Romanttiset treffit

Anonyymi

Sovimme koordinaatit ja suuntaamme molemmat samaan pisteeseen. Katsotaan osaammeko suunnistaa. Itse osaan kyllä, koska tiedän kuka on odottamassa, jos en vain pidä karttaa väärinpäin 🤭. Palkintona tosi pitkä halaus.

Naiselle

62

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Halaus kuulostaisi hyvältä. Kordinaatit ja suunnistaminen pelottavilta. Voi olla että myös täällä on vaikeuksia kartan kanssa.

    • Anonyymi

      Onnistuu. Mutta ei tänään enää kun paleltaa.

    • Anonyymi

      Mua naurattaa, koska mä en varmaan löytäis perille. Siellä hän sitten odottaisi. Mut jos laitat kordinaatit tänne, tuskin sun yksin tarttee olla.

      • Anonyymi

        Vielä pahempi jos rakas eksyy. Lähtisin jäljittämään.


    • Anonyymi

      Jos vielä ymmärtäis jotain koordinaateista..

    • Anonyymi

      Luotan enemmän kohtaloon ja siihen, että se tuo meidät vielä tapaamaan toisemme.

      • Anonyymi

        Luulen, että sitä kohtaloa pitää vähän auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, että sitä kohtaloa pitää vähän auttaa.

        Voi olla, mutta miten? Täältä tuskin häntä miestä löytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, että sitä kohtaloa pitää vähän auttaa.

        Pelkään että näillä suunnitelmilla kohtalo puuttuu peliin ikuisiksi ajoiksi.. mutta muuten voitais kyllä vähän kohtaloa auttaa kun ei se nyt osaa tuoda meitä yhteen.
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, että sitä kohtaloa pitää vähän auttaa.

        Pitää auttaa...😍


    • Anonyymi

      Huono idea. Tällä suuntavaistolla ei nähdä enää koskaan.

      • Anonyymi

        Ymmärrän sen, että sitä voi eksyä jonkun toisen syliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän sen, että sitä voi eksyä jonkun toisen syliin.

        No ei voi, jos on tosissaan ja aidosti tuntee. Eksyjät saa mennäkin.
        Lopetan sanomasta, että olen sivusta, kun ei muutkaan täällä viitti. Kiilaan vaan väliin röyhkeästi tästä lähtien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän sen, että sitä voi eksyä jonkun toisen syliin.

        Ethän veetuile mulle?


    • Anonyymi

      Eihän tähän haasteeseen voi kun lähteä mukaan. Haasteista olen aina tykännyt, sen taidankin jo tietää, Vain ne koordinaatit ja aika puuttuu toteutuksesta! Ja vihje kenen sieltä treffeillä löytää.? 😉 Valitettavasti olen vähän rajoittunut yhteen treffikumppaniin, kun tunteet on liian vahvat. 😁 Minkäs teet.

      Enpä usko hänen kyllä paikkakunnalla olevan eli haaste taitaa olla teoreettinen. Ajatuksella on kuitenkin kiva herkutella, se poistaa isoa ikävää.

      • Anonyymi

        Minut ja asumme kai siedettävän matkan päässä toisistamme. Olen valmis tapaamaan, en jaksa enää pyristellä vastaankaan.


      • Anonyymi

        Löydät treffeillä romanttisia hetkiä ajattelevan, samanlaisen kuten sinäkin, oletan.

        Katsomme ympärillemme ja ihailemme kaikkea, välillä pysähtyen. Näkyykö kauempana jotakin? Hän, rakkaani, huomaa kaikenlaista ja pysähtyy välillä. Maasto piirtää kauniita maisemia eteemme, luonnolla on ystävälliset kasvot. Näin voin unelmoida varsinkin silloin, kun kuvittelen hänet vierelleni.

        Kun kuljen yksinäni, tähyän näkyykö jo rakas tulevan. Odotan häntä kuin uutta päivää taivaanrannalta. Hän nimittäin tuo valon ja ilon ja naurun. Toivottavasti reitillä ei ole jokia, että hän uskaltaa tulla, eikä pimeitä metsiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löydät treffeillä romanttisia hetkiä ajattelevan, samanlaisen kuten sinäkin, oletan.

        Katsomme ympärillemme ja ihailemme kaikkea, välillä pysähtyen. Näkyykö kauempana jotakin? Hän, rakkaani, huomaa kaikenlaista ja pysähtyy välillä. Maasto piirtää kauniita maisemia eteemme, luonnolla on ystävälliset kasvot. Näin voin unelmoida varsinkin silloin, kun kuvittelen hänet vierelleni.

        Kun kuljen yksinäni, tähyän näkyykö jo rakas tulevan. Odotan häntä kuin uutta päivää taivaanrannalta. Hän nimittäin tuo valon ja ilon ja naurun. Toivottavasti reitillä ei ole jokia, että hän uskaltaa tulla, eikä pimeitä metsiä.

        En tiedä, mitä ajatella. Olet niin ihana vaan😮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, mitä ajatella. Olet niin ihana vaan😮

        Niin sinäkin. Ihana ja kulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinäkin. Ihana ja kulta.

        😍🥰😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minut ja asumme kai siedettävän matkan päässä toisistamme. Olen valmis tapaamaan, en jaksa enää pyristellä vastaankaan.

        Niinhän me asumme, muta oletan ettei hän ole kotonaan. Minä olen lopettanut pyristelyn jo 1.5v sitten. En silti voi tunteitani odottaa irl. Minä olen ollut valmis tapaamaan siitä lähtien kun päätin, ettei tunnetta tarvitse hallita eikä pyristellä vastaan. Mennään siiis vaan! t.. 23.48


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löydät treffeillä romanttisia hetkiä ajattelevan, samanlaisen kuten sinäkin, oletan.

        Katsomme ympärillemme ja ihailemme kaikkea, välillä pysähtyen. Näkyykö kauempana jotakin? Hän, rakkaani, huomaa kaikenlaista ja pysähtyy välillä. Maasto piirtää kauniita maisemia eteemme, luonnolla on ystävälliset kasvot. Näin voin unelmoida varsinkin silloin, kun kuvittelen hänet vierelleni.

        Kun kuljen yksinäni, tähyän näkyykö jo rakas tulevan. Odotan häntä kuin uutta päivää taivaanrannalta. Hän nimittäin tuo valon ja ilon ja naurun. Toivottavasti reitillä ei ole jokia, että hän uskaltaa tulla, eikä pimeitä metsiä.

        Kaksi ensimmäistä kappaletta osuu kuin kahva oveen .Tiedän hänen tulleenusein onnellisen hymyiileväksi kun olemme olet tekemisissä. Olen saanut hänen huonon mielensä muuttumaan hymyyn 5min keksutelulla. Valoa siis ehkä jolloin tasolla saatan tuodakin. Jokia ja vettä rakastan, niitä enkä lähtökohtaisesti pelkää pimeää. Mustaan metsään en kyllä uskaltaisi lähteä jo eksyneen taki.a. t.23.48


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löydät treffeillä romanttisia hetkiä ajattelevan, samanlaisen kuten sinäkin, oletan.

        Katsomme ympärillemme ja ihailemme kaikkea, välillä pysähtyen. Näkyykö kauempana jotakin? Hän, rakkaani, huomaa kaikenlaista ja pysähtyy välillä. Maasto piirtää kauniita maisemia eteemme, luonnolla on ystävälliset kasvot. Näin voin unelmoida varsinkin silloin, kun kuvittelen hänet vierelleni.

        Kun kuljen yksinäni, tähyän näkyykö jo rakas tulevan. Odotan häntä kuin uutta päivää taivaanrannalta. Hän nimittäin tuo valon ja ilon ja naurun. Toivottavasti reitillä ei ole jokia, että hän uskaltaa tulla, eikä pimeitä metsiä.

        Tuun yli jokien ja purojen,, pimeää en pelkää🌘🌚⭐ Rakastan pimeitä vuodenaikoja♨️🌠🌌 Suunnistaa osaan sun luo vaik mihin...jos lähetät kutsun mulle...🧭📡🔊📯⌛


    • Anonyymi

      Lähetä vaan kordinaatit ja tilaa etsintäpartio jo valmiiksi.

      • Anonyymi

        Tiedätkö, en usko, että olet oikeasti minusta kiinnostunut ja minullakin on edelleen se perhe. Luulen, että vain poistun palstalta lopullisesti.En halua loukata ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö, en usko, että olet oikeasti minusta kiinnostunut ja minullakin on edelleen se perhe. Luulen, että vain poistun palstalta lopullisesti.En halua loukata ketään.

        Tai voisit olla kiinnostunut mutta koet, että olen varattu. Se onkin totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö, en usko, että olet oikeasti minusta kiinnostunut ja minullakin on edelleen se perhe. Luulen, että vain poistun palstalta lopullisesti.En halua loukata ketään.

        Luulit, että kommentoija ylempänä kirjoitti sulle, mutta ei. Aloittajalle oli tarkoitettu.


    • Anonyymi

      Mikäs onkaan halata ja ottaa tiukasta pepusta kiinni.

      • Anonyymi

        Lupaan halauksen ihan ensimmäiseksi😊. Tiukka ja tiukka🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupaan halauksen ihan ensimmäiseksi😊. Tiukka ja tiukka🤔

        Sellaista naisen tiukkaa peppua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupaan halauksen ihan ensimmäiseksi😊. Tiukka ja tiukka🤔

        Olen niiiiiiin onnellinen😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen niiiiiiin onnellinen😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

        Jokainen näkee peput miten näkee


      • Anonyymi

        Ei aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista naisen tiukkaa peppua.

        Ei aloittaja


    • Anonyymi

      Onnea yrityksille.

      • Anonyymi

        Nyt en ihan ymmärtänyt🤔. Mille yrityksille?


    • Anonyymi

      🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

      olet minulle täydellinen pakkomielle, olet vain kaikin tavoin täydellinen.

      • Anonyymi

        Sinäkin olet minulle pakkomielle mutta positiivisella tavalla. En vain pääse eroon, vaikka olen kyllä kovasti yrittänyt. Jokin meitä vetää toisiimme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin olet minulle pakkomielle mutta positiivisella tavalla. En vain pääse eroon, vaikka olen kyllä kovasti yrittänyt. Jokin meitä vetää toisiimme.

        Tiedätkö, minulla on ollut pitkä päivä tänään ja nyt nukuttaa. Palaammeko huomenna niin voimme jo suunnitella jotakin. Toivottavasti asiat eivät yön aikana muutu🙏🏻


      • Anonyymi

        Niin olet, rakas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin olet minulle pakkomielle mutta positiivisella tavalla. En vain pääse eroon, vaikka olen kyllä kovasti yrittänyt. Jokin meitä vetää toisiimme.

        Yhdyn näihin sanoihin täysin💞👍Näkymätön magneetti on vetänyt puoleensa aina vaik välillä pystyin unohtaan sut...Mut kun näemme jossain, sä jäät mun aatoksiin pitkiksi ajoiksi...Ootan vaan seuraavaa näkemistä jossain...ees ohimennen🥰 Vuodet kuluu, vanhenemme...Ootko ikuista unelmaa vaan 🌟❤Haluun sut oikeesti, puristaa, halata, puhua menneisyydestä ja tulevaisuudesta...ja meistä kahdesta
        😘💋🌠


    • Anonyymi

      Oli kartta väärinpäin tai hukkunut niin löydät kyllä perille.

      • Anonyymi

        Minä löydän kyllä sinut👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä löydän kyllä sinut👍

        Tiedän


    • Anonyymi

      jotenkin vain elämä on murjonut, minua todella paljon tässä kaupungissa,
      enkä tiedä oikein, elämäni on vain säästämistä ja sijoittamista, vain,

      mutta, vaikka minkälaisen summan säästän tai minkälaisen osakesalkun tienaan,
      niin, se ei tee minua onnelliseksi,

      jotenkin, vain, minulla on ollut aluksi todella huonot kortit, mutta kerään vuosien myötä yhä parempia ja parempia, kortteja vain,

      mutta, jonain päivänä, vaikka se veisi leijonanosan elämästäni, vaihtaisin lähestulkoon kaikki korttini, mitä olen saanut vain,

      sinuun, pelkästään sinuun, vain,

      en kaipaa elämässäni, kuin suojan, ruuat, ja vaatteet ylleni, ja sen kaikkein tärkeimmän, eli sinut vain,

