missä asetetaan tekstiviestikeskuksen nro?=
toimiiko teillä tesktiviestit uusissa honor puhelimissa
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai toimii tosin Whatsapp on nykyaikaa. Viestit pirun kalliita..
- Anonyymi
Whatsappi on mennyttä aikaa. Signal on nykyaikaa.
- Anonyymi
no jaa, itsellä paketti , 5000 txt/ kk riittänee mulle.
- Anonyymi
Kalliita paketteja. Minä lähetän viestejä ilmaiseksi kuten 2021 vuonna pitääkin. Ei kukaan enää maksullisia viestejä lähetä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalliita paketteja. Minä lähetän viestejä ilmaiseksi kuten 2021 vuonna pitääkin. Ei kukaan enää maksullisia viestejä lähetä...
mutta kun se paketti kuuluu koko roskaan, tai tietysti jos köyhällä ei ole varaa mihinkään esim. kännyliittymään niin sitten asia erikseen, kysypä äiskältä/iskältä/sossulta jospa he hommaisivat liittymän sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnes sekin menee maksulliseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnes sekin menee maksulliseksi.
Eipä muutu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta kun se paketti kuuluu koko roskaan, tai tietysti jos köyhällä ei ole varaa mihinkään esim. kännyliittymään niin sitten asia erikseen, kysypä äiskältä/iskältä/sossulta jospa he hommaisivat liittymän sulle.
Turhaan ei pie rahaa heittää mihinkään kun on ilmaisia keinoja viestitellä jopa kuvien kera..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan ei pie rahaa heittää mihinkään kun on ilmaisia keinoja viestitellä jopa kuvien kera..
no netti yhteytet maksaa, ilmasta sapuskaa ei ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no naapuri jaksaa maksaa, ja sapuskaa kyllä saa niin paljon kantaa jaksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluu nykyään suuriin osaan liittymistä.
- Anonyymi
Aina kun puhelimeen laittaa uuden toisen operaattorin sim-kortin niin se tarjoaa mahdollisuuden tehdä kaikki asetukset puhelimeen kohdalleen käyttäjän puolesta.
Olettehan hyväksyneet tuon ilmoituksen antaa tehdä nämä muutokset ja asettaa asetukset kohdalleen, olettehan? Muuten se puhelin on täynnä kaikenlaista hubbabubbaa ja nyt joudutte sitten käsin korjaamaan kaiken itae.- Anonyymi
Kun annat luvan niin saat kaikenkarvaista humppahumppaa koko luurin täydeltä ja kaikki tietosi ja tekemäsi tallentuu ikiajoiksi Googlen pohjattomaan laariin viranomaisten ja muiden uteliaitten tutkittavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun annat luvan niin saat kaikenkarvaista humppahumppaa koko luurin täydeltä ja kaikki tietosi ja tekemäsi tallentuu ikiajoiksi Googlen pohjattomaan laariin viranomaisten ja muiden uteliaitten tutkittavaksi.
Kaikki tekemäsi tallentuu muutenkin googlen palvelimille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807