Nuohan on halpoja, kestäviä, virtapihejä ja yksinkertaisia. Johto seinään ja johan hohkaa. Vai hohkaako. Mahtaako olla mitään hyötyä jos tollasen ostas vaikka kiertämään kasvihuonetta pari kertaa. Nostasko lämpötilaa, vai pitäskö sinne vaan viä öljypatteri tai puhallin.
Kasvihuoneeseen lattialämmitys sulanapitokaapelilla
4
1302
Vastaukset
- Anonyymi
On aivan sama millä lämmittää, vain watit ratkaisee. Halvimmalla watteja saa ilmoille halpahallin lämmittimillä. Lämpökaapelista watteja irtoaa eniten kosteaan multaan haudattuna. Käytetyt watit näkyvät sitten sähkölaskussa.
- Anonyymi
Vakiotehoinen lämmityskaapeli sopii hyvin, itsesäätyvä on kallista.
Autotallin lattiaan upotin 3 kpl 1400 W 35 m pituisia betoninlämmityskaapeleita.
Uskoisin että pysyy sulana kunhan saan seinät paikalleen.- Anonyymi
Totta tuo itsesäätyvien kamala hinta. Kyselin tarjousta ja jäin äimän käkenä ihmettelemään järjetöntä hintaa. Vastaukseksi sain, että kyseisen kaapelin OVH on 14 € per m.
Olisin tarvinnut 300m. Ei tullut kauppoja millään tukun tarjoamalla hinnalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta tuo itsesäätyvien kamala hinta. Kyselin tarjousta ja jäin äimän käkenä ihmettelemään järjetöntä hintaa. Vastaukseksi sain, että kyseisen kaapelin OVH on 14 € per m.
Olisin tarvinnut 300m. Ei tullut kauppoja millään tukun tarjoamalla hinnalla.Toivottavasti laitoit lämpötila-anturin myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013