Nuorison kohtelu Loimaalla

Anonyymi

Miksi niitä sillan alla kokoontuvia vainotaan,eihän siinä ole asumuksia lähelläkään,sillan päällä on satakertainen liikenne ja junatkin menevät edes takaisin,pitäisikö nekin pysäyttää?
Poliisitkin vielä lähtivät tällaiseen mukaan,oikein kuvan kanssa.
Seurakunta voisi olla tyytyväinen,että nuoriso käy edes pihalla,mitä pahaa ne on siellä tehnyt,ei ole sen vaarallisempi paikka,kuin muutkaan.
Nyt sinne on ajettu peräkärryä,betoniporsaita ja siunaushiekat seurakuntalaisten kiusaksi.

8

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten niin ei oo asuntoja. Onhan siinä Isotalo missä asuu ihmisiä heti melkein sillan alla. Ja jos nuoriso olis siellä asiallisesti niin ei siinä varmaan mitään oiskaan. Mut menkää kattomaan sinne aamuisin ja viikonloppuisin kuin paljon sinne on heitelty roskia ihan sen talon eteen saakka missä asutaan. Nuoriso vois mennä vetää sitä rallia vaikka Mellilän hiekkamontuille siellä saa olla varmaanrauhassa

      • Anonyymi

        Nuorison käytös törkeää


    • Anonyymi

      No nämä hävyttömät kersat hävyttömine vanhempineen joutaisi siivoamaan koko aseman alueen ja myös seurakunnan alueen. Älylliseti kehittymättömiä "bemmipoikia" alaikäisten kanssa nuorisotilan nurkilla...

      • Anonyymi

        Vois vähän kattella tarkempaan paljonko niitä asuttuja taloja on alkaen asema aukiolta vesikoskenkatu 1 saakka(entinen Oskari Heikkilä.) mitä näitten nuorisoitten vanhemmat tykkäisi jos ihmiset menis roskaan niiden pihat, soitteleen musiikkia täysillä ja ajelis kilpaa niiden pihoilla. Täytyyks oikeesti kaikki paikat aidata.


    • Anonyymi

      Sepä se, mellastaako ne joka päivä illasta aamuun vaiko vaan pe-la iltaisin. Se on vain elämää! Onhan sitä joskus ajeltu toririnkiäkin vaikka miten paljon ja kumia poltettu sekä popitettu!
      Minusta tuntuu, että ihmisillä on lisääntynyt kaikkinainen aistiherkkyys ja varsinkin niin, että just häiritsevä toiminta pitäisi lopettaa eikä nähdä itessä mitään.

      lajijasuris

      • Anonyymi

        Juuri näin. Ihan kamalaa, jos kuuluu elämisen ääniä perjantaisin ja lauantaisin. Pitäisi kuulua vain sunnuntaikirkonkellot ja kuiskaamalla rappukäytävässä vaihdetut naapuri-Alman päivän kuulumiset.

        Mutta älkää huoliko. Pian on kaikki nuoret maailmalla, lisää ei synny ja Loimaan kaduilla kuuluu vain rollaattorien kitinä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Ihan kamalaa, jos kuuluu elämisen ääniä perjantaisin ja lauantaisin. Pitäisi kuulua vain sunnuntaikirkonkellot ja kuiskaamalla rappukäytävässä vaihdetut naapuri-Alman päivän kuulumiset.

        Mutta älkää huoliko. Pian on kaikki nuoret maailmalla, lisää ei synny ja Loimaan kaduilla kuuluu vain rollaattorien kitinä. :D

        Niinpä niin. Ei tänne kunnollisetnuoret jääne menee isompiin kaupunkeihin. Missä niille on harrastuksia ja tilaa. Loimaalla on valtaosa vanhuksia jotka ei enää voi muuttaa pois vaikka kaikki palvelut onki turussa. Just mainostettiinet Turku onkauniskaupunki ja niin se onkin. Ainakin kesäisin ja syksyisin. Itselläkin on asunto numero valmiiks haettuna


    • Anonyymi

      Nyt kaupunki on tehnyt ainoasta nuorisotilasta lumenkaatopaikan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe