Kokemuksia varkautelaisista alkoholisteista
Kertokaa kokemuksia. Varmaan kuluttavaa olla tekemisissä
19
254
Vastaukset
- Anonyymi
On kyllä, täällähän ne tuntojaan purkaa sopulipummaajat.
- Anonyymi
"Kokemuksia varkautelaisista alkoholisteista!
He ovat kohteliaita ja tarjoavat aina minullekkin ryypyt?
Urheilu on pilannut monta hyvää ryyppymiestä? - Anonyymi
No jopa pomppas aloittajalla?
- Anonyymi
Nabaskybä ja reipan. Huojuu huojuu, aina lauantaina
- Anonyymi
On kuluttavaapalstan,valhettelevat,pettävät. Välillä kaveria välillä ei.
- Anonyymi
Tänään voi juua huomenna loppiainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään voi juua huomenna loppiainen.
Ei ole kuin alkuainen alkaa teidän tipallinen tammikuu. Ti=TintataanPäätäyteen
Palleja etsitään ravintoloista huojuen
- Anonyymi
Teininä ku alkaa alkoholin suurkuluttajaksi, pääsee hautaan nelikymppisenä.
Sitä ennen saa kärsiä väsymyksestä, suolisto-ongelmista, parisuhdeongelmista, huonosta muistista, masennuksesta, sukupuolitaudeista.
Miehistä tulee naismaisia, estrogeenitaso nousee (miestissit, ei seiso), naisista tulee miesmäisiä.
Aivosoluja kuolee ja hermosto menee pilalle. Myös kännissä kaatumiset tekee huonoa aivoille- Anonyymi
Jeps, yhden taannoin dumppasin, kertoi että alkoi jo alle ala-ikäisenä juomaan. Varmasti kuolee nelikymppisenä, luettelemiasi vaivoja on. Jos haluaa oman elämänsä pilata, pilatkoon. Minun elämää juopot ei pilaa! Yritti saada minuakin juomaan, ostamaan saunajuomia. Narsisti oli myös kaiken lisäksi, varmaan tyyppillistä holisteille
- Anonyymi
Pienenä kun syntyy ja humalassa kuolee. Ei tiedä pahassa maailmassa käyneensäkään.
- Anonyymi
Sehän on asiallista.
- Anonyymi
Hyvä että nämä sossupummit vetää viinaa, kuolevat sitten nopeasti, eivät kuppaa enää yhteiskunnan rahoja.
- Anonyymi
Niinpä. Parempi niin koska sillä pääsee pedot pälkähästä ja valtio vastuusta laiminlyönneistään
Ja aina tulee uusia tilalle seuraava voit olla sinä.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Parempi niin koska sillä pääsee pedot pälkähästä ja valtio vastuusta laiminlyönneistään
Ja aina tulee uusia tilalle seuraava voit olla sinä..Eiköön tuo geeneistä ja vanhemmista juoppous tule, jos ei kunnolla opettele juomaan ja viina ei maistu, niin ei siitä juoppoa tule.
- Anonyymi
käyttäny alkoholia pääasiassa olutta aina vapaalla saunajuomana ja olen edelleenkin työelämässä.61v ja maksanut veroja vuosittain 30 000-35000e näitten sosiaalipuolen hyvinvointiin kattaen myös näitten monen kirjoittelijan sossutuloilla elannon...
- Anonyymi
Ihan kivat hankkeet sulla, mietin kun itellä ennakonpidätys oli yhteensä 2020 tommonen 23000. Siihe vielä 10keur lisää.
Olet ansainnut parit Bisset.
- Anonyymi
..joten revi siitä...!!!
- Anonyymi
Sitä voi valita kenen kans on tekemisissä ja toisaalta ei pidä antaa toisten viedä energiaa. Eihän se kuluttavaa ole,kun ei vaan ota toisten asioista itseensä.
- Anonyymi
Niin ja kaikki ei kuole vaikka ryyppää. Elävät vanhoiksi.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin25017894Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4013776Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma32310111- 587283
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones3104453