Rukoilin Jumalalta apua

Anonyymi

Että pääsen sinusta irti tai että saan sinut elämääni kokonaan. En oikein tahdo jaksaa tätä raastavaa ikävää. En pääse tästä ikävästä millään irti, pysyt minussa kuin jokin tauti, joka syö minusta elämää. Ei tämä ole minun hallinnassani, ei ole koskaan ollutkaan.

Äläkä ymmärrä väärin. Et ole se syy, joka alunperin vei voimat ja aiheutti loppuunpalamiseni. Olin jo kokenut sen kaiken ja se johtuu omasta kyvyttömyydestäni säädellä omia voimavarojani. Ja toki siinä saattoi olla muitakin asioita.

Olit vaan alusta asti minulle tärkeä ja rakas. Tämä on ollut siksi niin raskasta, kun en koskaan ole päässyt sinua oikeasti rakastamaan. Menettänyt olen jo aina ennen kuin mitään on päässyt alkamaankaan. Tosin elämäntilanteet aiemmin sotivat kaikkea onnistumista vastaan.

Ajattelen välillä, kuinka hyvä meidän olisi olla yhdessä. Ihan tavallista arkea jakamassa ja toisiamme tukien elää. Niin paljon olen toivonut tämän toteutumista, että väkisinkin tulee niitä romahduksia kun todellisuus ja toiveet eivät kohtaa. Enkä kyllä tiedä tilannettasi, mitkä omat tavoitteesi ovat nyt. Tai elämäntapasi.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika tekee tehtävänsä. Minulla alkaa mies vähitellen unohtua mielestä. Kun ei se kohtaaminen niin merkittävä ollutkaan. Hän on nykyään vain yksi muiden joukossa. Yksi ihastus muiden niiden joukossa. Kuvitelmaa kaikki.

      • Anonyymi

        Mutta palstalla hänen perään kuitenkin kirjoittelet ja haet huomiota. Ei oikein vakuuta.
        Naisen kommentti tämä sivusta, ei mieheltä.


      • Anonyymi

        Ei tämä mitään kuvitelmaa ole ollut. Ollaan tapailtukin välillä. Nyt erossa taas muutaman kuukauden niin, ettei olla edes nähty missään. Ihastuksia on ollut "edellisessä" elämässä. Ne ovat aina menneet ohi jossain vaiheessa ja usein melko kivuttomastikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta palstalla hänen perään kuitenkin kirjoittelet ja haet huomiota. Ei oikein vakuuta.
        Naisen kommentti tämä sivusta, ei mieheltä.

        Eikö täällä kaikki tee samoin? Täähän on ikävä palsta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö täällä kaikki tee samoin? Täähän on ikävä palsta

        Ikävöinti ei ole toisen vähättelemistä ja väittämistä, että ei enää kiinnosta. Et tainnut ymmärtää kommenttiani. Tarkoitin että puhut paskaa. Selventääkö tämä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä mitään kuvitelmaa ole ollut. Ollaan tapailtukin välillä. Nyt erossa taas muutaman kuukauden niin, ettei olla edes nähty missään. Ihastuksia on ollut "edellisessä" elämässä. Ne ovat aina menneet ohi jossain vaiheessa ja usein melko kivuttomastikin.

        Tapailtu? Minä ja hän ei olla tavattu niin, että oltaisiin mitään sovittu yhdessä. Ei ole mitään yhteyttä häneen. Miksi kaipaisin? Ihastus oli vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta palstalla hänen perään kuitenkin kirjoittelet ja haet huomiota. Ei oikein vakuuta.
        Naisen kommentti tämä sivusta, ei mieheltä.

        Saan purkaa täällä tuntemuksiani ihan yhtä tavalla kuten muutkin. Aloitus oli irti pääsemisestä ja minulla tuli sopivasti ajatus tähän liittyen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävöinti ei ole toisen vähättelemistä ja väittämistä, että ei enää kiinnosta. Et tainnut ymmärtää kommenttiani. Tarkoitin että puhut paskaa. Selventääkö tämä?

        Hauskaa, tähän vastattu kommentti ei edes ollut minulta.


    • Anonyymi

      Onko tämä miehelle?

      • Anonyymi

        Klassikko.


    • Anonyymi

      Kaunis viesti.

    • Anonyymi

      Samalta kuulostaa kuin itsellä. Itsekin olen rukoillut samaa asiaa. Voimia sinulle, toivotaan, että jaksetaan ja kyllä me jaksetaan. Tuntuu niin iso kaipaus.

      • Anonyymi

        Kiitos sinulle. Toivon sinulle myös parasta, kohtalotoveri. Jaksetaanhan me :)


    • Anonyymi

      Voi kun toivoisin, että tuolla viestillä tarkoitettaisiin minua.
      Itsekään en ole häntä unohtanut, vaikka olen sitä yrittänyt.
      Olen pari kertaa ottanut yhteyttä ja tullut kohteliaasti torjutuksi.

      En vaan mitenkään pysty hyväksymään ajatusta elämästä ilman häntä, koska meidän molempien mielestä me olimme toisillemme se, mitä olimme koko elämämme etsineet.

      • Anonyymi

        Aivan kuin minun tilanteessani olen toiminut. Rakastan häntä yli kaiken. Toivon ja luulen, että myös hän ajatteli että olen se ketä hän on etsinyt..


      • Anonyymi

        Tästä tunnistat meidät.
        Kerroit saaneesi hyväksynnän isoäidiltäsi, vaikka se on tavallaan mahdotonta.


    • Anonyymi

      Minä en sitten rukoile.

    • Anonyymi

      aika vierähtää eteenpäin, vuodet vierivät, aika kuluu, ei se mitään muuta osaa tehdä,

      ja jos silloin olet kiinnostunut, minusta, olisin ikionnellinen sinusta,

      ei minusta ketään välitä täällä kaupungissa, yhtään mitään, vaikka olisin vaikka millainen vain,

      enemmän vain roskaa tulee niskaan, jos kehtaan poiketa massasta, paljonkin, positiivisella tavalla,

      silloin täällä vasta lytätäänkin se ihminen vain, maahan,

    • Anonyymi

      minun tavoitteeni, on vain olla, joskus veroisesi, vain,

      vaikka siihen menisi vaikka 15 vuotta,

      minulla menee nyt "huilailee" ja siesta, tavalla nykyisin aika paljon, jos voi humoristisesti sanoa,

      mutta, minä kaipaan sinua, ja joskus, vaikka sinulla olisi vaikka kuin monta ikävuotta kertynyt vain, haluan antaa sinulle suuren kädenojennuksen, vain, antaa sinulle elämä jota kiikkustuolissa, muistelee hyvillään,

      elämä on murjonut meitä molempia, joten anna minun antaa sinulle kädenojennus,

      luja ja vahva, joka kannattelee, sinua, silloin iäkkäämpänä, ihan vain siitä että olisit todella hyvä kaverini, joka ei kääntäisi minulle selkäänsä,

      ihan vain siitä, kun kaikki muut ovat kääntäneet selkänsä minulle, eivätkä edes soita minulle, niin annan sinulle myöhemmin tukea, turvaa, onnen, seuraa, kaiken, jos olisit todella hyvä kaveri joka ei kääntäisi vain selkäänsä,

      saat sellaisen elämän josta ehkä haaveissasi, olet joskus nuorempana haaveillut,
      ihan vain siitä hyvästä että annat minulle avaimen jolla saan lukon avattua, sinuun,

      jolloin, kaverini ikiajoiksi olisit minun,

      siis, käärinliinoissa ei ole taskuja, enkä tiedä onko jossain jotain ikuisuutta, tai onnellisuutta suurempaa,

      joten, salli minun joskus vain antaa sinulle avaimen onnellisuuteen ja elämään joka on arvoisesi.

      olet minulle tärkeä, todella tärkeä, tässä paikassa, jossa vain ihmiset minulle keskaria näyttävät ja ovat ikäviä kerrassaan,

      ottaa päähän koko suomi, ja se että ihmiset ovat mitä ovat suomessa, sivistymättömiä. luotaantyöntäviä, alkoholisoituneita, tupakkaa imeviä, epäkohteliata, ihmisiä jotka telkkua röhnöttäen vain katsovat, eivätkä lue yhtään mitään, eivät tervehdi, puukottavat selkään vain, eivät huolehdi ihostaan, eivätkä edes sielunsa temppelistään joka heidän ainoansa vain on,

      ei minulla ole oikeastaan ketään muuta, kuin sinut,

      joten, haluaisin vain antaa sinulle elämän joka on arvoisesi, vain siitä hyvästä että kaverini ikuisesti olisit,

      no, ei tässä kummempaa, ottaa vain päähän että olen suomalainen ja hävettää olla suomalainen,

      mutta, sinusta olen ikuisesti kiitollinen ja ylpeä, ja toivon että muistat aina ja ikuisesti nämä sanat jotka sinulle äsken kirjoitin,

      joten, älä koskaan elämässäsi vain luovuta, sillä minulla ei ole muuta kuin sinut, ja sinut, vain,

      • Anonyymi

        Kirjoita hänelle ajatuksesi. Voisit saada hänet kaveriksi. Mitä menetettävää sinulla olisi? Kerran täällä eletään.


    • Anonyymi

      Ihan kuin omasta elämästä sillä erotuksella, että yritän tukahduttaa nää tunteet pois, en jaksa tätä jatkuvaa pahaa oloa.

    • Anonyymi

      Kokeile päättää että kumman haluat.

    • Anonyymi

      💕 koita jaksaa, vaikka elämä on vaikeaa, niin joskus sen on vain hymyiltävä sinulle, jonain päivänä, uskon siihen, toivon että sinäkin uskot siihen, olet minulle todella tärkeä ihminen, ihan kaikin tavoin, 💕

    • Anonyymi

      Aivan kuin kynästäni rakas tämä aloitus. Olisipa minulle nämä sanat. Rakastan häntä niin paljon. Haluan viereesi enemmän kuin koskaan, lähelle.. En usko että pystyisin olemaan niin vähän hänen kanssaan.. Rakastan ja haluan parisuhteen rakkaani kanssa. Tiedän että haluat minulle parasta. Että unelmani toteutuvat. Olet ihana, kun ajattelet unelmiani, hyvääni. Mietin että ehkä kiinnostukseni luontoon ja tarpeeni suureen tilaan johtuvat vain oikean merkityksellisen parisuhteen puutteesta. Ja että voin saada tilaa ja luontoa ympärilleni monin tavoin. Mietin kokoajan kummin teen, ja sitä mitä kanssani haluat. Haluatko minut jos otan ne askeleet?

    • Anonyymi

      Isä meidän, joka olet taivaissa...
      ...Tapahtukoon sinun tahtosi...
      ...sillä sinun on voima ja valta ja kunnia. Iankaikkisesti. Aamen. ❤️

      • Anonyymi

        Aamen🥰


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe