https://seakingfinland.fi/finland-450/
https://www.tuontitukku.fi/tuote/soutuvene-seaking-450-vihrea-levea-muotoilu-hyva-suuntavakaus/6438151009612/
Onko kenelläkään tällaista 900e:n venettä?
Kuinka vakaa?
Soudettavuus?
Moottorilla-ajo?
Kuormattavuus?
Kokemuksia Seaking 450 soutuveneestä ?
6
3965
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakaan valmistaja itse ei vastaa sähköpostikyselyihin, joten antaa minulle heti tietynlaisen kuvan.
Kokeiltu kontaktoida monta kertaa. - Anonyymi
Missähän nuo oikeasti tehdään. Ei selviä ainakaan kotisivujen kautta. Jos markkinoija on maahantuoja...
- Anonyymi
Tuo näyttää aika lailla savolaismalliselta. Minulla oli aikoinaan savolaismallinen. Se oli hyvä soutuveneenä, mutta perästä istuttavana moottoriveneenä minun käytössä huono - keskeltä ajaminen jatkovarrella ei ollut minulle hyväksyttävä toimintamalli. Kiikkerä, vettä roiskui perästä sisään, piti käyttää keulassa painoa. Jäi yhden kauden "moottoriveneeksi". Voi olla että tuo kuvassa esiintyvä on joltakin osin parempi, näyttää leveämmältä.
- Anonyymi
Kyllä, kevyt soutaa ja kevyesti keikahtaa ja hörppää puolilleen vettä, mutta ei hätää, kelluuu silti ainakin yhden ihmisen kuormalla.
- Anonyymi
Speksejä lukemalla selviää, että on kevyt, 70 kg.
Kevyt käsitellä ja vetää rannalle. Painoonsa nähden kuitenkin "kookas".
Pienellä kuormalla ja suojaisille vesille varmaan ihan jees. Sopii keveytensä vuoksi hennoille käyttäjille.
Ei sovellu läskeille känniveneeksi isolle selälle jos haluaa pysyä kuivana.. - Anonyymi
Kestääköhän aikamiehen seistä laidalla, kuten Kaisla 525/ Veto5:ssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103