Kun näen,että tulija on sosialisti jonka tiedän.
Pistän kädet taskuun,ettei vie viimesiä kahvirahoja ja jäisin ilman aamukahvia.
Sosialistit verottaa nyt pienituloisimmat jo kovalla kädellä ja autoilijat on heille yhtä xxxx. Veroja nostetaan,ettet autoile,on saatava rahat muille maille.
On vaarallista ajatella Suomalaisia ja meidän omaa hyvin vointia.
Kilkuttelen kohta avaimia torjuakseni,kun sosialisti lähestyy,älä vie rahojani !
Kädet taskuun !
Anonyymi
1
109
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanko itse keksit vai saitko valmiin tekstin puupääpersujen piiritoimistosta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614127
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352954Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262518- 452117
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51899- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91288