Aihe

Maskit loppu ja maskirahat

Anonyymi

En käytä enää maskeja kun ei maskirahaakaan makseta. Ei tuolla 75 euron epidemiakorvauksella muutenkaan paljoa koronakuluja katettu, yksi maskipaketti ei paljoa viikkoa pidempään riitä, käsidesiä ja saippuaakin menee jos kokoajan on käsiä pesemässä ja desifioimassa, puhumattakaan ruuan kotiinkuljetushinnoista kun 75 ei kauaa riitä kun pizzaa ja kebua tilaa kotiin.

11

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maskeja jaetaan ilmaiseksi pienituloisille. Selvitä oman kuntasi jakopaikat.

• Anonyymi

Ja Tokmannilta saa kolmen litran kanisterin nestesaippuaa kolmella eurolla.

• Anonyymi

Epidemiakorvaus päättyi 31.12.2020 eli tammikuulta ei makseta enää kyseistä etuutta.

• Anonyymi

Pitkäaikaistyöttömille ei olisi sitä pitänyt maksaa alun alkaenkaan.

tulonsiirtomies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkäaikaistyöttömille ei olisi sitä pitänyt maksaa alun alkaenkaan.

tulonsiirtomies

itsekin olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

itsekin olet

Niin olen, mitä siitä? Ei kolona pitkäaikaistyöttömälle aiheuta juurikaan lisäkustannuksia saatika tulojen menetyksiä!

Lomautetuilla/&irtisanotuille olisi epitemiakolvaus valmasti tullut suulempaan talpeeseen.

Helsingissä ruokakulut jopa pienenivät epidemian aikana kun avustuksia pukataan nyt useammalta taholta kuin ennen kolonaa. Pelahikialla taas ruokalulut eivat ainankaan työttomalla ole nousseet kolonan vuoksi.

tulonsiirtomies

• Anonyymi

En käytä minäkään maskeja. Iha turhanpäiväisiä ei ne mitään suojaakaan.

• Anonyymi

Voi piiloutua velkojilta.

• Anonyymi
      UUSI

En käytä minäkään maskeja kun ei ole sellaisiin kunnollisiin varaa. Kunta jakaa kankaisia maskeja joista on enemmän haittaa kuin hyötyä, pyh.. ei kiitos. Jos jakaisivat kunnon kirurgisia testattuja maskeja niin voisin käyttääkkin, mutta kun ei niin ei sitten.

• Anonyymi
      UUSI

Rajamarketista sai jo maskeja kaksi pakettia/ 10 € eli halpaa kuin saippua.
      Jos päivän kauppareissun ja muut asiat hoitaa kertakäynnillä, niin yksi paketti riittää helposti kuukaudeksi ja saa käydä vielä monta kertaa baarissakin tai kahvilla.

• Anonyymi
        UUSI

kyllä sitä maskia voi viikon käyttää kuten itsekkin ja olen ollut monessa paikassa jossa todistetusti korona viirusta ollut ja levinnyt. Yksi 50kpl:n paketti kestää siis vuoden ei ole kallista edes puliukoille.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      215
      14465
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13376
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      8910
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      40
      6380
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      228
      3701