Ota kiinnostukseni kohteliaisuutena

Anonyymi

Älä stressaa äläkä pelkää että ahdistelisin sinua.
Pysyttelen etäällä niin ongelmaa ei ole.

Ei tämä elämä niin vakavaa ole, kun mitään ei ole tapahtunut muuta kuin että säikähdit varmaan pahemman kerran. Anteeksi siitä

Miehelle

58

670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lupaan jatkossa käyttäytyä asiallisesti . ap

      • Anonyymi

        Ei hätää. Eihän sitä tiedä vaikka vielä minuakin alkaa kiinnostamaan, mutta se tulee vähitellen, tiedät miksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hätää. Eihän sitä tiedä vaikka vielä minuakin alkaa kiinnostamaan, mutta se tulee vähitellen, tiedät miksi

        En tiedä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hätää. Eihän sitä tiedä vaikka vielä minuakin alkaa kiinnostamaan, mutta se tulee vähitellen, tiedät miksi

        Et luota häneen? Pohdit onko hän sinun arvoinen. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et luota häneen? Pohdit onko hän sinun arvoinen. Sivusta.

        Taitaa olla varattu mies. Sivusta tämäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et luota häneen? Pohdit onko hän sinun arvoinen. Sivusta.

        Se ennen kysymysmerkkiä, pohdin sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ennen kysymysmerkkiä, pohdin sitä

        Ette taida tavata usein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette taida tavata usein?

        Kuinka niin?


    • Anonyymi

      Ei ollut sitten multa tämä. En lupaa mitään asiallista käytöstä enää. Hyppään kaulaan ja kaadan molemmat.

      • Anonyymi

        Juu ei ollut sulta. Ap on leidi ja kävelee sivuilleen katsomatta viileän rauhallisesti ohitse, jos sattuu törmäämään. Tekee tosissaan tiukkaa, mutta tulee onnistumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei ollut sulta. Ap on leidi ja kävelee sivuilleen katsomatta viileän rauhallisesti ohitse, jos sattuu törmäämään. Tekee tosissaan tiukkaa, mutta tulee onnistumaan

        Jahas jahas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei ollut sulta. Ap on leidi ja kävelee sivuilleen katsomatta viileän rauhallisesti ohitse, jos sattuu törmäämään. Tekee tosissaan tiukkaa, mutta tulee onnistumaan

        Mä taas en enää. Menetin hänet kerran, koska olin tuollainen. En enää. Olen tästä lähtien aito oma itseni, en esitä mitään, jos vielä saan hänet mun elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas jahas.

        Ahdistaa. Olen ollut idiootti. Ja siksi toisekseen aion lähteä tältä sekopääpalstalta jo pari päivää sitten lopullisesti, en vaan pystynyt. Täällä sekoaa ja tulee paha olo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdistaa. Olen ollut idiootti. Ja siksi toisekseen aion lähteä tältä sekopääpalstalta jo pari päivää sitten lopullisesti, en vaan pystynyt. Täällä sekoaa ja tulee paha olo

        Ja sinäkö lähtisit täältä provoilemasta eri hahmoina ja ruokkimasta ihmisten mielikuvitusta ja kalastelemasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei ollut sulta. Ap on leidi ja kävelee sivuilleen katsomatta viileän rauhallisesti ohitse, jos sattuu törmäämään. Tekee tosissaan tiukkaa, mutta tulee onnistumaan

        Joo, tyrkky käytös ei todellakaan sytytä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdistaa. Olen ollut idiootti. Ja siksi toisekseen aion lähteä tältä sekopääpalstalta jo pari päivää sitten lopullisesti, en vaan pystynyt. Täällä sekoaa ja tulee paha olo

        Varallisuus ok?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinäkö lähtisit täältä provoilemasta eri hahmoina ja ruokkimasta ihmisten mielikuvitusta ja kalastelemasta.

        En ole provoillut. Ja irl olen tosi asiallinen. Jatkossa vielä vähän enemmän . ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tyrkky käytös ei todellakaan sytytä

        Mua (sivusta) suututtaa tuollaiset kommentit. Täällä on niin paljon noita tyhmiä naisia, jotka on mustasukkaisia siitä mitä muut naiset kirjoittaa. Saatat säkin olla sellainen. Olkaa vaan tyhmiä ja mitä, mutta anonyymeistä miehistä ihan turha ottaa stressiä täällä. Ei ole sulta pois mitä tuo aloittaja kirjoittelee. Hitto että suututtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varallisuus ok?

