Kaikki kuulolle:
https://www.youtube.com/watch?v=Tdl4K_kp9Mc&feature=youtu.be
Jumalan sanaa Lempäälästä
6
71
Vastaukset
- Anonyymi
Puhujan teksti on Johanneksen evankeliumin 12. luvusta:
44 Mutta Jesus huusi ja sanoi: joka uskoo minun päälleni, ei se usko minun päälleni, vaan sen päälle, joka minun lähetti.
45 Ja joka minun näkee, hän näkee sen, joka minun lähetti.
46 Minä tulin valkeudeksi maailmaan, että jokainen, joka uskoo minun päälleni, ei pidä pimeissä oleman.
47 Mutta jos joku minun sanani kuulee, ja ei usko, en minä häntä tuomitse; sillä en minä tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan vapahtamaan. - Anonyymi
Oululaiset tänään unohtivat avata nettiradion, joten kokeilin Lempäälää... ja täällä sitä ollaan.
- Anonyymi
Niin, Oulusta piti tulla seurat klo 17.00, mutta siellä unohdettiin avata nettilähetys. Oulussa harvemmin on unohdettu. Helsingissä useinkin.
- Anonyymi
Lempäälässä on nyt 168 kuuntelijaa taikka lähetystä kuunnellaan 168 perheessä.
- Anonyymi
Juu, Lempäälässä on ne mailat varastoituna
- Anonyymi
Miksi te haluatte aina vaan tuota huonolla suomella kirjoitettua biibeliä siteerata, mikä autuus siinä on olevinaan..!?
... uskoo minun päälleni..mikä järkyttävä sanahirviö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.703831Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883209Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1032483Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151679Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m711455- 981344
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä501286- 551093
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561050Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11031