Istutaan bareissa ja ajellaan kännissä ympäri kylää?
Mitä nää ihme tyypit on
9
149
Vastaukset
- Anonyymi
kun baarit suljetaan poliisin kannattaa käydä puhalluttaan kaikki.
- Anonyymi
Sinähän voit leikkiä poliisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän voit leikkiä poliisia
Luuketko sä jotta poliisi rupee kyttäämään tuollasessa perähikiässä baarissa lähtijöitä heh heh??
- Anonyymi
ei muuta ku soittoo poliisille eiköhän tapahdu kuitenkin a luokan tehtävä.
- Anonyymi
Ne tyypit ovat niitä tänpäivän hyvinvoivia Suomalaisia kovakuntoisia kavereita,jaksavat nostella tuopin naaman eteen ja kävellä autoon asti.
- Anonyymi
ne jotka pyörii baareissa jatkuvasti ei pitkään elä.
- Anonyymi
No ? Onhan näitä paljon nähty ja silleen.
- Anonyymi
toisaalla tapahtunutta yhden räkälän kanta-asiakkaat kuoli pienen ajan sisällä, sen jälkeen se pulju meni konkkaan.
- Anonyymi
Juu niin se on ! Tuolla maanalaisella yrityksellä riittää aina asiakkaita, ei mee konkkaan ja asiakkaat eivät valita makuupaikasta !Elämä on.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656084- 1471684
- 1131478
- 511240
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43849Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218692