      silloin olen oikeasti, viimeinkin elämässäni, kaikkien näiden vuosien jälkeen onnellinen,

      elämä on varmasti murjonut sinuakin, todella kovin, tämä on julma ja anteeksi antamaton kaupunki,

      niin, se on murjonut minuakin,

      joten joskus vain unohdetaan yhdessä, kaikki tämä roska ja lika, mitä olemme vain elämämme varrella kokeneet, ja anna minun vain huolehtia, sinusta, vain,

      ihmisellä on unelmia, kaikenlaisia, on vaurastumista, on terveyttä, on itsensä kehittämistä, ja kaikista suurin unelma mihin kaikki tämä mahdollinen vain kulminoituu, olet sinä ja vain sinä, :)

      rakastan sinua, todella paljon, voin sen nyt sanoa, ja vaihtaisin kaikki korttini siihen että voisin vain elämäni viettää juuri nimenomaan sinun kanssasi,

      :) 💖💖

      • Anonyymi

        Voi miten liikuttava kirjoitus. Lupaan olla sinua kohtaan hyvä aina. Olet niin kovia kokenut. Minullakaan ei aina ole helppoa ollut. Rakkaus ja onnellisuus on minunkin tavoitteeni. Kun on kovia kokenut, ymmärtää sen, että materia ei ole tärkeää. Onnellisuus on tärkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi miten liikuttava kirjoitus. Lupaan olla sinua kohtaan hyvä aina. Olet niin kovia kokenut. Minullakaan ei aina ole helppoa ollut. Rakkaus ja onnellisuus on minunkin tavoitteeni. Kun on kovia kokenut, ymmärtää sen, että materia ei ole tärkeää. Onnellisuus on tärkeä.

        onnellisuus on tärkeää, mutta, ihminen vanhenee väistämättä, tulee kaikenlaisia kolotuksia ja kaikenlaista muuta kremppaa väkisin, vaikka kuinka terveellisesti, eläisi sitten,

        ja silloin tulee varallisuus, kyseiseen rooliin arvaamattomaan,

        kun kaikki palvelut on lähellä, ja voi viettää kesät talvet, vain uiden ja saunoen, jos haluaa,
        viettää elämää sellaista, mistä moni ihminen vain unelmissaan haaveilisi tässä suomessa.
        ikiomassa veropainajaisessa, missä kaikki maksaa maltaita vain,

        niin, anna minun olla sinun tukijasi silloin ja antaa sinulle sellainen elämä kuin sinä oikeasti, siis, oikeasti ansaitsisit, ja jos minulla kortit hyvä on silloin, anna minun suoda vain se elämä, vain sinulle vain,

        toivon kaikesta sydämestäni, että minulla on silloin todella hyvät kortit, vain, sillä, suoraan sanottuna, sinä et ansaitse kuin parasta vain elämässäsi, vähempään en tyydy,

        :)

        💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗


    • Anonyymi

      vanhempani ovat varakkaita, minulla on varallisuutta jo nyt suomalaiseksi paljon, vaikka nuori olen vieläkin, vaikka ehkä tunnun olevan jo ikäloppu, nuorison mielestä, :)

      mutta, jotenkin vain tunnen sen sielussani, syvällä sielussani, että maailma on ollut todella julma ja ikävä sinua kohtaan,

      anna minun hyvittää maailman pahuus, sinua kohtaan vuosien päästä myöhemmin,
      anna minun tarjota sinulle sillä varallisuudella mitä minulla silloin on ja niillä mihin se antaa myöden, myöhemmin, ei liikaa tietysti, mutta se että vain elämme, ihan hyvän ja yltäkylläisen loppuelämän, vain,

      anna minun tarjota, vain ja ainoastaan sinulle elämä, joka olisi viimeinkin sinun arvoisesi,

      tulen aina muistamaan sinut, missä olenkin sitten myöhemmin tai mihin elämä mihin viekin sitten, aina mietin vain sinua,

      ja, jonain päivänä, anna minun vain hoitaa, auttaa, lempiä, ja tukea sinua vain, tässä julmassa ja sydämettömässä maailmassa,

