Aihe

Fiat tulee kyllä takaisin.

Anonyymi

11

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Fiat on nykyään kuitenkin parempi kuin esim. Toyota ja eurooppalaisena hoitaa asiansa hyvin. Mainostamisen puute ja huonosti hoidettu maahantuonti romahdutti myynnin aikanaan ja pari ruostuvaa mallia, mutta nyt asiat on toisin.

• Anonyymi

missäs lancia liekö suomen maanhantuonti kuopattu

• Anonyymi

Lanciaa ja Abarthia ei enää maahantuoda Suomeen.
        Fiat, Alfa Romeo ja Jeep ovat Fiat Chryslerin ainoat automerkit Suomessa.
        Chryslerin ja Dodgen maahantuontikin lopetettiin.

• Anonyymi

ois upeeta olla joskus fiatisti 1100 mallista aina puntoon saakka

• Anonyymi

Olen kysynyt Delta Autolta ja Tipo ja Panda ovat tulossa Suomeen tänä keväänä.

• Anonyymi

Keväänä? Ompa laaja käsite, toukokuukin on kevättä, minä sain vastauksen, että eivät osaa sanoa.

• Anonyymi

Spagetit vain lautasella, kiitos?😵😵😵

• Anonyymi

Kesään taitaa mennä.

• Anonyymi

"Fiat tulee kyllä takaisin."

Kyllä, jahka kevät vaan koittaa, ja akuissa on taas virtaa käynnistää moottori......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      205
      13576
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13170
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      8516
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      35
      6077
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      210
      3519