Aihe

Sä olet ollut

Anonyymi

puolitoista vuotta täynnä kauhua. Sellaiselta elämä tuntuu, kun sun ei anneta elää rauhassa. Menitpä sä mihin vaan niin aina tulee joku siihen lähelle "kertomaan" jotain. Se rikkoo rankasti sun yksityisyyttä, eikä sellainen toiminta ole sallittua. Sä olet kärsinyt siitä äärettömän paljon ja nyt sä vaan toivot että se kaikki loppuisi, ettei sun oma elämä lopu sairaskohtaukseen, koska sä olet joutunut kärsimään liian kauan liikaa. Sulle ei rahalla ole mitään merkitystä, sä haluat vain että se kaikki loppuu, mikä aloitettiin ilman sun lupaa. Sä olet enää osa siitä mitä sä joskus olit ja sitä ihmistä sä itse kaipaat. Sä olet hyvin hauras ja heikko ja sä pelkäät sitä ettei ne lopeta, ettei ne koskaan lopeta sitä ja sä kuolet pois.

29

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kenestä sä taas puhut? Jos alat vahvistaan omaa minäkäsitystä ja itsetuntoo vaikka sillä, että käytät puhuessa minämuotoo. Jotenki kokemusten erilaisuus ja erillisyys tulis paremmin ilmi. Jatkuva peilaaminen, peilautuminen tekee itseydestä hyvin hajanaisen, muuttuvan. Tarvit varmaan rauhaa rakentaa itses uudelleen, ja kasaa joku muuriki, ettei kaikki pääse iholla. Kovanahkaisuus on aliarvostettua.

• Anonyymi

Ei kukaan voi mitään sairaudellesi. Nuo harhat on hoidettava jossain muualla. Et sinä niitä ääniä noin hiljennä.

• Anonyymi

Ai mitä ääniä ap.

• Anonyymi

Ei ole totta, paskaa puhut, puhetta maailmaan mahtuu.

• Anonyymi

Gangstalkkerin juttuja. Tiedoksi sinulle että kun ei lue enää sinun manipuloivia nettishitti juttuja eikä välitä irl vainoajista niin kappas kummaa.... he ovat pelkkää ilmaa... ei toimi enää... kiitos että vahvistitte minua sairaalla toiminnallanne :)

• Anonyymi

Itsekin tällaisen uhri.
        Entäpä jos kiusaajat saisivat kokea samaa?
        Sairaat ei sitäkään ymmärrä vaan kokevat olevansa porukalla itseoikeutettuja rikkomaan jotain henkilöä yksityisyyttä loukaten sekä asumisrauhaa rikkoen eri keinoin.
        Outoa kuitenkin, että valtaosa heistä ei edes tunne uhriansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekin tällaisen uhri.
        Entäpä jos kiusaajat saisivat kokea samaa?
        Sairaat ei sitäkään ymmärrä vaan kokevat olevansa porukalla itseoikeutettuja rikkomaan jotain henkilöä yksityisyyttä loukaten sekä asumisrauhaa rikkoen eri keinoin.
        Outoa kuitenkin, että valtaosa heistä ei edes tunne uhriansa.

Ei tietenkään tunne. Minullekin on täysin tuntemattomat ihmiset ns tulleet tutuiksi heidän vainoamisen osalta. Ensiksi alkoi netin seuranta ja sitä mukaa irl ja siinä sitten menikin koko yksityisyys ja terveyskin osittain. Erittäin tietoinen asioista ollut melkein alusta asti mikä tekee näiden persesilmien toiminnasta huvittavaa. Kun ymmärtää miten heidän ahdas mielenmaailmansa toimii niin heitä on erittäin helppo johdatella ansoihin ja leikkiä heidän kustannuksellaan ja mikä parasta, heidän omilla säännöillään. Jotenkin henkisesti vajaita ihmisiä nuo toisten henk koht elämää laittomin keinoin kyttäävät.

• Anonyymi

No tämä. Stalkkauksen uhrikin osaa ymmärtää, että tämmöistä skeidaa kuin aloitus on kirjoittelee joku stalkki itse.

• Anonyymi

####,,,,,🥺💦🗯💫

• Anonyymi

Kyllä se Saatana on. Minä uskon ja tekonsa on näyttänyt vuosien ajan vuosikymmenien ajan.
        Todisteet ovat siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se Saatana on. Minä uskon ja tekonsa on näyttänyt vuosien ajan vuosikymmenien ajan.
        Todisteet ovat siitä.

Saatana olet ja murhata raiskata tahdot. Tule esiin Saatana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatana olet ja murhata raiskata tahdot. Tule esiin Saatana.

Saatana olemassaolo on kiistaton.
        Saatana Puru totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatana olemassaolo on kiistaton.
        Saatana Puru totta.

Piru Saatana ihmi sen tuhoaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elät nyt tätä hetkeä, nyt on nyt ja tässä. olet turvassa ❤ Hengitä syvään ja rauhallisesti, anna lämmön ja rauhan edetä sisälläsi. Keskity hengitykseen, tunnet kuinka hyvä olo ja rauha valtaa mielesi. Olet rakas ja tärkeä ihminen, hengitä nyt pari kertaa syvempään ja keskity hengitykseen ja lämmöntunteeseen. Sulje silmät ja anna kehosi rauhoittua ja mieti vain hengitystäsi. Muuta ei tarvitse nyt miettiä. Nyt olisi hyvä jos saat levättyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi saatana mitä paskaa täälläkin kirjoitellaan

• Anonyymi

Hei aloittaja! En tiedä oleko nyt tulkinnut oikein näitä kirjoituksiasi. Tulkintani mukaan koet "kertomisena" normaalin kanssakäymisen ihmisten välillä töissä, kaupassa tai vaikkapa tuttujen kesken. Kirjoitat tänne pyytäen, että sinut jätettäisiin rauhaan, eli sinulle ei enää juteltaisi. Todennäköisyys sille, että joku täällä tunnistaa sinut ja lukija on oikeasti viestisi kohde, on ihan häviävän pieni. Jos siis haluat oikeasti olla rauhassa, täytyy sinun kertoa se yksiselitteisesti jokaiselle ihmiselle, jonka koet "kiusaavan" sinua. Muiden mielestä juttelu on normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä, eivätkä he voi tietää, että se ahdistaa sinua. Vaarana siinä on toki se, että päädyt lopulta olemaan oikeasti täysin yksin.

En tiedä onko sinulla jo hoitosuhde, mutta jos ei ole, suosittelen avun hakemista, vaikka et itse ehkä koe sitä tarvitsevasi. Sanon tämän tarkoittaen hyvää, vaikka en tiedä miltä se sinusta tuntuu. Niin luulen myös monen muun oikeassa elämässäsi toimineen.

• Anonyymi

Hukkaan menee holhouksesi palstatrollille, joka on mies, jos se vaikka sattuu vaikuttamaan hoivaviettiisi...

• Anonyymi

Sivusta vaan, mutta kyllä on olemassa niitä kiusattuja traumataustaisia tosielämässäkin. Ja se kiusaaminen aiheuttaa uhrissa pahaa oloa. Kirjoittaja voi olla kokenut vakavaa hyväksikäyttöä tai jotain traagista, ja se näyttäytyy usein tällaisina puheina. Joka on ihan normaali mielen keino hallita tilannetta joka alkaa olla henkisesti mielelle äärettömän raskas.
        Ei auta kaikille kiusaajille sanoa, välit voi katkoa ja estot laittaa. Rajat, mikä on usein vaikeaa uhrille itselleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta vaan, mutta kyllä on olemassa niitä kiusattuja traumataustaisia tosielämässäkin. Ja se kiusaaminen aiheuttaa uhrissa pahaa oloa. Kirjoittaja voi olla kokenut vakavaa hyväksikäyttöä tai jotain traagista, ja se näyttäytyy usein tällaisina puheina. Joka on ihan normaali mielen keino hallita tilannetta joka alkaa olla henkisesti mielelle äärettömän raskas.
        Ei auta kaikille kiusaajille sanoa, välit voi katkoa ja estot laittaa. Rajat, mikä on usein vaikeaa uhrille itselleen.

Mun mielestä tuo utopistinen fantasiointi jonkun massapostaajaspämmin kirjoituksista kertoo lähinnä väkivaltakulttuurista. Millä perusteella tämä ns uhri olisi esimerkiksi nainen? Millä perusteella minkään asian naispuolinen uhri jäisi luuppaamaan tänne, eikä hakisi esim apua? Miksi tällaiset kehystykset näyttäytyy joillekin uskottavana? Olen pahoillani, mutta tuo dekkarityylinen ns jännityksenhaku ulkopuolelt ei kerro mielestäni myötätunnosta.

• Anonyymi

Olisiko tässä se kiusaaja itse äänessä? Hekumoi tässä niitä fiiliksiä, joita haluaisi toiminnallaan uhrille aiheuttaa. Kiusaajat ja toisten ihmisten simputtajat ovat ällöttäviä ihmisinä. Tsemppiä kaikille, jotka ovat heidän toimintansa kohteeksi joutuneet.

• Anonyymi

Sitä en tiedä mikä tässä trollauksessa on primääri päämäärä, mutta voihan niitä sellaisia reppananarsisteja tosiaan olla, jotka tietäen itsensä turhaksi jätteeksi haaveilee jäävänsä mieliin edes ahdistuksen tunteena. Ehkä ei kannattaisi nostaa rimaa liian korkealle, niin ei jäisi samat vimmaiset levyt vuosikausiksi junnaamaan.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Teikäläisellä ei kaikki kotona,älä selvitå sillä voitin jo kauan aikaa sitten,noin 1000 ekr

• Anonyymi

Viisaammat viis veisaa kiusaajista vajakit ne antaa tuulen lentää suuhun ja pitää kärpäsen pesää auki paskaa tuloo muttei oo peltoo.

• Anonyymi

Onhan se noinkin kyllä.

• Anonyymi

Onko sinunkin asunnossa käyty luvatta?

• Anonyymi

Mä olen 10 kertaa se ihminen joka olin. Rahalla on minulle merkitystä (vaikka en sitä palvo) ja pelkään lähinnä pilaavani toisen elämän lähestymisellä. Jonkun aivan upean josta en olisi vuosia sitten uskaltanut edes unelmoida. Kaunis, älykäs ja kiltti, kuin taruolento. Unohdin aikoinaan jo sen sipoolaisen palstan takia eikä sen jälkeen nämä jutut enää vaikuta niin vaikka mitä "kerrottaisiin". Viimeisen 1.5v turvattomuudesta olet kyllä oikeassa, mutta sen jälkeen ei enää pelota mikään uhka kuin ennen. Traumoja on, mutta kenellä ei olisi kun metakeskustelut kerta toisensa jälkeen liittyivät tekemisiisi tai sanomisiisi joita arvosteltiin tai pilkattiin? Luutnantti Columbon tyyli tulla rikospaikalle ja hölistä jostain ihan turhanpäiväisestä idioottia esittäen innoitti aikoinaan kirjoittelemaan. Traumojen takia en pysty lukemaan arkisin näitä palstoja. Parin viestin jälkeen olen jo pystyssä touhumassa jotain muuta. Kommentoin nyt ensimmäistä ja viimeistä kertaa sun juttuja kun yhdistät kerta toisensa jälkeen viestini tai tapahtumani näihin kommentaattorin aloituksiisi tehden vielä lopulta niin, että jään yksin kun kukaan ei uskalla olla tekemisissä. Tarkoitat ehkä hyvää, mutta et tunne minua tai ymmärrä miten näen maailman joten voisitko jo lopettaa Matti Kyllösenä larppaamisen? Muut tuntuvat jo jättäneen rauhaan eikä kukaan vaikuta enää IRL seuraavan tai vainoavan mihin tämä kaikki pahimmillaan meni syksyllä kotini lähistöllä. Hauras ja heikko. Juupa juu. Ennen en olisi uskaltanut edes vastata sulle. Loppu ja väsynyt? Kyllä. Se, että olen selvinnyt kaikesta yksin ilman mielen hajoamista osiin saa tuntemaan vahvaksi ja toiveikkaaksi. Niin vahvaksi, että rohkeasti otan riskin jäädä kiinni. Kaipa sitä toivoo, että se josta hiljaa haaveilen tietäisi, että eri tilanteessa pyytäisin treffeille välittömästi ja vaikka kantaisin paikasta X paikkaan Y jos suostuisi. Nyt on mahdollisuus, että menettäisi enemmän kuin koskaan voisin antaa. Sitä en antaisi itselleni koskaan anteeksi. Eli silmät auki, sillä tuolla on paljon mukavia miehiä joiden kanssa treffailussa ei voi menettää yhtään mitään. Kannattaa antaa mahdollisuus vaikka on hyvä olla varovainen ja terveen vainoharhainen jos on ollut palstalla. Mun elämääni nimittäin on palstalle tulemisen jälkeen tullut ihmisiä niin, että myöhemmin on selvinnyt toisen ihmisen kautta kaiken olleenkin suunnitelmallista. Se rikkoo. Paljastin sille jopa välittäväni siitä tiedoistani huolimatta. Ei ollut valetta, mutta normaalisti en ikinä olisi kertonut sille sen jälkeen kun huomasin miten kohtelee ihmisiä ja manipuloi. Etsin väkivallatonta reittiä ulos ja olisin ollut valmis vaikka paneskelemaan sitä ihmistä jolla ei ollut puhtaat jauhot pussissa. Vaikutti nimittäin parin jutun takia pakkomielteiseltä, mutta persoonana sellainen että kyllästyisi heti kun saisi todellisuudessa omakseen. Minä kyllä selviän aina lopulta sen takia etten uhriudu vaan etsin vaikka väkisin ne positiiviset asiat kokemuksista päästäkseni eteenpäin. Taidan olla jo löytänyt ne :)

• Anonyymi

Ei sulla järki juuri päätäsi pakota kun kerrot naisen roolissa kuvitteellista uhritarinaasi. Saapa nähdä millainen jämä tarttuu syöttiisi, sillä en arvosta tämmöistä roskaa ostavia ihmisiä lainkaan. Kivaa päivää👍

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikäs emäntä se joka listi lapset ja itsensä?

Oli muhokselta,ouluun saakka piti mennä toteuttamaan tuokin asia. Onneksi ei silti rekan alle ajanut. Ei nimiä, toki ne tulee minfoon. Mutta niillä ei
      Muhos
      99
      5744
    2. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      496
      5716
    3. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      5041