        Miten tuo muka liittyy mihinkään ? Ei omaisuutta, ei velkaa niin varmaankin on ihan ok. ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua (sivusta) suututtaa tuollaiset kommentit. Täällä on niin paljon noita tyhmiä naisia, jotka on mustasukkaisia siitä mitä muut naiset kirjoittaa. Saatat säkin olla sellainen. Olkaa vaan tyhmiä ja mitä, mutta anonyymeistä miehistä ihan turha ottaa stressiä täällä. Ei ole sulta pois mitä tuo aloittaja kirjoittelee. Hitto että suututtaa.

        Ihan vapaasti. Naiseksi en kuitenkaan pysty muuttamaan vaikka kuinka sua kiukuttaisi 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vapaasti. Naiseksi en kuitenkaan pysty muuttamaan vaikka kuinka sua kiukuttaisi 👍

        Ei helv etti onko täällä neitimiehiä. Ole vaan. Tunnen naisellisia miehiä muutenkin, ne ruikuttaa kuin naiset ja on aina muita parempia mielestään. Ole vaan sellainen. Mutta ei se pi ppeli miestä susta tee. Olet muunsukupuolinen sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tyrkky käytös ei todellakaan sytytä

        Eli kukaan ei koskaan saa kertoa sinulle tunteistaan? Olet yksi näistä lapsellisista idiooteista. Aikuisten maailmassa tunteet pitää näyttää, eikä se tee ketään tyrkyksi, osan se tekee rakastetuksi.


    • Anonyymi

      Oot oikeassa ei ole niin vakavaa.. Ei mua haittaa vaikka vähän ahdistelisitkin se vois tuntua kivalta ;)

      • Anonyymi

        Koitan pitää himokkaat ajatukseni kurissa ;) Tiedän ettei hän ajattele noin


      • Anonyymi

        Kyllä tuntuu kivalta.


    • Anonyymi

      :'( paha olla oikeasti . ap

      • Anonyymi

        Saa mulle soitella ja laittaa viestiä jos haluaa ei siinä mitään ja se vaan piristää mun päivää :) Älä ole surullisella mielellä koska mää tykkään susta! Me molemmat tarvittas vähä lisää rohkeutta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa mulle soitella ja laittaa viestiä jos haluaa ei siinä mitään ja se vaan piristää mun päivää :) Älä ole surullisella mielellä koska mää tykkään susta! Me molemmat tarvittas vähä lisää rohkeutta...

        Sulle ei saa soittaa, vaikka paristi on tullut ehdotettua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa mulle soitella ja laittaa viestiä jos haluaa ei siinä mitään ja se vaan piristää mun päivää :) Älä ole surullisella mielellä koska mää tykkään susta! Me molemmat tarvittas vähä lisää rohkeutta...

        Minulla ei ole yhteystietoja


    • Anonyymi

      Ap se vaan tykkää yrittää yllyttää =b
      Alkaa kyllästyttämään tämä liian monen naisen käyttämä tekniikka.
      Keksikää jotain uutta ja mullistavaa joskus =/

      Ap, kuten monilla muilla naisilla on tapana, haluaa kuulla todistelua kohteeltaan kuinka miehekäs hän on.

      Kaikki tosin kyllä tiedämme ap:n eplkäävän enemmän kohdettansa. Menet niin veteläksi, ettei minun tarvitse kuin vähän vilkaista sinuun. Oot oikein söpö selaisena =)

      • Anonyymi

        Ap ihan vähän vielä vastaa: Ei osunut tämä nyt yhtään. Ei ole kysymys mistään sellaisesta.


      • Anonyymi

        Nonni rauhotuhan nyt :D


    • Anonyymi

      Joo, kaikki on hyvin, ei tartte etäälläkään pysyy. Kyllä me osataan käyttäytyy, luulis ainakin. Antaa asioiden mennä omalla painollaan. En minäkään aio sun kimppuun hyökätä.

      • Anonyymi

        Kyllä se sopii....


      • Anonyymi

        Minäpä aion hitto.


      • Anonyymi

        Kenelle luulet vastaavasti, itellekkö?


    • Ihan mielenkiinnosta haluaisin kysyä että kuka on vastuussa siitä että on sotkenut minun ja taksun välejä juuri näillä viesteillä???? Ensinnäkin tästä keskustelusta on ollut muista ketjuissa puhetta että kuinka mä reakoisin siihen että takiainen niin kiltti ja uskollinen oma rakkaani minua pettäisi ja vielä että olisin siinä omilla silmillä näkemässä että joku on erehtynyt mun taksun kanssa niihin hetkiin niin en mä ainakaan jäisi katsomaan sitä tilannetta vaan mä teen heti selväksi että se ei ole sallittua tollanen toiminta. Ja se miten minä ja takiainen kahden kesken käsitellään meidän suhteen liittyvät asiat ja tapahtumat niin ei todellakaan kuulu muille ihmisille eikä varsinkaan kuulu tänne palstan ketjuille arvioida edes keskustelun yhteydessä siitä kuinka me meidän tunteet ja muut suhteen asiat hoidetaan. Jokainen hoitakoot omat suhteet kuten parhaakseen näkee ja myös pitää ne omat näkemykset omina tietoina ja minä ja taksu tehdään niin kuin on meidän parhaaksi ja meidän näkemykset tästä aiheesta ei kuulu muille. Joten jos joku luulee että minä ja takiainen ei osata asiallisesti ratkoa meidän ongelmia nii erehdys kävi kuin yllätys siitä että muillakin voi olla niitä suhde ongelmia mustasukkaisuus tunnelmasta kuin vain mulla ja taksulla. Me vaan ei teeskennellä kuten monet muut parit näyttävät niin tasaiselta normaali perhe idyyliä viettäviltä pareilta kun olette töissä on näyttävät sormukset ettei töissä kukaan ihmettele teidän muuta elämää missään muussa versiossa kun siinä valheellisessa tiedossa jonka näytätte töissä ja ystäville että on avioliitto ja on yhteinen koti ja lapset ja on kaikkee kivaa mutta kulissien takaa löytyy se todellisuus että aika monilta puuttuu se onnellinen suhde jossa on oikeasti rakkautta ja aitoa läheisyyttä ja intohimoista rakastelua ja ennen kaikkea se ainut asia jota ei voi ostaa 🛒 on aito rakkaus ja hyvä seksi sen oikean oman rakkaan kanssa. Mulla ja taksulla on se mitä monilla puuttuu ja se mitä meillä ei ole niin sen me saadaan helposti kaupasta ostettuu kun taksu ja minä eletään oikeesti normaali perhe elämää me käydään töissä ja töitä tehdään töissä ja kotona ollaan onnellisia meidän lasten kanssa ja ei ole mitään kulissia kotona eikä muualla kun me osataan rakentavasti myös riidellä ja vielä paremmin osataan sopia riidat kun lapset nukahtaa niin me taksun kanssa käydään läpi päivän aikana tulleet tunnelmat oli kyseessä mikä tahansa tunne tila niin me osataan ymmärtää että rakkauteen kuuluu myös se mustasukkainen olo ja se helpottaa aina kun saadaan olla kahdestaan että jos joku luuli että meillä menee huonosti nii nähtävästi näillä muille vasta meneekin huonosti jos näin kirjoittavat täällä. Toivottavasti olen sen verran suosittu hahmo ettei minun viestejä poisteta sen vuoksi että kerroin rehellisesti kuinka paljon minua ärsyttää kun aina saan lukea kuinka ludem ja takiainen on niin huonosti hoitanut omia suhteen asioita nii sen halusin vain korjata lukioiden kesken että se aito rakkaus minulla ja taksulla on niin arvokasta ettei sille ole mitään vertaa eikä se ole ostettu vaan se on jotain mikä on vaan meidän.



      💕 🃏

      • Anonyymi

        Lisää suomen kielen oikeinkirjoituksen opetusta perusasteen koulutukseen. ap


    • Anonyymi

      Tietenkin otan kohteliaisuutena en kyllä säikähtänyt.

    • Anonyymi

      Minulla on tapana ottaa elämä kovin vakavasti. Uskon, että edelleen autat minua, mikä on uskomatonta kiukkuviestien jälkeen. Mitään ei tosiaan ole tapahtunut eikä tapahdu. Keskityn omaan elämääni. En enää palstaile. Kiitos sinulle kaikesta, olet hieno mies!

      • Anonyymi

        Kiitos ja näkemiin. Tulet sitten huomenna takaisin eikö niin. Hah sulle.


      • Anonyymi

        Tämä ei ollut ap:lta, joka tuskin tuntee ko. miestä, ei tiedä kun etunimen eikä ole minkäänlaisia yhteystietoja. Olen ajatellut, että ei ole naimisissa, mutta voin siinäkin olla väärässä. Itse en ole sinkku. Satuin nyt vaan möhlimään pahemman kerran. Ei tapahtunut irl

        Anteeksi. Lähden sinne luostariin niin kuin muutama päivä sitten suunnittelin. En kuitenkaan Gambiaan ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ja näkemiin. Tulet sitten huomenna takaisin eikö niin. Hah sulle.

        Ap tähänkin vähän kommentoi, vaikka tuo mihin vastasit oli joltain muulta kuin minulta ja sinäkin olet joku muu. Tulin "huomenna takaisin" . Mulla ei varsinaisesti ole elämää niin intoonnuin taas vuosien jälkeen roikkumaan täällä. Lupaan käyttäytyä asiallisesti enkä laita yhtään tunnistetta enää ikinä mihinkään enkä aiheuta noloja tilanteita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap tähänkin vähän kommentoi, vaikka tuo mihin vastasit oli joltain muulta kuin minulta ja sinäkin olet joku muu. Tulin "huomenna takaisin" . Mulla ei varsinaisesti ole elämää niin intoonnuin taas vuosien jälkeen roikkumaan täällä. Lupaan käyttäytyä asiallisesti enkä laita yhtään tunnistetta enää ikinä mihinkään enkä aiheuta noloja tilanteita

        Inhottaa nuo ap:n yksinpuhelu. Ei päätä, eikä häntää jutuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inhottaa nuo ap:n yksinpuhelu. Ei päätä, eikä häntää jutuissa.

        Vähänkään suomen kielen ja kirjoitustyylien vivahteiden tulkintaan perehtynyt henkilö osaa kyllä tässäkin viestiketjussa siivilöidä ap:n ja muiden kommentit toisistaan. Kirjoitustyylini on harmillisesti tunnistettavissa. Jos yritän sitä muuttaa, täytyy käyttää niin lyhyitä lauseita, ettei epäaitoutta huomaa. -ap


    • Anonyymi

      Huomenta. En vaan osaa pysyä poissa. Kestätkö minua vielä. Minulla on sinua ikävä.

      • Anonyymi

        Huomenta kulta ja samat sanat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta kulta ja samat sanat!

        🥰😘😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🥰😘😍

        Olen lähdössä kampaajalle mutta palaillaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lähdössä kampaajalle mutta palaillaan!

        Kivaa päivää:)


    • Anonyymi

      Kenelle miehelle? Etukirjain?

      • Anonyymi

        Ap peruu puheensa. Ahdistuksen ja epätoivon merkkejä ei näkynyt, tarkkailin varovaisesti.

        Mulla oli niin morkkis mutta se on nyt ohitse. Ainoa vaan että olen pikkuisen enempi sekaisin taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap peruu puheensa. Ahdistuksen ja epätoivon merkkejä ei näkynyt, tarkkailin varovaisesti.

        Mulla oli niin morkkis mutta se on nyt ohitse. Ainoa vaan että olen pikkuisen enempi sekaisin taas

        copycat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        copycat

        Mitä höpäjät, sinä kurja? Tässä ketjussa on suurin osa jonkun muun kuin ap:n kirjoittamia juttuja. Pääpointti kuitenkin asiassa, että huoleni taisi olla turha, eipä hän kovin kärsivältä saatikka ahdistuksen riivaamalta vaikuttanut tänään iltapäivällä kun nähtiin -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        copycat

        Ai juu, nyt tajusin :D Vahingossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai juu, nyt tajusin :D Vahingossa

        Aijjuu <--- oikein lausuttuna. nooh :D


    • Anonyymi

      Ei kannata etäällä pysyä. Asiallisesti käyttäytyen on ihan luvallista lähestyä.

    • Anonyymi

      Älä pysy etäällä minä tarviin sua... Pysy lähellä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe