Mallissa kiinnostaa 5g ja tehokas akku mutta mietin onko A 51 5g parempi hankinta? Ainakin näyttö kaiketi tasokkaampi...
Samsung A42 kokemuksia/ tietoa
6
106
Vastaukset
- Anonyymi
5G yhteydellä ei tee puhelimessa mitään ellei se tule wlan jakokäyttöön muille laitteille. Eli en sille antaisi suurta painoarvoa laitteen valinnassa. Parempia malleja joissa on puhdas Android ja pitkät päivitykset on esimerkiksi One Plus Nord: https://elisa.fi/kauppa/tuote/OnePlus-Nord-8GB-128GB-5G?paymentOption=1&deviceVariant=Nord 8GB/128GB 5G Harmaa helmi
- Anonyymi
Noita nord mallleja ei pahemmin päivitetä, näin on annettu ymmärtää,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noita nord mallleja ei pahemmin päivitetä, näin on annettu ymmärtää,
Paitsi tuota päivitetään. Uusia ei enää 2-vuotta pidempään.
- Anonyymi
Luin vast'ikään jonkun testin a42:sta ja siinä testaaja ainakin oli sitä mieltä, että jos hinta on sama, niin kannattaa valita ennemmin a51 5g.
- Anonyymi
42A:n/ Telian kanssa oli aluksi ongelmia: Sim- kortti piti uusia, kun PUK- kysely kiersi kehää. Sitten puhelin toimi ja ei toiminut, herättikin keskellä yötä. Elisan "palvelu" osoitteli maksulliselle ovelle. Kiertelen kauempaa.
Seuraavaksi piti laittaa A24 mobiilitukiasemaksi läppärille.
Puhelimessa: Etsi WLAN (Wi-Fi) salasana, jota läppärissä kutsutaan verkon suojausavaimeksi. Sitten Asetukset, yhteydet, mobiilitukiasema, täppä päälle.
Läppärissä: Asetukset, verkko ja internet, Wi-Fi (Tai WLAN), seuraava, valitse käytettävissä olevat verkot, jos odotettu verkko näkyy luettelossa, valitse se ja sitten Yhdistä, anna verkon suojausavain (salasana).
Luulisi tällaisten menevän puhekomennolla. Tekniikan kehitys on valikkojen lisäystä ja palvelut näkyvät suurena määränä mainoksina.
Läppärissä- Anonyymi
Eipä tarvita mitään puhekomentoja tällaiseen kertaasetuksiin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460