Oletteko tehneet apteekkien lääkkeiden hintavertailuja? Tänään kävin Ratinan apteekissa ja ostin reseptilääkkeitä. En saanut Kela-korvauksia, kun on vuoden alku. Laskuni teki 51,76 €. Vertasin mitä olisin maksanut Yliopiston apteekissa samoista lääkkeeistä 39.81€. Ero on siis 11.95€. Lievästi sanoen v......! Takuulla en Ratinan apteekkiin mene edes äärimmäisessä hädässä.
TAMPEREEN APTEEKKIEN HINNAT
20
150
Vastaukset
- Anonyymi
Ratinan rakentaminen oli yksi pahimmista turhakkeista viime vaalikaudella.
- Anonyymi
Minkänimisissä lääkkeissä tuollaiset erot. Itse käynyt monessa eri apteekissa niin ei hinnat eroa reseptilääkkeissä.
- Anonyymi
Niin luulin minäkin. Oli 6 eri lääkettä. Yksi oli reseptillä silmätipat Artelac pipetit 60 kpl. Hinta ero oli 2.39 €.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin luulin minäkin. Oli 6 eri lääkettä. Yksi oli reseptillä silmätipat Artelac pipetit 60 kpl. Hinta ero oli 2.39 €.
Tuo on juuri se toimitusmaksu, joka tulee joka reseptistä. Netissä näkyvät hinnat eivät sisällä sitä. Jos lääke on reseptivapaa, sen voi ottaa ilman reseptiä ja siten tuota maksua. (Se kannattaa toki varmistaa, saisiko siitä reseptillä korvauksen.)
- Anonyymi
Niin juu tuo ero voi tulla kun monta eri reseptilääkettä.
- Anonyymi
Pitääkö rautalangasta vääntää. Se oli yhden lääkkeen hinnanero ja vain yksi esimerkki. Yhteensä Ratinan hinta oli kalliimpi kuudesta lääkkeestä yhteensä 11.95 €.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö rautalangasta vääntää. Se oli yhden lääkkeen hinnanero ja vain yksi esimerkki. Yhteensä Ratinan hinta oli kalliimpi kuudesta lääkkeestä yhteensä 11.95 €.
Miksi noin monta lääkettä? Mitä sairauksia sinulla on? Itse syön vain puolikkaan särkylääkettä päänsärkyyn ja se tapahtuu harvoin.
- Anonyymi
Niko pistää klötsäpiininsä kmartin lohifileeseen että menee paremmin päähän.
Vitun köyhä rotta 11€ ei oo paljon mutta näköjään tollaselle kelan kanta asiakkaalle on vaikeeta maksaa se 11€. Tähän väliin on pakko sanoa legendaariseksi muodostunut lause
”Mene töihin”. -Niilo22- Mikael Kosola- ig niilo222- Anonyymi
Luuletko että ilkeytesi aloittajaa kiinnostaa, luule ettei kiinnosta, eikä viitsi edes lukea.
- Anonyymi
Kuka Niko?
- Anonyymi
Siis mitä aloittaja kirjoittaa että yhden lääkkeen hinnanero mutta kuitenkin 6 erilääkkeen yhteenlaskettu hinta. Reseptillä tai ilman niin kyllähän kauppojenkin hinnoissa eroja. Todellisuudessa taitaakin niin olla ettei aloittaja oikeen ymmärrä noita hintoja.
- Anonyymi
Taitaa olla niin, että edellinen kirjoittaja ei ole ymmärtänyt lukemaansa.
- Anonyymi
Lainaus...
Pitääkö rautalangasta vääntää. Se oli yhden lääkkeen hinnanero ja vain yksi esimerkki. Yhteensä Ratinan hinta oli kalliimpi kuudesta lääkkeestä yhteensä 11.95 €.
----------------------------------------------
Niin miksei sitten yliopistonapteekista jos vaivautuu hintoja ylipäätänsä katsoa.- Anonyymi
No nyt kuule on verrattu ja todettu Tamperelaisten älykkyys. Kyllä on naurettu porukalla asiallisen kysymyksen vastauksille. Huh huh! Yrittäkää pärjäillä, edes jotenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt kuule on verrattu ja todettu Tamperelaisten älykkyys. Kyllä on naurettu porukalla asiallisen kysymyksen vastauksille. Huh huh! Yrittäkää pärjäillä, edes jotenkin.
Tamperelaisuuteen ei ole parannuskeinoa mutta oireita voi hoitaa lääkityksellä. Osa lääkkeistä on kelakorvattavia, mutta hinnat ovat nousseet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt kuule on verrattu ja todettu Tamperelaisten älykkyys. Kyllä on naurettu porukalla asiallisen kysymyksen vastauksille. Huh huh! Yrittäkää pärjäillä, edes jotenkin.
Niin naurat ja seuraavan kerran taas meet ratinan apteekkiin.Yhden reseptilllä ostamasi mainitsit silmätipat mutta mitkä oli 5 muuta lääkettä.Taitaa olla mielenterveyteen liittyviä lääkkeitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin naurat ja seuraavan kerran taas meet ratinan apteekkiin.Yhden reseptilllä ostamasi mainitsit silmätipat mutta mitkä oli 5 muuta lääkettä.Taitaa olla mielenterveyteen liittyviä lääkkeitä.
En kommentoi varsinaista asiaa. Luin kommentteja ja ihmettelin miten ilkeitä ja pahoinvoivia ihmiset tuntuvat olevan. Tuskin se on Koronasta johtuvaa. Kannattaisi ehkä seurata mielentilaansa ja yrittää rauhoittua.
- Anonyymi
On se kanssa jos ketjun aloittaa ja sitten alkaa rautalangasta vääntään asioitaa tai kirjoituksia. Ei mitään aihetta löydy etteikö nälvintää.
- Anonyymi
Lääkkeiden hinta on kaikissa apteekeissa sama. Ylimääräisistä palveluista voi kukin apteekki toki veloittaa oman hinnastonsa mukaisesti. Täällä lisää aiheesta: https://www.apteekki.fi/laakkeiden-hinnat-ja-korvaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483