Osaisko joku kertoo miten saa rav4 2020.v lisävalon asennettua mulla on hall anturi mut eipä onnistunu sillä löytään herätettä relelle..?
Rav4 2020 lisävalon asennus
6
2130
Vastaukset
- Anonyymi
Ravistinhan on niin laadukas auto ettei se tarvitse mitään lisävaloja. Mitä valoa edes suunnittelet - taksivaloako?
- Anonyymi
Ole tarkkana, kun asennat valot, sinun pitää saada hyvä tuki toiselta puolen, että valot eivät kaadu tai repeyfy irti ohuesta tojon materiaaleista.
- Anonyymi
Toyotan sähkölaitteet tehdään niin halvalla ettei ole viisasta mennä lisäilemään omin päin mitään lisävaloja.
- Anonyymi
Kun näköjään et tiedä mitä olet tekemässä, niin otappa yhteyttä ammattiliikkeeseen, ettet hajota mitään arvokasta. Takuu ei nimittäin korvaa tee itse yrityksiä.
- Anonyymi
Taitaa olla -ohjatut valot ei toimi normaali ohjeilla jossain volvoissa sama juttu Kaverin rav taisi muistaakseni 4tuntia mennä merkki korjaamolla veti 2 releellä ja muutti ohjatuksi valot ja toimivat sit ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770