Moi. Oon tyttö kenellä on alkanu menkat. Sori vähän ällö ajatus mutta miten mun pitäis kertoa mun vanhemmille että haluun alkaa käyttää tampoonia? Mun vanhemmat ei nimittäin oo ostanu mulle tampooneja koskaan?:(
Tampoonin käyttö?
5
107
Vastaukset
- Anonyymi
Siis häh? Etkö saa käytttää tampoonia vai etkö halua? Mun mielest mikään 14 vuotias tai siitä alaspäin ei oo tarpeeks kypsä käyttämään tampoonia. Piste!
- Anonyymi
Ööm kyllä on? Kun on valmis käyttämään tampoonia niin sitten pyydetään tampoonia ja sillä juusto. Kukaan ei pakota sua käyttämään tampoonia! Muista se. Ja jos haluut käyttää tampoonia anna palaa!🩸🩸
- Anonyymi
Mitä paskaa sää selität😂😂😭
- Anonyymi
Voithan pyytää vanhempiasi ostamaan tampooneita, ei se ole sen kummempaa kuin jos ne ostaa siteitäkin.
Äitisikin on ehkä saattanut käyttää tampooneita, eli ymmärtää varmasti.
Eikä niiden käyttöön ole mitään ikärajaa, tiedoksi vaan jollekin joka ne alle 14-vuotiaalta kieltäisi. - Anonyymi
Vastaan myt aika myöhässä tähän, mutta pyydä vain suoraan. Jos se tuntuu nololta tai kiusalliselta (itselläkin vähän tuntui kysellä tollaisia) niin sano vaikka kaupassa, että voisitteko katsoa yhdessä ja ostaa niitä. Ja tampooniin ei ole ikärajaa itse aloitin käyttämään 13 vuotiaana ja olin käyttänyt siteitä vain kaksi menkka jaksoa ja alotin heti 3 menkoilla tampoonin käytön. Voit myös halutessasi puhua kavereillesi asiasta, jos se voisivat aittaa sinua rohkaistumaan ja kysymään. Muista että tämä on normaali asia ja se ei ole noloa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108