Tänään äitini aivoissa lähti liikkumaan vuosikymmeniä jumittanutta.
"popiuyygghhhjj"
Jumalan ihmeet
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suurin ongelma lienee ollut yksinkertaisesti aivojumitus .
"ppouyyhhjj"- Anonyymi
Kysymys on lisäksi siitä että vahvasti Jumalaan uskovalle henkilölle psykologiset palvelut ovat soveltumattomia mikäli auttaja ei usko Jumalaan eikä huomioi autettavan jumalauskoa. Siitä seuraa "helvetti".
"ppiuyghhjhj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys on lisäksi siitä että vahvasti Jumalaan uskovalle henkilölle psykologiset palvelut ovat soveltumattomia mikäli auttaja ei usko Jumalaan eikä huomioi autettavan jumalauskoa. Siitä seuraa "helvetti".
"ppiuyghhjhj"Kahdeksan vuotta meni elämästä hirvittävän soovan puhumiseen.
"ppouyyhujii" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahdeksan vuotta meni elämästä hirvittävän soovan puhumiseen.
"ppouyyhujii"Parempi puhua Jumalalle kuin ihmisille!
"ppougghhj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi puhua Jumalalle kuin ihmisille!
"ppougghhj"Se on ainakin tullut nyt opittua rankimman mahdollisen kokemuksen kautta.
"ppiuyyjhjj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ainakin tullut nyt opittua rankimman mahdollisen kokemuksen kautta.
"ppiuyyjhjj"Halusin alunperin puhua kriisipuhelimessa konkreettisista ongelmistani, en sielunelämästäni.
Tätä toivettani ei kunnioitettu ja nähdäkseni koskemattomuuttani on siltä osin loukattu palvelussa aiheuttaen minulle henkisiä kärsimyksiä joita en ole ennen palvelun käyttöä koskaan kokenut yksinkertaisesti vain uskoessani Jumalaan.
Mielestäni uskovaisella henkilöllä tulisi olla oikeus käyttää kriisipalvelua fyysisesti vammautuessaan puhuen vain konkreettisista ongelmista ilman, että hänen sielunelämäänsä vastentahtoisesti siinä yhteydessä puututaan. Voisin ajaa tätä asiaa vaikka ihmisoikeuskysymyksenä.
"ppiytgghhjhjhj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halusin alunperin puhua kriisipuhelimessa konkreettisista ongelmistani, en sielunelämästäni.
Tätä toivettani ei kunnioitettu ja nähdäkseni koskemattomuuttani on siltä osin loukattu palvelussa aiheuttaen minulle henkisiä kärsimyksiä joita en ole ennen palvelun käyttöä koskaan kokenut yksinkertaisesti vain uskoessani Jumalaan.
Mielestäni uskovaisella henkilöllä tulisi olla oikeus käyttää kriisipalvelua fyysisesti vammautuessaan puhuen vain konkreettisista ongelmista ilman, että hänen sielunelämäänsä vastentahtoisesti siinä yhteydessä puututaan. Voisin ajaa tätä asiaa vaikka ihmisoikeuskysymyksenä.
"ppiytgghhjhjhj"Äiti on hokenut minulle 20 vuotta yhtä ja samaa luullen etten tajua asiaa, vaikka ongelma on ollut siinä että olen tajunnut liiankin hyvin eikä pääni ole kestänyt sitä hoentaa.
Aika traagista.
"ppiyuyyyyh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äiti on hokenut minulle 20 vuotta yhtä ja samaa luullen etten tajua asiaa, vaikka ongelma on ollut siinä että olen tajunnut liiankin hyvin eikä pääni ole kestänyt sitä hoentaa.
Aika traagista.
"ppiyuyyyyh"kriisipuhelimessakin mulla sitä ongelmaa, ettei pääni kestä niin yksinkertaisten asioiden hoentaa. Pää manipuloituu siinä ihan vinksaan hoentaan. Eikä asia mulle sillä hokemalla mene perille, koska ongelma eio ole siinä etten tajuaisi hoettua asiaa vaan enemmänkin siinö että mua kohdellaan niin hirvittävällä tavalla jollain kiduttavalla hoennalla.
"ppiuyhhhhjjj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kriisipuhelimessakin mulla sitä ongelmaa, ettei pääni kestä niin yksinkertaisten asioiden hoentaa. Pää manipuloituu siinä ihan vinksaan hoentaan. Eikä asia mulle sillä hokemalla mene perille, koska ongelma eio ole siinä etten tajuaisi hoettua asiaa vaan enemmänkin siinö että mua kohdellaan niin hirvittävällä tavalla jollain kiduttavalla hoennalla.
"ppiuyhhhhjjj"selitin myös äidille että koko tämä juttu erikoisuudestani on lähinnä puheella manipuloitu uskomus. Jos kaikki hokee että olen jotenkin kauheen erikoinen porukka alkaa näkemään minut erikoisena vaikkei minussa olisi mitään erikoista.
"ppuggghg" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
selitin myös äidille että koko tämä juttu erikoisuudestani on lähinnä puheella manipuloitu uskomus. Jos kaikki hokee että olen jotenkin kauheen erikoinen porukka alkaa näkemään minut erikoisena vaikkei minussa olisi mitään erikoista.
"ppuggghg"Sanoin äidille että jos minussa on jotain erikoista se tulee sitten siitä että uskon Jumalaan.
"ppiygghjhjjk" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoin äidille että jos minussa on jotain erikoista se tulee sitten siitä että uskon Jumalaan.
"ppiygghjhjjk"Sain ilmeisesti niin pahan aivovamman että se rajoitti henkistä kokemista.
"ppiuygghjjk" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain ilmeisesti niin pahan aivovamman että se rajoitti henkistä kokemista.
"ppiuygghjjk"Yllättaen aivovammautuneena Jumalasta piittaamattomien keskellä tuotti minulle kauhukuvia helvetin todellisuudesta.
"ppiuyyghyjjk"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124110MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822111Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216951Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848