Aihe

Työnsitköhän mut pois?

Anonyymi

Paljon jäi haavoja ja paljon jäi ajateltavaa. Ei kuitenkaan mitään sellaista, että olisit halunnut mut sun elämään. Pidit mut etäällä, hetkittäin lähellä. Mikään ei viitannut siihen, että olisit ollut kiinnostunut minusta naisena, sellaisena kuin nainen haluaa. Olinko vain hetken seuraa? Et oikeastaan puhunut itsestäsi paljoa. Jäi niin tyhjä olo kaikesta, ja niin surullinen mieli.. Työnsitköhän sä mut tarkoituksellisesti pois? En taida koskaan saada siihen vastausta.

17

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sai mitä halusi ? Naimisissa kenties eikä kertonut sulle?

• Anonyymi

Vaikka oli eronnut sanoi hän

• Anonyymi

Ihanko tosi, ettet tiennyt?

• Anonyymi

En työntänyt nainen, mutta mitä sinä tekisit tällaisella vanhemmalla miehellä? Hukkaisit elämäsi vanhukseen.

• Anonyymi

Olisin rakastanut. Iällä ei silloin ole väliä, vaan tunteella ja tahdolla. Nytpä sitten valuu kummankin (ehkä vain minun?) päivät puoliteholla eläessä. vanhetaan yksin, ei yhdessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin rakastanut. Iällä ei silloin ole väliä, vaan tunteella ja tahdolla. Nytpä sitten valuu kummankin (ehkä vain minun?) päivät puoliteholla eläessä. vanhetaan yksin, ei yhdessä.

Niin rakas nainen. Omapa on asiasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama fiilis. Aivan puoliteholla sillä olet elämäni rakkaus. Vain sinut haluan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama fiilis. Aivan puoliteholla sillä olet elämäni rakkaus. Vain sinut haluan.

No sitten kaikki on mahdollista vielä. Sinun tahto ratkaisee, koska haluan vain sinut, pusut.

• Anonyymi

Ei tässä mitään varattua ole ollut. Tunne ei vain ole ollut molemminpuolista. Oli vain kirjoitettava se ulos, että tämä olisi lopulta sanottu.
      - Aloittaja

• Anonyymi

Ota ihmeessä yhteyttä ja kysy.

• Anonyymi

Miksi pitäisi ottaa yhteyttä jos toinen on tehnyt valintansa?

• Anonyymi

Hän ainakin teki niin.

• Anonyymi

Mulla jäänyt samanlainen olo miehestä. Miksei vaan voi puhua asiat selviksi hiljaisuuden sijaan.

• Anonyymi

Hiljaisuus eli Ghostaus henkistä väkivaltaa,, silkkaa välinpitämättömyyttä!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiljaisuus eli Ghostaus henkistä väkivaltaa,, silkkaa välinpitämättömyyttä!!

Ei tunne sinua!

• Anonyymi

Olit vain yhden illan huvi.

• Anonyymi

Voiko täällä palstalla ymmärtää hiljaisuuden väkivallaksi. Pienestäkin sanomisesta tulee valtava polemiikki. Helpompi olisi kirjoittaa , kuin hillitä kaiken.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      31
      6103
    2. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      472
      5453
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      3277
    4. Talouselämä-julkaisu tykittää kovaa tekstiä Usan taloudesta

"Joe Biden nousee velkaantuvan valejättiläisen johtoon – Yhdysvaltain budjettivajeet repeävät ja velkavuori kasvaa" https://www.talouselama.fi/uutis
      Maailman menoa
      168
      2695
    5. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      61
      2622