Hei!
Olen 17v. (Kohta 18v.) Nuori nainen ja minusta tuntuu että itselläni on aika epäterveellinen suhde ruokaan jätän syömättä ja aina kun syön alan miettimään että miten lihava ja ruma olen... ja no lopulta se menee siihen että oksennan sen syömäni ruuan pihalle... tietenkään kun puhun siitä jollekkin kaikki sanoo että se menee ohi ja että "sun pitää syödä" jne. Tiedän itsekkin että olen ylipainoinen ja ehkä sen takia kukaan ei ota minua vakavasti vaikka olenkin menettänyt painoa 15kg kahden kk sisällä... tämä on todella vaikeaa sanoa mutta taidan tarvita apua vaikka se ei välillä siltä tuntuisikaan.. jos joku tietää tai haluaa auttaa se olisi todella mukavaa..
Mt ongelmat ja niihin apua?
2
97
Vastaukset
- Anonyymi
Tälleen anonyymisti suoraan, olet oikeassa tarvitset apua.
Sen vähän, ja siis se on todella vähän mitä tiedän, niin toi sun juttu näkyy tosi vähän päälle päin, ja sen takia ihmiset tuskin tajuaa mitä on meneillään.
Mutta mulle tulee pari vaihtoehtoo mieleen, onko paikkakunnalla syömishäiriöön keskittynyttä yhdistystä, esim SYLI keskusta? Siellä on kivasti tietotaitoo.
Tai sitten ihan oikeeseen lääkäriin, syömis jutskat kun tahtoo venyy vähän pitkäks, niin ihan sellasella nopeella yksityis käynnillä se ei välttis lähe rullaamaan.
Tsemppiä. - Anonyymi
Olisin kanssa suositellut lääkärillä käyntiä.
Koska ap on itse huomannut ongelman ja haluaa sille jotain tehdä niin ehdottomasti kannattaa alkaa hoitaa ettei pääse liian pahaksi.
Ihan yleislääkärikin osaa laittaa eteenpäin erikoispuolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374