Aihe

Pullistelija

Anonyymi

Narsisti keskittyy pullisteluun hän on kuin sammakko joka täyttää poskipussinsa ilmalla hämätäkseen muita että onkin isompi. Jos narsistilla on rahaa hänellä on kaikenlaisia ostettuja egonjatkeita jotka ovat turhia sinänsä, jos narsisti on köyhä hän pullistelee itsellään, kuvitelluilla sukulaissuhteilla ja ystävyyssuhteilla, ne eivät maksa mitään ja ovat hänelle jatke tynkäegoon.
Narsisti jos auttaa muita, hän tekee sen, ei siksi että olisi oikeasti asioista vastuussa, vaan siksi että ettei vastuuta silloin oikeasti hänellä ole. Ei haittaa vaikka toisen asiat menisivät katastrofaalisesti pieleen, hän seuraa vain sivusta ja sorkkii asioita ulkopuolisena.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinpä! Kaikki kummalliset ihmiset ovat narsisteja.

• Anonyymi

Eivät ole.

• Anonyymi

Narsisti on kuin pikkulapsi joka vaatii huomiota. Jos ei sitä saa, hän alkaa mököttämään ja kerjää täten huomiota. Jos häntä ei noteerata, hän pitää kaikkia inhottavina ihmisinä jotka tekevät hänelle hallaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      43
      12029
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      160
      9371
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      7235
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      16
      4443
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      191
      2911