Oon 18 v. tyttö Lahdesta, 168cm/61kg blondi ja ihan sexxy tapaus. Mulla on tosi tiukka ryppis ja ihan sopivat rinnat. Miehistä on seksin suhteen muutamii kokemuksii. Oon saanu tänä keväänä ottaa muutaman kerran perseeseen ja se on ollu tosi upeeta. Haluisin lisää näitä perspanoja kokea (en siis anna muuta). Miehen iällä tai koolla ei niin väliä, pääasia että saan lisää perspanoja. Olis mahtavaa saada eri kokosii kaluja ja saada miesten mällit sisälle mun suoleen. Ota yhteyksii vaikka kilkkii ja lähetä vaikka kullistasi kuvia jos haluat. Asun muuten opiskelujen vuoksi osan aikaa Lappeenrannassa, että sieltäkin päin vois ottaa yhteyksii :) Mun asunto on Lappeenrannassa muuten "opiskelijatyylinen", ettei oikeen oo omaa rauhaa kun anaaliseksi vaatii pikkasen omaa rauhaa eikä se oo hiljasta
Kiihottaako muita?
17
1583
Vastaukset
- Anonyymi
Laita kik
- Anonyymi
Mikä sun kik on sitten
- Anonyymi
Haluun uskoo et oot oikeesti tyttö lahdesta. Haluaisin tavata sun kaa. Eki
- Anonyymi
kukahan POJANkloppi tämän kirjoittanut??
Uskokoon ken tahtoo :-D - Anonyymi
Joo taidat olla ihan jotain muuta kuin "tyttö".
Kuulostaa hyvältä. Venäläiset matkailijat on nyt vähissä.
Ota yhteyttä niin keskustellaan..- Anonyymi
Ootteko Etelä-Karjalasta?
- Anonyymi
Kyllähän toi kiihottais jos tämä ei oo joku ns. "tyttö" T:mies Lahdesta
- Anonyymi
Nii. Mikä sun kik on?
Tai sc - Anonyymi
Onko sulla sähköposti osoitetta? Haluaisin tulla panemaan sua peppuu oikein kunnolla löytyy oma paikka
- Anonyymi
ONks tää johtanu mihikää?
- Anonyymi
Laita viestiä [email protected]
- Anonyymi
Moi. Ota yhteyttä kik on paparouc
Ajelen luoksesi. Et pety. Ota yhteyttä [email protected]. Jutellaan lisää
- Anonyymi
Käykö ap vielä paikalla?
Taitaa olla feikki vaan?
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,462284Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.932018Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e912000Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241747MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131721Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4921552Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S21530Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?491370Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.761268Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas371265