Maskit loppu ja maskirahat
En käytä enää maskeja kun ei maskirahaakaan makseta. Ei tuolla 75 euron epidemiakorvauksella muutenkaan paljoa koronakuluja katettu, yksi maskipaketti ei paljoa viikkoa pidempään riitä, käsidesiä ja saippuaakin menee jos kokoajan on käsiä pesemässä ja desifioimassa, puhumattakaan ruuan kotiinkuljetushinnoista kun 75 ei kauaa riitä kun pizzaa ja kebua tilaa kotiin.
11
91
Vastaukset
- Anonyymi
Maskeja jaetaan ilmaiseksi pienituloisille. Selvitä oman kuntasi jakopaikat.
- Anonyymi
Ja Tokmannilta saa kolmen litran kanisterin nestesaippuaa kolmella eurolla.
- Anonyymi
Epidemiakorvaus päättyi 31.12.2020 eli tammikuulta ei makseta enää kyseistä etuutta.
- Anonyymi
Pitkäaikaistyöttömille ei olisi sitä pitänyt maksaa alun alkaenkaan.
tulonsiirtomies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkäaikaistyöttömille ei olisi sitä pitänyt maksaa alun alkaenkaan.
tulonsiirtomiesitsekin olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itsekin olet
Niin olen, mitä siitä? Ei kolona pitkäaikaistyöttömälle aiheuta juurikaan lisäkustannuksia saatika tulojen menetyksiä!
Lomautetuilla/&irtisanotuille olisi epitemiakolvaus valmasti tullut suulempaan talpeeseen.
Helsingissä ruokakulut jopa pienenivät epidemian aikana kun avustuksia pukataan nyt useammalta taholta kuin ennen kolonaa. Pelahikialla taas ruokalulut eivat ainankaan työttomalla ole nousseet kolonan vuoksi.
tulonsiirtomies
- Anonyymi
En käytä minäkään maskeja. Iha turhanpäiväisiä ei ne mitään suojaakaan.
- Anonyymi
Voi piiloutua velkojilta.
- AnonyymiUUSI
En käytä minäkään maskeja kun ei ole sellaisiin kunnollisiin varaa. Kunta jakaa kankaisia maskeja joista on enemmän haittaa kuin hyötyä, pyh.. ei kiitos. Jos jakaisivat kunnon kirurgisia testattuja maskeja niin voisin käyttääkkin, mutta kun ei niin ei sitten.
- AnonyymiUUSI
Rajamarketista sai jo maskeja kaksi pakettia/ 10 € eli halpaa kuin saippua.
Jos päivän kauppareissun ja muut asiat hoitaa kertakäynnillä, niin yksi paketti riittää helposti kuukaudeksi ja saa käydä vielä monta kertaa baarissakin tai kahvilla.- AnonyymiUUSI
kyllä sitä maskia voi viikon käyttää kuten itsekkin ja olen ollut monessa paikassa jossa todistetusti korona viirusta ollut ja levinnyt. Yksi 50kpl:n paketti kestää siis vuoden ei ole kallista edes puliukoille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin21514465Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4013376Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma2868910- 406380
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones2283701