      toivoisin että sinun loppuelämäsi, olisi sinun arvoisesi, koska en tiedä onko jotain ikuisuutta, jossain muualla,

      ei sitä ketään tiedä, vaikka elämä täällä olisi se lopullinen, sitten,

      ja käärinliinoissa ei ole taskuja, SE kannattaa aina muistaa, jokainen päivä vain, elämässään,

      jaksan sinua odottaa vaikka kolmanneksen elämästäni, olet niin uskomattoman hyvännäköinen, että meinaan joka kerta vain vingahtaa sukistani ulos vain, jos voi humoristisesti tämän näin sanoa,

      ja haluan, SIIS tosissani, en pilaile, en leiki, en vitsaile, että sinulla olisi vain joskus hyvä elämä, jota voimme sitten muistella kun aika meistä jättää jäljet ihmisten, mieliin, niiden harvojen jotka meistä sitten oikeasti taisi jotain välittääkin,

      kaipaan sinua, ja tulen jokainen mahdollinen päivä, yhä uudestaan ja uudestaan vain kaipaamaankin sinua, ja sinua vain, :)

      💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

      • Anonyymi

        Oletpa todella ihana ja ainut, joka on ymmärtänyt, kuinka vaikeaa minulla on ollut. Olen puskenut tietä eteenpäin. Lapset ovat pitäneet minut pinnalla. Usko on minulle tärkeä.
        Sinun ei tarvitse elättää minua. Olen työssäkäyvä ihminen. Elätän itse itseni ja haluan käydä töissä. Minulle kotona oleminen ei tee hyvää. Parin vuoden päästä jään eläkkeelle. Pärjään eläkkeellä hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa todella ihana ja ainut, joka on ymmärtänyt, kuinka vaikeaa minulla on ollut. Olen puskenut tietä eteenpäin. Lapset ovat pitäneet minut pinnalla. Usko on minulle tärkeä.
        Sinun ei tarvitse elättää minua. Olen työssäkäyvä ihminen. Elätän itse itseni ja haluan käydä töissä. Minulle kotona oleminen ei tee hyvää. Parin vuoden päästä jään eläkkeelle. Pärjään eläkkeellä hyvin.

        Nyt hyvää yötä, Me molemmat kaipaamme unta. Huomenna on päivä uus. Palailemme🥰.


    • Anonyymi

      tuo, minun on pakko vain sanoa ettei ihmiset, koskaan lakkaa hämmästyttämästä minua, miten itsekeskeistä porukkaa he loppujen lopuksi, ovat vain,

      jos ihminen tekee hyvää 90% ajastaan, niin ihmiset tulevat aina muistamaan, siis, ja tämä ei ole vitsikään edes, aina ja ikuisesti sen 10% kun ihminen teki joskus kauan aikaa sitten, hah, vuosi kivi ja nakki, sitten vain pahaa vain,

      ihmiset ovat ihmisiä, jotenkin niin tajuttoman alkukantaisia, vain.

      vaikka teknogia kehittyy huimin harppauksin elinaikanani, pelkään vain että ihmiset ovat ihmisiä, jollei heitä vain, no, sanotaan, teknologisesti vain paranneta,

      siis, tarkoitan että heistä tehdään vain kyborgeja, lopulta vain,

      tuo, minun piti sanoa että olen nähnyt satoja ihmisiä jotka ovat elämäni aikana olleet jollain tavalla minusta kiinnostuneita ja minun on pakko sanoa, että koskaan en ole nähnyt niin uskomattoman kaunista, näkyä kuin sinä olet, :)

      sinussa kaikki on kaunista, rinnat, peppu, kasvot, selkä, jalat, koko keho, täysin vain,

      olet kuin jostain tulevaisuudesta, joku kyborgi, joka on vain luotu kaikin tavoin vain täydelliseksi, en voi sitä paremmin sanoa,

      olet niin käsittämättömän kaunis, että, minun on vain pakko sanoa että ajattelen sinua 24 tuntia joka ikinen päivä, taidan ajatella sinua nukkuessanikin,

      olet vain niin uskomattoman hyvännäköinen, ettei sinussa ole mitään, siis yhtään mitään huonoa, tai mitään kehonosaa, vain mikä ei olisi täydellinen,

