Oon 18 v. tyttö Lahdesta, 168cm/61kg blondi ja ihan sexxy tapaus. Mulla on tosi tiukka ryppis ja ihan sopivat rinnat. Miehistä on seksin suhteen muutamii kokemuksii. Oon saanu tänä keväänä ottaa muutaman kerran perseeseen ja se on ollu tosi upeeta. Haluisin lisää näitä perspanoja kokea (en siis anna muuta). Miehen iällä tai koolla ei niin väliä, pääasia että saan lisää perspanoja. Olis mahtavaa saada eri kokosii kaluja ja saada miesten mällit sisälle mun suoleen. Ota yhteyksii vaikka kilkkii ja lähetä vaikka kullistasi kuvia jos haluat. Asun muuten opiskelujen vuoksi osan aikaa Lappeenrannassa, että sieltäkin päin vois ottaa yhteyksii :) Mun asunto on Lappeenrannassa muuten "opiskelijatyylinen", ettei oikeen oo omaa rauhaa kun anaaliseksi vaatii pikkasen omaa rauhaa eikä se oo hiljasta
Kiihottaako muita?
17
1597
Vastaukset
- Anonyymi
Laita kik
- Anonyymi
Mikä sun kik on sitten
- Anonyymi
Haluun uskoo et oot oikeesti tyttö lahdesta. Haluaisin tavata sun kaa. Eki
- Anonyymi
kukahan POJANkloppi tämän kirjoittanut??
Uskokoon ken tahtoo :-D - Anonyymi
Joo taidat olla ihan jotain muuta kuin "tyttö".
Kuulostaa hyvältä. Venäläiset matkailijat on nyt vähissä.
Ota yhteyttä niin keskustellaan..- Anonyymi
Ootteko Etelä-Karjalasta?
- Anonyymi
Kyllähän toi kiihottais jos tämä ei oo joku ns. "tyttö" T:mies Lahdesta
- Anonyymi
Nii. Mikä sun kik on?
Tai sc - Anonyymi
Onko sulla sähköposti osoitetta? Haluaisin tulla panemaan sua peppuu oikein kunnolla löytyy oma paikka
- Anonyymi
ONks tää johtanu mihikää?
- Anonyymi
Laita viestiä [email protected]
- Anonyymi
Moi. Ota yhteyttä kik on paparouc
Ajelen luoksesi. Et pety. Ota yhteyttä [email protected]. Jutellaan lisää
- Anonyymi
Käykö ap vielä paikalla?
Taitaa olla feikki vaan?
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1984725Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2043400Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1192944Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1562922Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis442850Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132277Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos522268Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552025En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131995Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien681585