– Hämmentävä kommentti maamme pääministeriltä, joka kantaa nimenomaan kokonaisvastuuta tällaisen tilanteen hoidosta. Hän lisäksi nimittäin tyrmäsi jo alkuvuodesta tasavallan presidentti Sauli Niinistön esittämän erillisen johtoon keskittyvän koronanyrkin perustamisen. Valta haluttiin pitää omassa kädessä, mutta nyt tuntuu, että vastuuta työnnetään koko ajan muille, Timo Heinonen sanoo.
https://www.verkkouutiset.fi/sanna-marin-tassa-isoin-vastuu-on-nyt-teilla/#439b70a4
KOkonaisVASTUU, kenellä?
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olishan se korona nyrkki hyvä. Israelissa sellainen on ja siellä koko kansa on rokotettu maaliskuun loppuun mennessä. Suomessa kestää kestää ja kestää. Tuhansia turhia kuolemia tulossa vielä tästä vitkuttelusta eikä kukaan siitä vastuuta ota. Tää vaan tulĺa tupsahtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739