      olet vain täysin uskomaton ihminen,

      ja joskus vain haluan vain ja ainoastaan nimenomaan sinut, vain,

      en muuta kaipaa elämässäni, kuin ihastella vain sinun uskomattoman kauniita kasvojasi, ja vilkuilla vain noita upeita jalkojasi,

      ei tiedä oikein, miten päin olisi, voisin vain katsella ja katsella ja katsella sinua vain tuntitolkulla täysin,

      jos telkun tilalle pistäisi kuvan sinusta, niin katsoisin telkkua kaiket päivät vain,

      olet minulle niin tärkeä ihminen, että välillä kun olen vain yksikseni, niin punastelen ilman mitään syytä tai itken vain, tulee vain kyyneleitä silmistäni, ja kyynelehdin,

      koita kuitenkin nukkua, että jaksat taas ahkeroida, sitten,

      vaikka mikä järki tässäkin maailmassa on vain ahkeroida, kun kaikki työ menee vain raharikkaille, sitten vain. :( kaikki se suurin raha vain,

      olet se paras ja isoin ja kaunein ja söpöin halinalle mitä voi koko tässä koko maapallolla ja kaupungissa olla,

      olet todella söpö. todellinen söpöliinien söpöliini,💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

      • Anonyymi

        Jotain tuntomerkkiä tästä naisesta?


    • Anonyymi

      hyvää yötä ja kauniita unia, koita pitää aina itsestäsi huolta, sillä elämä
      ilman sinua, olisi minulle vain täysin turhaa ja ilman mitään elämänsisältöä,
      millään tavalla enää,

      joten, toivon että syöt ja juot terveellisesti, liikut hyvin, ja kehität vain itseäsi,

      hyvää yötä ja kauniita unia, sinä olet minulle se kaikkein tärkein ja rakkain unelma,
      koko tässä kaupungissa,

      💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

      • Anonyymi

        Liikuttava olet❤️


    • Anonyymi

      huoh, minulla taitaa mennä vähän valvomiseksi, mutta koita sinä nukkua, hyvät yöunet, sillä muista aina että minä en ole tärkeä, sinä olet kaikista tärkein mitä kuvitella saattaa,

      minä en ole tärkeä, sinä olet tärkein, sillä elämä ilman sinua ei enää olisi ilman elämää, millään tavalla enää,

      koita nukkua, oma höpönassuni, minun,

      se, että saat nukuttua hyvät yöunet, tässä vaativassa maailmassa, on minulle todella tärkeää,

      hyvää yötä ja kauniita unia, ikioma, söpöliinini, :)

      kaipaan sinua jokainen, ihan jokainen päivä koko elämässäni, mitä minulla on lopulta vain kuolemaan ja hautakiveen saakka, jos voi sanoa näin, :)

      hyvää yötä vain, olet tämän kaupungin kaunein ihminen, kaikin mahdollisin tavoin, sekä sisäisesti ja ulkoisesti,

      kaipaan sinua,

      hyvää yötä ja kauniita unia, sillä sinä jos kukaan on ne ansainnut elämässään.

      💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

      • Anonyymi

        Mikä kaupunki?


      • Anonyymi

        Melkonen Runebergi 🤣😜😜😍


    • Anonyymi

      Aikuiset (?) ihmiset asialla, leikkii mielikuvitusleikkejä yleisellä palstalla ventovieraiden kanssa. Joopa 😂

      • Anonyymi

        Irl yhteyden otto että löytyy


      • Anonyymi

        Miten kehtaat tehdä minulle tällaista? Minulla on ollut oikeasti vaikeaa elämässä. Sinun täytyy olla aikamoinen sadisti. Mene pois saatana. En ikinä palaa palstalle enää.


    • Anonyymi

      Kordinaatteja odotellessa

      • Anonyymi

        Anteeksi, että taas kirjoitin rumasti. Minä en vaan halua menettää perhettäni. Anteeksi! Sinua varten on joku muu ja minua olet auttanut tarpeeksi. En kaipaa rahallista apua. Minun täytyy selvittää omat ongelmani. Se on ihan mahdollista. Lähden nyt pois ja toivon sinulle onnea ja onnellisuutta. Minun täytyy tehdä valinta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe