Katsokaapa You Tube -videot Valkealan entisestä sairaalasta, niin saatte käsityksen kiinalaisesta kiinteistönhoidosta. Aimo Ahti ja vanhan Kouvolan muut älypäät antoivat sairaalan kaikkine kerrostaloineen, rantasaunoineen ja 11 hehtaarin maineen 300.000 eurolla kiinalaisille liikekumppaneille. Aimo Ahti, silloinen Kouvolan kaupunginjohtaja, oli vakuuttunut siitä, että sairaalan tiloihin tulee merkittävä kiinalaisen lääketieteen hyvinvointikeskus. Aimo Ahti itsekin ehti käyttää palveluja hyväveli-hinnoilla, ennen kuin hän joutui jättämään kaupunginjohtajan viran kuntaliitoksen yhteydessä.
Nuorten miesten tekemä video kertoo siitä, että kiinalainen kiinteistönhoidon taso alittaa selvästi Kouvolan kaupungin kiinteistöhoidon tason. Herää kysymys, kuinka kauan Kouvolan rakennusvalvonta katsoo läpi sormiensa Valkealan entisen sairaalan rapistumista? Voisiko tulla kyseeseen kiinteistön pakkolunastus kaupungille hyväveli-hintaan?
LEISHI /Hylätty sairaala
3
3235
Vastaukset
- Anonyymi
Valkealan sairaalan lopetukseen liittyi lupaus siitä, että rakennusliike OKA saisi rakentaa uuden psykiatrisen sairaalan Kuusankosken Aluesairaalan läheisyyteen. Näin oli sovittu pienessä piirissä. Kun sitten rakentajan valinta tuli ajankohtaiseksi, meni sairaanhoitopiirin toimitusjohtajalla ja talousjohtajalla pupu pöksyyn ja he eli Hassinen ja Valtonen päättivät kuitenkin kilpailuttaa rakennushankkeen. Kilpailutuksessa OKA:lle ei tullut kärkisijaa, vaan sen vei rakennusliike Skanska. Pettymys oli suuri vanhan Kouvolan kokoomusporukoissa, kun hyvävelitoiminta petti pahemman kerran.
- Anonyymi
Niin, kiinassa asuttuani työkemnnuksen johdosta voin todeta että kiinassa ei tunneta sellaista käsitystä kuin 'kunnossapito'.
Siellä kaikkea käytetään siihen asti kun ne menee totaalisen rikki.
Meillä tuli ongelmia ilmastointilaitteen kanssa, ja saatiin joku huoltomies sinne paikalle, joka vain tokaisi että 'sehän toimii', ja pyysi soittamaan uudelleen 'sitten kun se on räjähtänyt'...
Sama on siellä asuinaluiella ja asunnoissa; kaikki tehdään halvalla ja suoraan maahan kiinni ilman mitään vesieristeitä missään lattioissa, seinissä, katoissa yms. ja 5 vuoden kuluttua kämppä on homeessa ja katolla kasvaa ruoho!
Ja kiinassa maan omistusoikeus on vuokrata se 70 vuodeksi, jonka jälkeen kaikki sille maalle rakennettu puretaan että voidaan rakentaa uutta.
Eli jos ostaa asunnon kiinassa niin lähtö tulee kun aika on täynnä ja mitään rahaa et saa takaisin.
Ainoa paras vaihtoehto on asua sikakalliilla vuokralla, tai sitten ostaa upouusi vastavalmistunut huoneisto, ja asua siinä 5 vuotta tai yrittää sinnitellä 10-20 vuotta ja myydä ja ostaa taas ihan upouusi. - Anonyymi
POUSIN metkuja, kuinkas muuten. Ja verot nousevat. Ei kannata itkeä perään, kun huijari meidät jättää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849