Lotto täytti vuosia

Anonyymi

Lotto sai paljon huomiota, Kotamäki Lottotyttönä, mutta liittyikö tuo jotenkin muutenkin, meidän Forssalaisten päättäjiin?

12

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka muistaa 50 vuotta sitten loton mainoskasvona olleen Kotamäen? Asiaa pohtineen kommentoijan pitää olla tosi tosi vanha.. Itsekin piti googlettaa nimi Kotamäki. Lotto siirtyi Yleltä MTV3:lle 2013, joten siitäkin traumasta kannatta forssalaisten päästä.
      Ihan yks hailee, millä kanavalla pallot pomppii. Tulokset voi tarkistaa monesta lähteestä.
      Voimia forssalaiselle!

      • Anonyymi

        Minä muistan. Täytän aika pian 65 v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä muistan. Täytän aika pian 65 v.

        Onko paikallinen Lottotyttö jo 65?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko paikallinen Lottotyttö jo 65?

        Tyhmä vitsi, jälleen kerran.
        Lue lehtiä, tiedät enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä vitsi, jälleen kerran.
        Lue lehtiä, tiedät enemmän.

        Seiskasta semmoista tietoa, että uusi Lottotyttö on Forssasta, onko perää?


    • Anonyymi

      Kotamäki kävi Lotto-tyttönä keikalla Forssassa -70 luvun alussa Hietasen Kirjakaupassa. Kirjakauppa sijaitsi silloin uudessa Säästöpankin talossa. Eli piparkakkutalo oli silloin jo purettu. Voitin jonkun arvonnan ja sain jonkun palkinnon, en muista mitä. Valokuva otettiin myös, jossa olin Kotamäen kanssa. Valokuva on hukkunut jonnekin, olin silloin n. 6-7 vuotias. Muistan, että Kotamäellä oli musta vyö, missä oli iso solki ja siinä luki Lotto.

      • Anonyymi

        Muistatko jotain hedelmäkauppaa, joka tuli viereiseen puutaloon?
        Noihin aikoihin ostin itse ensimmäisen kerran ehkä pari kiwi-hedelmää. En muista, saiko normaaleista ruokakaupoista niitä.
        Itse olen sinua ehkä 10 vuotta vanhempi.

        Ainakin BIO-kaaren talossa oli sitä ennen "maitokauppa". Siellä myytiin joskus täysin mustuneita banaaneita. Jostain saatiin ostaa paperipussissa pylsyä. Olikohan se Hakalan makkaratehtaalta peräisin?


    • Anonyymi

      Hietasen kirjakauppa ja Kumivaruste lopettivat oikeaan aikaan. "Kumivarusteen" varojen sijoutus taisi mennä vähän........

      • Anonyymi

        Molemmissa tuli asioitua, Hietasen muistan paremmin. Ainakin kerran kävin Sähkö-Sampossakin, se oli siinä Munckin autokoulun vieressä. Pertti taisi olla välillä teoriaopettajana minulla, mutta enimmäkseen oli Kauko.


    • Anonyymi

      Sarjassamme ikäihmiset muistelee.

      • Anonyymi

        Meille nuoremmille on epäselvää Forssan Lottotyttö, joku Kokkarekko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meille nuoremmille on epäselvää Forssan Lottotyttö, joku Kokkarekko?

        Jaa Sanni G-L? En tunne asiaa sen paremmin, mutta miten tuo liittyy lottoon? Olen ollut kauan poissa Forssasta, mutta nyt on eläkkeellä aikaa asioida Forssassa, mökki ja kakkosasuntokin on alle 25 km päässä Forssasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe