla jollain kiduttavalla hoennalla.

        "ppiuyhhhhjjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kriisipuhelimessakin mulla sitä ongelmaa, ettei pääni kestä niin yksinkertaisten asioiden hoentaa. Pää manipuloituu siinä ihan vinksaan hoentaan. Eikä asia mulle sillä hokemalla mene perille, koska ongelma eio ole siinä etten tajuaisi hoettua asiaa vaan enemmänkin siinö että mua kohdellaan niin hirvittävällä tavalla jollain kiduttavalla hoennalla.

        "ppiuyhhhhjjj"

        selitin myös äidille että koko tämä juttu erikoisuudestani on lähinnä puheella manipuloitu uskomus. Jos kaikki hokee että olen jotenkin kauheen erikoinen porukka alkaa näkemään minut erikoisena vaikkei minussa olisi mitään erikoista.


        "ppuggghg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        selitin myös äidille että koko tämä juttu erikoisuudestani on lähinnä puheella manipuloitu uskomus. Jos kaikki hokee että olen jotenkin kauheen erikoinen porukka alkaa näkemään minut erikoisena vaikkei minussa olisi mitään erikoista.


        "ppuggghg"

        Sanoin äidille että jos minussa on jotain erikoista se tulee sitten siitä että uskon Jumalaan.

        "ppiygghjhjjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin äidille että jos minussa on jotain erikoista se tulee sitten siitä että uskon Jumalaan.

        "ppiygghjhjjk"

        Sain ilmeisesti niin pahan aivovamman että se rajoitti henkistä kokemista.


        "ppiuygghjjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain ilmeisesti niin pahan aivovamman että se rajoitti henkistä kokemista.


        "ppiuygghjjk"

        Yllättaen aivovammautuneena Jumalasta piittaamattomien keskellä tuotti minulle kauhukuvia helvetin todellisuudesta.


        "ppiuyyghyjjk"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2632
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      341
      2480
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      95
      2150
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      62
      1835
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1743
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1724
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      64
      1503
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1487
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe