Onko sinulla tai onko ollut fyffeä ?

Anonyymi

Minulla on vähän fyffeä. Ennen oli enemmän fyffeä.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Omiks tarpeiks

    • Anonyymi

      Peban homehtumiseen.

    • Anonyymi

      Fyrkkaa on ollut siitä lähtien kun menin duunin. Joskus enemmän, jokus vähemmän.

    • Anonyymi

      Niiii..iin, nyt olikin kyse ONKO sitä vai ei? Minulla vähän yli miljoona euroa tilillä.
      Pitänee testamentata PS puolueelle käyttörahaksi.

      • Anonyymi

        TEE SE

        KIITOS

        ETUKÄTEEN !


      • Anonyymi

        Vain persu olisi niin tyhmä että pitäisi millin pankkitilillä:))


      • Anonyymi

        Voisit jo tukea seuraavissa eduskunta vaaleissa, osan laita vedonlyöntiin, niin loppu peleissä teet sijoituksen


    • Anonyymi

      Nyt on, kun asunto, putki ja julkisivuremontit maksettu. Ennen ei ollut, kun aviossa ollessa kaupungin vuokra-asunnossa onnellisina asuimme. Eron jälkeen sitten viisikymppisenä, ilman senttiäkään alkupääomaa, sain pankista lainan ja asunnon ostin.

      • Anonyymi

        Niin, vuokralla asuessasi olit vielä aviossa ja onnelllinen - mutta piti erota koska naistenlehdet niin neuvovat: "Jätä se Sika"

        Ja ota velkaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, vuokralla asuessasi olit vielä aviossa ja onnelllinen - mutta piti erota koska naistenlehdet niin neuvovat: "Jätä se Sika"

        Ja ota velkaa...

        12:04

        joo, noita sikoja alkaa olla jo niin paljon juoksentelemssa vapaalla
        siittähän voisi jo perustaa sikalan,

        juuu, alanki yrittäjäksi,
        kerään kaikki SIAT vapaalla juoksevat, samaan lääviin,
        tietenki hajut on muhkeat mutta rahaa tullllooo, ja se on hyvä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, vuokralla asuessasi olit vielä aviossa ja onnelllinen - mutta piti erota koska naistenlehdet niin neuvovat: "Jätä se Sika"

        Ja ota velkaa...

        Erosin, enkä saanut pienempään kaupungin vuokra-asuntoon vaihdettua sadasta neliöstä. Niin sen vuokranmaksulla lyhensin sujuvasti asuntovelkaa, kun siitä asunnosta pitää kuitenkin maksaa, oli sitten vuokra tai oma.

        Nyt asun yksin niinkuin itse haluan. Sellaisessa asunnossa ja sellaisella paikalla, mistä pidän. Ei tarvitse kaupungin vuokra-asuntoa epämiellyttävästä paikasta ottaa, missä silloin aviossa olessa asuimme. Paikka oli epämiellyttävä ja elämä oli epämiellyttävää. Nyt on mukavaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erosin, enkä saanut pienempään kaupungin vuokra-asuntoon vaihdettua sadasta neliöstä. Niin sen vuokranmaksulla lyhensin sujuvasti asuntovelkaa, kun siitä asunnosta pitää kuitenkin maksaa, oli sitten vuokra tai oma.

        Nyt asun yksin niinkuin itse haluan. Sellaisessa asunnossa ja sellaisella paikalla, mistä pidän. Ei tarvitse kaupungin vuokra-asuntoa epämiellyttävästä paikasta ottaa, missä silloin aviossa olessa asuimme. Paikka oli epämiellyttävä ja elämä oli epämiellyttävää. Nyt on mukavaa!

        Kerran kassajonossa kuultua: Nainen toiselle - Kun asun yksin ei kukaan valittele kuorsaamisestani..lienetkö ollut sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12:04

        joo, noita sikoja alkaa olla jo niin paljon juoksentelemssa vapaalla
        siittähän voisi jo perustaa sikalan,

        juuu, alanki yrittäjäksi,
        kerään kaikki SIAT vapaalla juoksevat, samaan lääviin,
        tietenki hajut on muhkeat mutta rahaa tullllooo, ja se on hyvä,

        Entäs ne siat jotka pörrää siltivaikka ei ole niin sanotusti vapaita, mihis ne keräät ?

        Siihen tarvit varmasti paljon karsinoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran kassajonossa kuultua: Nainen toiselle - Kun asun yksin ei kukaan valittele kuorsaamisestani..lienetkö ollut sinä.

        En, kun asuimme eri huoneissa, emmekä nukkuneet yhdessä.


    • Anonyymi

      alottajalle:

      EI ooooo
      mutta anna sina muutama MILJOONA euroa minullekki,

      kato
      mulla on jo KÄSI OJOSSA siihen voit nipun setelitä pistää,


      KIITOS etukäteen,
      rakastan rikkaita antajia,,, mä oon sinun,,, hehähhöh

    • Anonyymi

      Summillla voi kikkailla kun ei mainitse rahayksikköä.
      Itselläni on tilivaluuttana ja pörssisijoituksina yli 30:n vuoden eläkkeeni verran euroja.
      Sehän on vain todiste surkeasta nettoeläkkeestäni. Helmikuun alusta maksan ennakkoveroa 5%. En saa muita tukiaisia kuin kelan täydennysosuus sairaselääkkeeseeni.
      Lisänä puolet kahdesta velattomasta asunnosta.

    • Anonyymi

      Kyllä fyffeä eli lov voo eli pätäkkää pitää olla käteisenä aina.
      Ja sitähän on. En luota muovi läpysköihin pätäkkääkään.
      En ole super rikas. En oikeastaan rikaskaan.
      Muutaman tonnin liuku varoilla elän. Joka kuukausi jää ylimääräistä.
      Asun vuokralla ja olen täysin velaton. Vapaa-ajan asunto ainoa sijoitus. Velaton.
      Elämästä olen saanut nauttia täysin rahoin eli koko rahalla mitä kulunut on.
      Perillisille on turha jättää ilon aiheitta niin kauan kun voi nauttia rahoistaan itse.
      Korona vaan teki pakko pysäytyksen jatkaa tuhlaamista.

    • Anonyymi

      Minulta meni rahamiehen maine, kun markat muutettiin penneiksi.
      Vieläkin olen siitä hyvin katkera ja näen öisin painajaisia.

    • Anonyymi

      Bidenin veikatun yllärivoiton takia Ge orgiassa
      pörssi aukesi 5 minuuttia sitten alas erityisesti teknologia
      Ei paniikkia
      Bidenin viherpuheiden takia

      Senaatin piti kaataa Bidenin aikeet
      Oletetaan että Biden joutuu pyörtämään puheensa
      Silloi saa fyffeä

      Katsotaan huomenaamuna torstaina mikä ontilanne jos kurssit laskevat voi ostaa

      Englanti on jyrkästi ylhäällä brexitin takia vaikka virus eristää

      New Yorkin pörssi heittää kiinalaiset puhelinyhtiöt sittenkin ulos

    • Anonyymi

      Hynää on. Sen verran, ettei koirat kintuille kuse, mutta ei pieni lisä pahaa tekisi.

    • Anonyymi

      sen verran on aina ollut ettei ole tarvinnut tilipäivää odotella.

    • Anonyymi

      Nuorena oli aika paljonkin - molemmat oltiin puolisoni kanssa hyvissä töissä ja vanhemmat antoivat paljon ylimääräistä meille; oli oma asunto ja rahaa matkusteluun.

      Perustettiin perhe ja jäin kotiäidiksi. Rahaa oli paljon vähemmän mutta elämä paljon rikkaampaa. Ihanaa aikaa!

      Nyt taas olisi rahaa matkusteluun ja esim. ulkona syömiseen. Mutta eipä voi, kun on Korona. Tosin matkustelua en enää kaipaakaan mutta kaikkea muuta mukavaa menoa ja meininkiä.

      • Anonyymi

        Minä olen mukava, kuin tehty sinulle, eikä maksa mitään. Voimme syödä vaikka nakkikioskilla turvavälit huomioiden tai ottaa annokset mukaan jostain syöttölästä.
        Bussilla voisimme käydä jossain lähimatkalla. Minä tarjoan.


      • Anonyymi

        " Mutta eipä voi, kun on Korona. "

        Kertoisitko millainen se on kun siitä puhuvat niin paljon enkä ole sitä nähnyt.

        Kummasti influenssa katoaa. Viime vuonna tapauksia 2351 ja tänä vuonna vaivaiset 17. kun keskimäärin siihen Suomessa kuolee vuodessa jopa 1000 hlöä .. ja nyt tuokin tauti olisi yks kaks selätetty ?

        https://twitter.com/Talitintti5/status/1346152720470831104?s=20

        Tämän korona kusetuksen mukaa Suomessa on kuollut 576 hlöä, eli aika paljon vähemmän kun siihen infulenssaan johon ennen kuoli keskimäärin noin 1000hlöä

        Jos koko maailmassa olisi Suomen vastaava kuolleisuus infulenssaan , niin luku olisi noin 220 miljoonaa kuollutta hlöä, Koronaan ilnoittavav tähäm mennessä kuoleita olevan ainoastaan 1 888 413 hlöä, elikkäs, aika vähän vielä niitä on, mutta aivopesu ol toiminut täydellisesti !

        https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Mutta eipä voi, kun on Korona. "

        Kertoisitko millainen se on kun siitä puhuvat niin paljon enkä ole sitä nähnyt.

        Kummasti influenssa katoaa. Viime vuonna tapauksia 2351 ja tänä vuonna vaivaiset 17. kun keskimäärin siihen Suomessa kuolee vuodessa jopa 1000 hlöä .. ja nyt tuokin tauti olisi yks kaks selätetty ?

        https://twitter.com/Talitintti5/status/1346152720470831104?s=20

        Tämän korona kusetuksen mukaa Suomessa on kuollut 576 hlöä, eli aika paljon vähemmän kun siihen infulenssaan johon ennen kuoli keskimäärin noin 1000hlöä

        Jos koko maailmassa olisi Suomen vastaava kuolleisuus infulenssaan , niin luku olisi noin 220 miljoonaa kuollutta hlöä, Koronaan ilnoittavav tähäm mennessä kuoleita olevan ainoastaan 1 888 413 hlöä, elikkäs, aika vähän vielä niitä on, mutta aivopesu ol toiminut täydellisesti !

        https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries

        Selvennys!

        Kummasti influenssa katoaa. Viime vuonna (2019) tapauksia 2351 ja tänä vuonna (2020) vaivaiset 17. kun keskimäärin siihen Suomessa kuolee vuodessa jopa 1000 hlöä .. ja nyt tuokin tauti olisi yks kaks selätetty ?

        Ei siis tarkoittanut .. ja tänä vuonna 2021 ! Koska nyt ei siitä vielä ole kerrottu yhtikäs mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      784
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe