Hei J, Laita viesti mulle. On ikävä!
Sulla on numero
13
57
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tiedä että numero löytyy?
- Anonyymi
Oot sä A ihana
- Anonyymi
Hei laitavaa viesti, on ikävä. Soitan heti.
- Anonyymi
Tekisi mieli. Piakkoin tarvii jos ei arkena loppuviikosta sua näe.
- Anonyymi
Whats up go run road
- Anonyymi
Hi 69
- Anonyymi
Mulla on monen numerot, tarkenna vähän.
-J - Anonyymi
K en voi hukkasin numerosi.
- Anonyymi
Tuskin se haluaa sun yhteydenottoja enää abortin jälkeen johon valhees pelleilys ja pettämises johti.
- Anonyymi
Laitoin pe, nyt odotan sulta ❤️
- Anonyymi
Vastasin heti takaisin. Viestin lähetys epäonnistui sanoo puhelimen tiedot. Joten... Viesti saapui klo 11.47.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasin heti takaisin. Viestin lähetys epäonnistui sanoo puhelimen tiedot. Joten... Viesti saapui klo 11.47.
Ei ole näkynyt tekstari vielä odotellaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole näkynyt tekstari vielä odotellaan
No ei voi mitään. Minä en koskaan tämä aktiivisempi osapuoli tässä viestittelyssä ollut tämän henkilön kanssa. Niin... Voin odottaa maailman tappiin. (En ole siis ap.) En huutele täällä kasvottomassa somessa kenenkään perään. Kaikki asiat parempi irl hoitaa. Jos minua joku kaipailee niin sanoo suoraan ja kiertelemättä. Mutta leikkimään en ala kenenkään kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"518713Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1505096Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1034804Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään83802Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m813398Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta483303- 272840
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä332662Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html322543Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv882513