Aihe

Tampoonin käyttö?

Anonyymi

Moi. Oon tyttö kenellä on alkanu menkat. Sori vähän ällö ajatus mutta miten mun pitäis kertoa mun vanhemmille että haluun alkaa käyttää tampoonia? Mun vanhemmat ei nimittäin oo ostanu mulle tampooneja koskaan?:(

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis häh? Etkö saa käytttää tampoonia vai etkö halua? Mun mielest mikään 14 vuotias tai siitä alaspäin ei oo tarpeeks kypsä käyttämään tampoonia. Piste!

• Anonyymi

Ööm kyllä on? Kun on valmis käyttämään tampoonia niin sitten pyydetään tampoonia ja sillä juusto. Kukaan ei pakota sua käyttämään tampoonia! Muista se. Ja jos haluut käyttää tampoonia anna palaa!🩸🩸

• Anonyymi

Voithan pyytää vanhempiasi ostamaan tampooneita, ei se ole sen kummempaa kuin jos ne ostaa siteitäkin.
      Äitisikin on ehkä saattanut käyttää tampooneita, eli ymmärtää varmasti.

Eikä niiden käyttöön ole mitään ikärajaa, tiedoksi vaan jollekin joka ne alle 14-vuotiaalta kieltäisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      624
      30396
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      308
      22604
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14131
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      356
      11245
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      95
      8339