Lupasin itselleni 1.1. käyttäytyä järkevästi
Ja niin teen. Unohdan ihan kaikki miehet. Ajattelen ja käyttäydyn viileän neutraalisti. Kartan kaikkea, mistä voi olla päätökselle vaaraa.
(muutan luostariin, en edes munkkeja popsi )
Niin.
17
141
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro onko tytöllä kaikki hyvin ja ettei ole missään tekemisissä kenenkään niitten neppisten kanssa
- Anonyymi
Ei ole tyttöä
- Anonyymi
Neppisten ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neppisten ?
Ne on kai jotain autoharrastajia?
- Anonyymi
Hieno päätös 😻
- Anonyymi
Eikö vaan? Tuohon ei oikeasti tarvi kun jatkaa elämää samaan malliin kuin tähänkin saakka. Pari pikkujuttua pitää muuttaa
- Anonyymi
Mitä luulet, onko palstalla höpöttelystä vaaraa? Ei ?
ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ap.Luostarissa ei käytetä älylaitteita.
Siellä sinulla on paljon parempaa tekemistä kuin palsta 😍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luostarissa ei käytetä älylaitteita.
Siellä sinulla on paljon parempaa tekemistä kuin palsta 😍Koronarajoitukset niin siihen tyssäsi. Jäänkin tänne iloksenne :) ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ap.On siitä vaaraa. Itsekin tein vastaanvanlaisen päätöksen, mutta kun olen ollut täällä palstalla, se päätös unohtui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siitä vaaraa. Itsekin tein vastaanvanlaisen päätöksen, mutta kun olen ollut täällä palstalla, se päätös unohtui.
Kausittaista tämä on, olen roikkunut parilla palstalla joskus aiemminkin , mutta siitä on aikaa. Unohtuivat sitten kun tuli parempaa tekemistä .
Ja toki ihan vaan sivusilmällä seurailen tässä työnteon ohella. Iltaisin enemmän ap
- Anonyymi
luostarissa on homostelu sallittu.
- Anonyymi
Antaa sitten olla. Olen allerginen homoille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa sitten olla. Olen allerginen homoille
Älä kiellä itseäsi ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kiellä itseäsi ap.
Olen saanut jo oman tilastollisen osuuteni seksuaalivähemmistöistä, jatkossa tarkempana :)
ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen saanut jo oman tilastollisen osuuteni seksuaalivähemmistöistä, jatkossa tarkempana :)
ap.Joo. Ei tartte raporttia kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Ei tartte raporttia kirjoittaa.
Löytyy jo palstalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut
"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett1044715