Tampoonin käyttö?

Anonyymi

Moi. Oon tyttö kenellä on alkanu menkat. Sori vähän ällö ajatus mutta miten mun pitäis kertoa mun vanhemmille että haluun alkaa käyttää tampoonia? Mun vanhemmat ei nimittäin oo ostanu mulle tampooneja koskaan?:(

5

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis häh? Etkö saa käytttää tampoonia vai etkö halua? Mun mielest mikään 14 vuotias tai siitä alaspäin ei oo tarpeeks kypsä käyttämään tampoonia. Piste!

• Anonyymi

Ööm kyllä on? Kun on valmis käyttämään tampoonia niin sitten pyydetään tampoonia ja sillä juusto. Kukaan ei pakota sua käyttämään tampoonia! Muista se. Ja jos haluut käyttää tampoonia anna palaa!🩸🩸

• Anonyymi

Mitä paskaa sää selität😂😂😭

• Anonyymi

Voithan pyytää vanhempiasi ostamaan tampooneita, ei se ole sen kummempaa kuin jos ne ostaa siteitäkin.
      Äitisikin on ehkä saattanut käyttää tampooneita, eli ymmärtää varmasti.

Eikä niiden käyttöön ole mitään ikärajaa, tiedoksi vaan jollekin joka ne alle 14-vuotiaalta kieltäisi.

• Anonyymi

Vastaan myt aika myöhässä tähän, mutta pyydä vain suoraan. Jos se tuntuu nololta tai kiusalliselta (itselläkin vähän tuntui kysellä tollaisia) niin sano vaikka kaupassa, että voisitteko katsoa yhdessä ja ostaa niitä. Ja tampooniin ei ole ikärajaa itse aloitin käyttämään 13 vuotiaana ja olin käyttänyt siteitä vain kaksi menkka jaksoa ja alotin heti 3 menkoilla tampoonin käytön. Voit myös halutessasi puhua kavereillesi asiasta, jos se voisivat aittaa sinua rohkaistumaan ja kysymään. Muista että tämä on normaali asia ja se ei ole noloa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2510
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      55
      1836
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      13
      1363
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      304
      1115
    5. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      13
      1063
    6. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      1002
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      928
    8. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      903
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      49
      835
    10. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      113
      827
    Aihe