https://seakingfinland.fi/finland-450/
https://www.tuontitukku.fi/tuote/soutuvene-seaking-450-vihrea-levea-muotoilu-hyva-suuntavakaus/6438151009612/
Onko kenelläkään tällaista 900e:n venettä?
Kuinka vakaa?
Soudettavuus?
Moottorilla-ajo?
Kuormattavuus?
Kokemuksia Seaking 450 soutuveneestä ?
6
4203
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakaan valmistaja itse ei vastaa sähköpostikyselyihin, joten antaa minulle heti tietynlaisen kuvan.
Kokeiltu kontaktoida monta kertaa. - Anonyymi
Missähän nuo oikeasti tehdään. Ei selviä ainakaan kotisivujen kautta. Jos markkinoija on maahantuoja...
- Anonyymi
Tuo näyttää aika lailla savolaismalliselta. Minulla oli aikoinaan savolaismallinen. Se oli hyvä soutuveneenä, mutta perästä istuttavana moottoriveneenä minun käytössä huono - keskeltä ajaminen jatkovarrella ei ollut minulle hyväksyttävä toimintamalli. Kiikkerä, vettä roiskui perästä sisään, piti käyttää keulassa painoa. Jäi yhden kauden "moottoriveneeksi". Voi olla että tuo kuvassa esiintyvä on joltakin osin parempi, näyttää leveämmältä.
- Anonyymi
Kyllä, kevyt soutaa ja kevyesti keikahtaa ja hörppää puolilleen vettä, mutta ei hätää, kelluuu silti ainakin yhden ihmisen kuormalla.
- Anonyymi
Speksejä lukemalla selviää, että on kevyt, 70 kg.
Kevyt käsitellä ja vetää rannalle. Painoonsa nähden kuitenkin "kookas".
Pienellä kuormalla ja suojaisille vesille varmaan ihan jees. Sopii keveytensä vuoksi hennoille käyttäjille.
Ei sovellu läskeille känniveneeksi isolle selälle jos haluaa pysyä kuivana.. - Anonyymi
Kestääköhän aikamiehen seistä laidalla, kuten Kaisla 525/ Veto5:ssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992637
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1192393En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761678Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2011194Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va511093- 471078
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6793- 46793
- 105777