Aihe

Jumalan sanaa Lempäälästä

Anonyymi

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhujan teksti on Johanneksen evankeliumin 12. luvusta:

44 Mutta Jesus huusi ja sanoi: joka uskoo minun päälleni, ei se usko minun päälleni, vaan sen päälle, joka minun lähetti.
      45 Ja joka minun näkee, hän näkee sen, joka minun lähetti.
      46 Minä tulin valkeudeksi maailmaan, että jokainen, joka uskoo minun päälleni, ei pidä pimeissä oleman.
      47 Mutta jos joku minun sanani kuulee, ja ei usko, en minä häntä tuomitse; sillä en minä tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan vapahtamaan.

• Anonyymi

Oululaiset tänään unohtivat avata nettiradion, joten kokeilin Lempäälää... ja täällä sitä ollaan.

• Anonyymi

Niin, Oulusta piti tulla seurat klo 17.00, mutta siellä unohdettiin avata nettilähetys. Oulussa harvemmin on unohdettu. Helsingissä useinkin.

• Anonyymi

Lempäälässä on nyt 168 kuuntelijaa taikka lähetystä kuunnellaan 168 perheessä.

• Anonyymi

Juu, Lempäälässä on ne mailat varastoituna

• Anonyymi

Miksi te haluatte aina vaan tuota huonolla suomella kirjoitettua biibeliä siteerata, mikä autuus siinä on olevinaan..!?

... uskoo minun päälleni..mikä järkyttävä sanahirviö.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      23625
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      316
      6391
    3. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      409
      4698
    4. Niko Ranta-aho aikoi karata Afrikkaan!

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/espanjan-poliisi-niko-ranta-aho-suunnitteli-pakoa-afrikkaan-katso-video-poliisin-iskusta-marbellan-asuntoon/804058
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1976