Tampoonin käyttö?

Anonyymi

Moi. Oon tyttö kenellä on alkanu menkat. Sori vähän ällö ajatus mutta miten mun pitäis kertoa mun vanhemmille että haluun alkaa käyttää tampoonia? Mun vanhemmat ei nimittäin oo ostanu mulle tampooneja koskaan?:(

5

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis häh? Etkö saa käytttää tampoonia vai etkö halua? Mun mielest mikään 14 vuotias tai siitä alaspäin ei oo tarpeeks kypsä käyttämään tampoonia. Piste!

• Anonyymi

Ööm kyllä on? Kun on valmis käyttämään tampoonia niin sitten pyydetään tampoonia ja sillä juusto. Kukaan ei pakota sua käyttämään tampoonia! Muista se. Ja jos haluut käyttää tampoonia anna palaa!🩸🩸

• Anonyymi

Mitä paskaa sää selität😂😂😭

• Anonyymi

Voithan pyytää vanhempiasi ostamaan tampooneita, ei se ole sen kummempaa kuin jos ne ostaa siteitäkin.
      Äitisikin on ehkä saattanut käyttää tampooneita, eli ymmärtää varmasti.

Eikä niiden käyttöön ole mitään ikärajaa, tiedoksi vaan jollekin joka ne alle 14-vuotiaalta kieltäisi.

• Anonyymi

Vastaan myt aika myöhässä tähän, mutta pyydä vain suoraan. Jos se tuntuu nololta tai kiusalliselta (itselläkin vähän tuntui kysellä tollaisia) niin sano vaikka kaupassa, että voisitteko katsoa yhdessä ja ostaa niitä. Ja tampooniin ei ole ikärajaa itse aloitin käyttämään 13 vuotiaana ja olin käyttänyt siteitä vain kaksi menkka jaksoa ja alotin heti 3 menkoilla tampoonin käytön. Voit myös halutessasi puhua kavereillesi asiasta, jos se voisivat aittaa sinua rohkaistumaan ja kysymään. Muista että tämä on normaali asia ja se ei ole noloa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      8372
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3253
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2576
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2175
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      36
      2139
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      26
      2138
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1907
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1713
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      64
      1670
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18