TAMPEREEN APTEEKKIEN HINNAT

Anonyymi

Oletteko tehneet apteekkien lääkkeiden hintavertailuja? Tänään kävin Ratinan apteekissa ja ostin reseptilääkkeitä. En saanut Kela-korvauksia, kun on vuoden alku. Laskuni teki 51,76 €. Vertasin mitä olisin maksanut Yliopiston apteekissa samoista lääkkeeistä 39.81€. Ero on siis 11.95€. Lievästi sanoen v......! Takuulla en Ratinan apteekkiin mene edes äärimmäisessä hädässä.

20

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ratinan rakentaminen oli yksi pahimmista turhakkeista viime vaalikaudella.

    • Anonyymi

      Minkänimisissä lääkkeissä tuollaiset erot. Itse käynyt monessa eri apteekissa niin ei hinnat eroa reseptilääkkeissä.

      • Anonyymi

        Niin luulin minäkin. Oli 6 eri lääkettä. Yksi oli reseptillä silmätipat Artelac pipetit 60 kpl. Hinta ero oli 2.39 €.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin luulin minäkin. Oli 6 eri lääkettä. Yksi oli reseptillä silmätipat Artelac pipetit 60 kpl. Hinta ero oli 2.39 €.

        Tuo on juuri se toimitusmaksu, joka tulee joka reseptistä. Netissä näkyvät hinnat eivät sisällä sitä. Jos lääke on reseptivapaa, sen voi ottaa ilman reseptiä ja siten tuota maksua. (Se kannattaa toki varmistaa, saisiko siitä reseptillä korvauksen.)


    • Anonyymi

      Niin juu tuo ero voi tulla kun monta eri reseptilääkettä.

      • Anonyymi

        Pitääkö rautalangasta vääntää. Se oli yhden lääkkeen hinnanero ja vain yksi esimerkki. Yhteensä Ratinan hinta oli kalliimpi kuudesta lääkkeestä yhteensä 11.95 €.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö rautalangasta vääntää. Se oli yhden lääkkeen hinnanero ja vain yksi esimerkki. Yhteensä Ratinan hinta oli kalliimpi kuudesta lääkkeestä yhteensä 11.95 €.

        Miksi noin monta lääkettä? Mitä sairauksia sinulla on? Itse syön vain puolikkaan särkylääkettä päänsärkyyn ja se tapahtuu harvoin.


    • Anonyymi

      Niko pistää klötsäpiininsä kmartin lohifileeseen että menee paremmin päähän.

    • Vitun köyhä rotta 11€ ei oo paljon mutta näköjään tollaselle kelan kanta asiakkaalle on vaikeeta maksaa se 11€. Tähän väliin on pakko sanoa legendaariseksi muodostunut lause
      ”Mene töihin”. -Niilo22- Mikael Kosola- ig niilo222

      • Anonyymi

        Luuletko että ilkeytesi aloittajaa kiinnostaa, luule ettei kiinnosta, eikä viitsi edes lukea.


      • Anonyymi

        Kuka Niko?


    • Anonyymi

      Siis mitä aloittaja kirjoittaa että yhden lääkkeen hinnanero mutta kuitenkin 6 erilääkkeen yhteenlaskettu hinta. Reseptillä tai ilman niin kyllähän kauppojenkin hinnoissa eroja. Todellisuudessa taitaakin niin olla ettei aloittaja oikeen ymmärrä noita hintoja.

      • Anonyymi

        Taitaa olla niin, että edellinen kirjoittaja ei ole ymmärtänyt lukemaansa.


    • Anonyymi

      Lainaus...
      Pitääkö rautalangasta vääntää. Se oli yhden lääkkeen hinnanero ja vain yksi esimerkki. Yhteensä Ratinan hinta oli kalliimpi kuudesta lääkkeestä yhteensä 11.95 €.
      ----------------------------------------------
      Niin miksei sitten yliopistonapteekista jos vaivautuu hintoja ylipäätänsä katsoa.

      • Anonyymi

        No nyt kuule on verrattu ja todettu Tamperelaisten älykkyys. Kyllä on naurettu porukalla asiallisen kysymyksen vastauksille. Huh huh! Yrittäkää pärjäillä, edes jotenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt kuule on verrattu ja todettu Tamperelaisten älykkyys. Kyllä on naurettu porukalla asiallisen kysymyksen vastauksille. Huh huh! Yrittäkää pärjäillä, edes jotenkin.

        Tamperelaisuuteen ei ole parannuskeinoa mutta oireita voi hoitaa lääkityksellä. Osa lääkkeistä on kelakorvattavia, mutta hinnat ovat nousseet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt kuule on verrattu ja todettu Tamperelaisten älykkyys. Kyllä on naurettu porukalla asiallisen kysymyksen vastauksille. Huh huh! Yrittäkää pärjäillä, edes jotenkin.

        Niin naurat ja seuraavan kerran taas meet ratinan apteekkiin.Yhden reseptilllä ostamasi mainitsit silmätipat mutta mitkä oli 5 muuta lääkettä.Taitaa olla mielenterveyteen liittyviä lääkkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin naurat ja seuraavan kerran taas meet ratinan apteekkiin.Yhden reseptilllä ostamasi mainitsit silmätipat mutta mitkä oli 5 muuta lääkettä.Taitaa olla mielenterveyteen liittyviä lääkkeitä.

        En kommentoi varsinaista asiaa. Luin kommentteja ja ihmettelin miten ilkeitä ja pahoinvoivia ihmiset tuntuvat olevan. Tuskin se on Koronasta johtuvaa. Kannattaisi ehkä seurata mielentilaansa ja yrittää rauhoittua.


    • Anonyymi

      On se kanssa jos ketjun aloittaa ja sitten alkaa rautalangasta vääntään asioitaa tai kirjoituksia. Ei mitään aihetta löydy etteikö nälvintää.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe