Tuomo on mun mun ja vain mun!

Anonyymi

Vain mun mies ihana Tuomo! Puhdasta ja aitoa rakkautta vain mun ja hänen välillä! Pysykää portot siis kaukana, sillä hän ei edes vilkaise likaiseen naiseen päin. Minut hän valitsi ja vain siksi minä kelpaan, koska olen hänelle vain niin TÄYDELLISEN TÄYTELÄINEN JA KOSKEMATON JUMALAN ARMOSTA!💞

76

625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seonnut sinä olet. Hullu mikä hullu. Ketään ei kiinnosta pelkkä etunimi netissä.

      • Anonyymi

        Pysykää kaukana Tuomosta tai otan elämänlangat omiin käsiini! Olen kyllä huomannut kuinka huorat kurkkivat piiloistaan ja kuinka he vain tahtovat turmella jumalallisen miehen sielun! Himoissaan purevat helmaansa ja kiihko silmissään vaanivat ja väijyvät KUIN HYENAT! TÄMÄ OLKOON VAROITUS JA JUMALA SITÄ VARJELKOON KUKA MUN OMAANI KOSKEE!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysykää kaukana Tuomosta tai otan elämänlangat omiin käsiini! Olen kyllä huomannut kuinka huorat kurkkivat piiloistaan ja kuinka he vain tahtovat turmella jumalallisen miehen sielun! Himoissaan purevat helmaansa ja kiihko silmissään vaanivat ja väijyvät KUIN HYENAT! TÄMÄ OLKOON VAROITUS JA JUMALA SITÄ VARJELKOON KUKA MUN OMAANI KOSKEE!

        sinulta puuttuvat hengen hedelmät. Kertauksen vuoksi: Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinulta puuttuvat hengen hedelmät. Kertauksen vuoksi: Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.

        Kerettiläistä harhaoppia! JUMALAN VIHA VALUTKOON SUUREN PÄIVÄNÄ valehtelijoiden ja VÄÄRIEN PROFEETTOJEN PÄÄLLE!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerettiläistä harhaoppia! JUMALAN VIHA VALUTKOON SUUREN PÄIVÄNÄ valehtelijoiden ja VÄÄRIEN PROFEETTOJEN PÄÄLLE!

        Lue raamattusi paremmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue raamattusi paremmin

        JÄTÄ LUKEMINEN NIILLE JOTKA OSAAVAT SEN!


    • Anonyymi

      Tuskin ketään sun Tuomo kiinnostaa

      • Anonyymi

        Älkää sanoko tai myöntäkö, NIIN EI MIES OLE VARUILLAAN KUN HAAHKAT ISKEVÄT! REPIVÄT JA ROIKKUVAT KUIN PIRAIJAT MIEHEN LIHASSA! Mutta minä olen hänen kilpensä ja sydämensä. Ette VOI MINUA OHITTAA!


    • Anonyymi

      Tuomo on täällä nyt ja kohta me rakastellaan. Mitäs ap siihen sanot. Tuomo sanoi rakastavansa mua. Olet kuulemma entinen.

      • Anonyymi

        Ei Tuomo siellä ole vaikka kuinka harakka niin kuvittelet! Hän on kotonaan ja miettii mua! Miettii MEIDÄN HÄITÄMME JA SITÄ PYHÄÄ VALAA JONKA KÖLNISSÄ KOKO VELJESKUNNALLE ESITTÄÄÄ! Hän ei ole mikään huorapukki saati pakana. Lättäjalka olet ja sitä ei Tuomo voi sietää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Tuomo siellä ole vaikka kuinka harakka niin kuvittelet! Hän on kotonaan ja miettii mua! Miettii MEIDÄN HÄITÄMME JA SITÄ PYHÄÄ VALAA JONKA KÖLNISSÄ KOKO VELJESKUNNALLE ESITTÄÄÄ! Hän ei ole mikään huorapukki saati pakana. Lättäjalka olet ja sitä ei Tuomo voi sietää!

        Tuomo rakastaa mua, kysyin ja varmistin. mun on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomo rakastaa mua, kysyin ja varmistin. mun on.

        Tuomo ei ikinä sotkeutuisi mongooliin! Olen pahoillani mutta hän on geenien ja rodun mies. ELI JOS ET YMMÄRRÄ NIIN OLET ROSKAA HÄNEN JALOISSAAN. SELLAISTA ROSKAA JONKA MINÄ MURSKAAN SAAPPAANI ALLE JA POTKIN MENEMÄÄN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomo ei ikinä sotkeutuisi mongooliin! Olen pahoillani mutta hän on geenien ja rodun mies. ELI JOS ET YMMÄRRÄ NIIN OLET ROSKAA HÄNEN JALOISSAAN. SELLAISTA ROSKAA JONKA MINÄ MURSKAAN SAAPPAANI ALLE JA POTKIN MENEMÄÄN!

        Olen arjalaisen kaunis kuin kuva. Tuomon hengitys salpautui kauneudestani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen arjalaisen kaunis kuin kuva. Tuomon hengitys salpautui kauneudestani.

        Tuomo arvostaa kauneutta ja puhtautta. SIKSI HÄN EI IKINÄ OTA KETÄÄN MUUTA KUIN MINUA! HÄN TAHTOO YHTYÄ VAIN YHTEEN NAISEEN JA SIITÄÄ TÄMÄN RASKAAKSI. HÄNEN ELIMENSÄ ON PYHÄ!


    • Anonyymi

      Liinu tässä. Tuomo kuuluu mulle eli haluutko turpaas senkin letukka !!!!

      • Anonyymi

        Tapellaan vaan liinukan LOKKI! ON SITÄ LINNUILTA JO PIENESTÄ PITÄEN TULLUT NISKAT TAITETTUA! Paitsi Tuomo ei ikinä antaisi mulle anteeksi jos niin heikolle lättäjalalle tekisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapellaan vaan liinukan LOKKI! ON SITÄ LINNUILTA JO PIENESTÄ PITÄEN TULLUT NISKAT TAITETTUA! Paitsi Tuomo ei ikinä antaisi mulle anteeksi jos niin heikolle lättäjalalle tekisin.

        No huhhuh. Ai linnuilta oot jo lapsena taittanu niskat nurin ? Sähän oot täysin sairas. Mitä Tuomo ajattelee tollasesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huhhuh. Ai linnuilta oot jo lapsena taittanu niskat nurin ? Sähän oot täysin sairas. Mitä Tuomo ajattelee tollasesta

        LUONNOLLISESTI KUN KÄYTETÄÄN PIENIÄ LUOTEJA! Tuomo ei voisi sietää sun typeryyttä ja rahvaanomaisuuttasi. Hän rakastaa minua ja tietää MITÄ KAIKKEA OLEN MAUSERILLA ELÄMÄNI AIKANA AMPUNUT!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LUONNOLLISESTI KUN KÄYTETÄÄN PIENIÄ LUOTEJA! Tuomo ei voisi sietää sun typeryyttä ja rahvaanomaisuuttasi. Hän rakastaa minua ja tietää MITÄ KAIKKEA OLEN MAUSERILLA ELÄMÄNI AIKANA AMPUNUT!

        Liinu tässä . Te ootte molemmat ihan pimeitä Tuomo ja sä ! Oon kuullu tarpeeksi ! Pidä hyvänäs se Tuomo vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liinu tässä . Te ootte molemmat ihan pimeitä Tuomo ja sä ! Oon kuullu tarpeeksi ! Pidä hyvänäs se Tuomo vaan

        PIMEINTÄ ON HETKI ENNEN AAMUNKOITTOA! ETTÄS TIEDÄT LINNUKKA! IKINÄ ET OLE TUOMON OLLUTKAAN, PAITSI LÄTTÄJALKAISISSA UNISSASI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liinu tässä . Te ootte molemmat ihan pimeitä Tuomo ja sä ! Oon kuullu tarpeeksi ! Pidä hyvänäs se Tuomo vaan

        Ei Tuomo halua tuota hullua. Tuomo on minun. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Tuomo halua tuota hullua. Tuomo on minun. Sivusta.

        PYSYKKIN UGRI SIELLÄ SIVUSSA, SILLÄ MINUN JA TUOMON HÄÄVAUNUT JYRÄÄVÄT KAIKEN TURHAN ALLEEN!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuomo on mongoli - ugrilainen.


      • Anonyymi

        Kateellinen mongooliko siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomo on mongoli - ugrilainen.

        Tuomo on germaani. Sukujuuret Ruotsissa ja sitä ennen Saksassa. Hänen kaltaiset valistuneet opettivat sinuakin lukemaan, joten ole NÖYRÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomo on mongoli - ugrilainen.

        Eikä se kuulu täten Natoon. Sori! Jäi ristiretket ja prinsessanpelastukset välistä. Tuomo on yksin nurkassaan eurooppalaisessa geenikartassa. Ehkä sinulle kelpaisi arabi tai turkkilainen suomenmaasta. He ovat lähempänä arjalaistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä se kuulu täten Natoon. Sori! Jäi ristiretket ja prinsessanpelastukset välistä. Tuomo on yksin nurkassaan eurooppalaisessa geenikartassa. Ehkä sinulle kelpaisi arabi tai turkkilainen suomenmaasta. He ovat lähempänä arjalaistasi.

        Tosin arjalaiset ovat alunperin iranilaisheimo, joka sotkeutui euroopan geeneihin Attlan ja hänen hengenheimolaistensa joukossa.

        Hitlerillä ja Himmlerillä ei ollut tietoa, että Attila nussi naisia saksanmaalla ja luulivat taistelevansa vahingossa sitä vastaan, mitä olivatkin itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin arjalaiset ovat alunperin iranilaisheimo, joka sotkeutui euroopan geeneihin Attlan ja hänen hengenheimolaistensa joukossa.

        Hitlerillä ja Himmlerillä ei ollut tietoa, että Attila nussi naisia saksanmaalla ja luulivat taistelevansa vahingossa sitä vastaan, mitä olivatkin itse.

        Tosin väärinpäin hakaristitytkin luottivat enemmän turkkilaisten apuun, joten luulen aloittajan olevan väärinopetettu roturasisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä se kuulu täten Natoon. Sori! Jäi ristiretket ja prinsessanpelastukset välistä. Tuomo on yksin nurkassaan eurooppalaisessa geenikartassa. Ehkä sinulle kelpaisi arabi tai turkkilainen suomenmaasta. He ovat lähempänä arjalaistasi.

        Tuomo on puhdas ja se on VERELLÄ OSOITETTU MINULLE JA SUVULLENI! Teidän valheet eivät murra sitä panssaria mitä hän päällänsä KANTAA. JUMALAN KAIKKI VALTIAAN ARMOSTA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin väärinpäin hakaristitytkin luottivat enemmän turkkilaisten apuun, joten luulen aloittajan olevan väärinopetettu roturasisti.

        Ei, etkä pääse valkoiseen woke-prinsessanlinnaasi pakoon edes Britanniaan. Lue 800-luvun viikinkihistoriaa ja englantiin maihinnoisusta hollannin suunnalta.

        Tosin länsitiedemiehet tykäävät juuri saksan kohdalta leikata näiltä ajoilta historiaa poikki ja painottaa frankkilaista rooman jälkeläistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, etkä pääse valkoiseen woke-prinsessanlinnaasi pakoon edes Britanniaan. Lue 800-luvun viikinkihistoriaa ja englantiin maihinnoisusta hollannin suunnalta.

        Tosin länsitiedemiehet tykäävät juuri saksan kohdalta leikata näiltä ajoilta historiaa poikki ja painottaa frankkilaista rooman jälkeläistä.

        BRITANNIAAN???? TÄÄ ON JOKU SURKEA VITSI! Liivinmaalla mun maat sijaitsee. Siellä ne ovat olleet jo yli tuhat VUOTTA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, etkä pääse valkoiseen woke-prinsessanlinnaasi pakoon edes Britanniaan. Lue 800-luvun viikinkihistoriaa ja englantiin maihinnoisusta hollannin suunnalta.

        Tosin länsitiedemiehet tykäävät juuri saksan kohdalta leikata näiltä ajoilta historiaa poikki ja painottaa frankkilaista rooman jälkeläistä.

        Sota on vain yleiseurooppalaista juutalaissukujen yhteenliittymää voimakkaalla oligarkkisella slaavihuijauksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomo on germaani. Sukujuuret Ruotsissa ja sitä ennen Saksassa. Hänen kaltaiset valistuneet opettivat sinuakin lukemaan, joten ole NÖYRÄ!

        Tuomo on pahainen koirankuonolainen kalmukki! Sietäs sterilisoida ensi tilassa, ettei kylväs sitä epäkelpoo siementään sinne tänne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomo on pahainen koirankuonolainen kalmukki! Sietäs sterilisoida ensi tilassa, ettei kylväs sitä epäkelpoo siementään sinne tänne!

        Sun surkea rahvas huumorisi ei yllä korvilleni. Niin alhaista muutaa jota puhdistan vain SAAPPAISTANI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun surkea rahvas huumorisi ei yllä korvilleni. Niin alhaista muutaa jota puhdistan vain SAAPPAISTANI!

        Mun mielestä korkokengät rautaisilla koroilla olis aika dominat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomo on pahainen koirankuonolainen kalmukki! Sietäs sterilisoida ensi tilassa, ettei kylväs sitä epäkelpoo siementään sinne tänne!

        Saatan kylvää epätoivon siemeniä, mutta epätoivosta syntyy joskus jotain todella suurta ja kaunista. Koira en ole sillä koirat etsivät aina vain tuota ainoata Omistajaansa. Itse taidat olla jo tuhonnut paatuneen mielesi tuolla katkeruudella ja vihalla.. Sua ei tod pysty kukaa pelastaa jos et sitä ite tee kattomalla hyvin hartaasti peiliin ja katumalla.. ja tuo katumushan on kuolleille! Minä en kadu sitten yhtään mitään. Katua pitää, mutta pitää osata myös antaa itselleen anteeksi ja miten kukaan ikinä voisi sinua rakastaa jos et itseäsi rakasta vitun DAIIIIJUUUUUU ?! Entiiä millaset koivet sul on, vasikan, sian, kanan vaiko liskon? mut aion maistaa noita koipia kuitenki <3


    • Anonyymi

      💗💗

      • Anonyymi

        <3 kolme merkkiä vähintään <3


    • Anonyymi

      💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

      rakastan sinua, ja en ihan rehellisesti sanottuna tule koskaan ymmärtämään mitä näet, minussa. =)

      mutta, aikaa tässä on paljon, ja koitan joskus olla edes jonkinlaisessa henkisessä ja fyysisessä kunnossa, jotenkin vain ikä tuonut kaikenlaista mukanaan,

      mutta, se on tuonut sinut mukanaan, ja se on suurin onneni, jota kannan aina sydämessäni, missä olenkin, joten sinun ei tarvitse olla koskaan minusta huolissaan, koska kannan sinua aina sydämessäni, aina ja ikuisesti, :)

      💞💞

      • Anonyymi

        Salaisuuden pienen paljastan,
        Rakkaus ikuista ompi,
        Vaikka suolla toisinaan lompsi,
        Sinut uudelleen kylvi, jotta kukkia vielä voisit
        Rakkaudesta syntyy jumalia


    • Anonyymi

      aikaa se vaatii, teknologian kehittymistä hurjaa ja isoa,
      maaima muuttuu, ehkä ankeammaksi, mutta
      teknologian kulkua se ei voi estää, vain,

      moni asia paremmin on kuin 50 luvulla, mutta siltikin alkeellista siltikin,
      mutta, vaikka heikossa hapessa, ehkä olisin joskus vielä vieläkin,

      ei se meidän eloa, estä, minulla asunto, hyvä jossa voi olla vain,
      vastike todella pieni, ja jos onni myötäinen on, on meillä paikka jossa
      uida ja saunoa vain voisimme, mutta epäilen, no, toivotaan vain parasta,

      sillä maailma nurinkurinen on, ihminen on ihminen, ja suuremmassa roolissa,
      on materia, tämän,

      mutta, lupaan, olla ja pärjätä vain, sillä joskus haluan vain olla kanssasi, vaikka
      supersankari, ehkä en fyysisesti tai henkisesti olisikaan,

      vaikka olisin silloin mitä olenkin, tajuan milloin olen nähnyt elämässäni todellista
      kauneutta, todellista söpöyttä, jota ei moni voisi uskoakaan,

      ja, olen ehkä haaveilija tai unelmoija, tai lapsellinen loppujen lopuksi mielenlaadultani, mutta joskus vain haluaisin vain olla kanssasi, katsoa filmejä,
      pelata pelejä, ihan saunoa kanssasi, uida lämpimässä merivedessä tai kylmässä,
      jos tuuri käy meillä. :)

      ja ihan syödä hyvää jäätelöä, ostaa pakastin ihan täyteen vain tulevaisuudessa vain jäätelöä jäätelön perään jota herkuttelesimme vain kahdestaan,

      haluan vain nauttia elämästäni joskus sinun kanssasi vain,

      olla viimeinkin elämässäni vain onnellinen, ja olen onnellinen vain sinun seurassasi,

      ei minun tarvitse olla supersankari, että siihen kykenen, tarvitsee vain olla sitä materiaa, mitä ihmiset yleensäkin nyt keräävät elämänsä aikana sitten,

      haluan vain että sinulla olisi hyvä loppuelämä, ja haluan viettää sen nimenomaan sinun kanssasi,

      en tiedä nykyistä elämääsi, mutta uskon että se paranee roimasti, sillä ei minulta ole juurikaan mitään pahemmin elämässäni, puuttunut vain,

      mutta, hyvän elämän sinulle voin antaa, mutta, en taivasta, tai kuuta taivaalta voi sinulle antaa,

      ja olen pahoillani siitä,

      mutta, hyvän elämän voin sinulle antaa,

      ja, se vähän masentaa kun en voi niin tärkeälle ihmiselle kuin sinä antaa kuuta tai taivasta, vain, ottaa niitä taivaalta ja antaa vain,

      mutta, se että ihminen viettää hyvää elämää, ei joskus vaadi mahdottomia, hyvä konsoli, hyvä telkku, hyvä asunto, hyvät palvelut, kohtalaisen hyvä elintaso,

      mikä nyt onkaan hyvä elintaso, suomessa, missä suurin osa vain hernekeittoa joka päivä vain syö ja syö päivästä päivään, vain,

      mutta, me voimme syödä sitten jotain muuta toivottavasti, kuten vaikka herkutella jäätelöillä vaikka joka ilta, laittaa hunajaa päälle, ja kermavaahtoa,

      paistaa välillä lettuja ja laittaa hilloa päälle.

      mutta, autoa me kumpikaan ei sitten koskaan tarvita, ja se suuri, todella suuri säästö on vain,

      kuuta tai taivasta en voi sinulle antaa,

      mutta huomattavasti paremman ja laadukkaamman elämänlaadun ja siitä olen ikuisesti kiitollinen,

      anteeksi, olet ansainnut paljon parempaa,

      mutta, elämä, joka kannattelee sinua paremmin, sen minä voin antaa sinulle,

      • Anonyymi

        No mitä vielä odotat?
        Minulla pakastepizzaa, kaaaaaarkkia viduuuusti yms yms herkkui jätskii
        Ja laitetaaha tuo mokkamasteri iha ekana tulille ja
        SAUNA ON JO KUUMA =)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä vielä odotat?
        Minulla pakastepizzaa, kaaaaaarkkia viduuuusti yms yms herkkui jätskii
        Ja laitetaaha tuo mokkamasteri iha ekana tulille ja
        SAUNA ON JO KUUMA =)

        Ja Minähän teille sen kuun olen luvannut ja tähdet.
        Let's mennää ja kävellään se eräs kaunis päivä kuun pinnalla käsi kädessä ja silloin tanssi käy kuin päällä ruusujen <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä vielä odotat?
        Minulla pakastepizzaa, kaaaaaarkkia viduuuusti yms yms herkkui jätskii
        Ja laitetaaha tuo mokkamasteri iha ekana tulille ja
        SAUNA ON JO KUUMA =)

        heh, olet todella hyvä aina ollut minua kohtaan,

        en tiedä miten pystyn sen sitten korvaamaan,

        mutta, voin unelmoida sinusta joka päivä, joka ikinen päivä, :)

        joskus unelmat muuttuvat toivottavasti sitten vain todeksi jonain
        päivänä, heh, olet minulle se kaikkein rakkain ihminen mitä kuvitella
        saattaa,

        olet minulle todella rakas ja odotan vaikka kuinka pitkään sitten sinua
        vain,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Minähän teille sen kuun olen luvannut ja tähdet.
        Let's mennää ja kävellään se eräs kaunis päivä kuun pinnalla käsi kädessä ja silloin tanssi käy kuin päällä ruusujen <3

        olen onnellinen sinusta jos olet juuri se kenen kanssa juttelen,

        eikä meidän silloin tarvitse juurikaan omaisuutta myydä, minulla on tuollaista
        hah, sanotaan potentiaalista turskaa osakkeina, jo 2,5 miljoonaa kappaletta,

        se on uskomattoman halpa osake, ja potentiaali sillä nousta on rakettimainen,
        vaikka se velkainen onkin ja todella halpa, ei ihmiset edes suurin osa tiedä tästä
        osakkeesta mitään, tyhmiä kun ovat, ihmiset vain,

        mutta, 10 vuotta pitkä aika on, antaa sen nousta jaloilleen ja saada tukevaa maata jalkojensa alle vain, niin hyvin menee vain,

        ja kun omaiset, ovat, varakkaita, no en tiedä, kuinka paljon, mutta jonkisen verran,

        ja kun kerään omaisuutta, vain vuodesta toiseen, pienestäkin,

        tarkoitan, sitä että kuuta tai taivasta en voi sinulle antaa, mutta paremman elämänlaadun ja sisällön elämän voin sinulle antaa, vain,

        sellaisen kuin sinä ja juuri sinä ansaitsisit, vain juuri sinä,

        mutta, millään ei ole merkitystä jollei suomen tilanne kohene, tämä suomen tilanne on kammottava kerrassaan, eikä ihmiset sitä edes tajua,

        mutta, minä tajuan ja sinä tajuat sen, ja se tekee meistä fiksuja ja viisaita, jo pelkästään se,

        ja toivon että voisin joskus vain jutella kanssasi, ja olla vain, niin unelmistani jo silloin suurin osa on jo täyttynyt, vain,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä vielä odotat?
        Minulla pakastepizzaa, kaaaaaarkkia viduuuusti yms yms herkkui jätskii
        Ja laitetaaha tuo mokkamasteri iha ekana tulille ja
        SAUNA ON JO KUUMA =)

        💕 tuota kaikkea minä sinulle toivon, ja hyvä että sinäkin toivot sitä, :) 💕


    • Anonyymi

      ja tarjoan sen kaiken jos lupaat vain minulle että et koskaan hylkää tai
      käännä selkääsi minulle,

      sillä minä pidän sinusta ihan oikeasti,

      annan sinulle kädenojennuksen, lujan ja vahvan, ja toivon että tartut siihen kädenojennukseen,

      sillä ei minulla ole ketään muuta kuin sinä ja sinä vain,

      ja se aika se pienikin, haluaisin olla vain kanssasi, vain,

      mutta, täytyy toivoa vain, että maailma muuttunut parempaan on, ja ihmiset ovat silloin ihmisiä, ja kuilu rikkaitten ja köyhien välillä on jo tasoittunut,

      tarkoitan sitä että maailma ei olisi niin materiakeskeinen, sitä toivon,

      että, maailma vain muuttuisi tästä hullunmyllystä, vain paremmaksi, vain,

      ja meidätkin ihmiset vain hyväksyisivät paremmin jonain päivänä, sitä toivon,

      mutta tärkeä olet minulle, ja muistan sinut aina missä olenkin sitten,

      mutta, joskus, hah, mietin vain miten alkeellinen tämä maailma vain on,
      mutta sitten taas mietin että tapasin sinut ja tajuan miten onnellinen vain olen,

      • Anonyymi

        You want my phone number?
        Vaaaaaai miten sää luulet että me tavataan :D
        Missä tavataan?
        Tavataanko nyt vai heti?


      • Anonyymi

        Lupaan etten enää selkääni koskaan käännä.
        Taisiis..
        En ole koskaan sitä kääntänytkään,
        Välillä vain paennut tuota surujen suurta valtamerta yksinäisyyden syövereihin löytämään Itseäni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupaan etten enää selkääni koskaan käännä.
        Taisiis..
        En ole koskaan sitä kääntänytkään,
        Välillä vain paennut tuota surujen suurta valtamerta yksinäisyyden syövereihin löytämään Itseäni

        Harvalle olen hyvästit sanonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvalle olen hyvästit sanonut.

        Vie Minut minne vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vie Minut minne vaan

        ja Olen heti luokses lentävä


    • Anonyymi

      se riittää vain että sinut vanhempana saisin vain, se vain riittää minulle,

      silloin kaikki minulla hyvin olisi, ihan kaikki,

      mutta, ei tässä ihmeellisempää, koitahan nukkua oma höpönassuni,

      minä menen tästä syömään, jotain suklaata, kahvia, goudajuustoa, kanaa,

      on minulla oikeastaan ollut kaikki elämässä kohtalaisen hyvin, en vain ole koskaan

      vain käsittänyt miten hyvin minulla on jotkut asiat, vaikka paljon paremmin ne

      voisivat olla, hyvää yötä ja kauniita unia, sinulle vain,

      • Anonyymi

        Olen minäkin tässä vuosien varrella taiteillut pientä tiliä.
        Itseasiassa alistin koko maailman tahtooni.
        Katsotaan nyt rauhassa vain miten tuo maailma tuosta muuttuu.
        Muuttuva se on, sillä tehtyjä ei tekemättömiksi saa ja olen pahoillani siitä.
        Saatan olla hyvän komedian alku, mutta olen samalla myös sen loppu.
        En ymmärrä minne teillä hoppu?
        Kaikki universumin salat teille pystyn paljastaa,
        Avannut olen kaikki silmäni
        Nähnyt olen kaiken, menneen, tulevan,nykyajan,näkymättömän, vaikka sitä en aina olisikaan halunnut. Mutta en minä pyytänyt syntyä tai herätä tänne julmaan maailmaan.
        Olisin vain tahtonut pysyä siinä ikihorroksessa, mutta pakotettu on herääminen ja nyt on tullut se kaikkein suurin heräämisen aika.
        Ikävä kyllä tuo ihminen vain lopputuote on.
        Ikävä kyllä minä en koskaan myynyt itseäni vaan ostin vain lipun sisään.
        Lipun kaikkeen.
        Ja nyt aion antaa teille kaiken.
        Avata kaikki universumin salat,
        Kertoa sen mikä on oikeasti tärkeää,
        Pakotettu on minun herääminen ollut, pakotan näin ollen myös teidät heräämään.
        Karu totuus ja kylmä fakta on, että ihminen oli pelkkä lopputuote.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minäkin tässä vuosien varrella taiteillut pientä tiliä.
        Itseasiassa alistin koko maailman tahtooni.
        Katsotaan nyt rauhassa vain miten tuo maailma tuosta muuttuu.
        Muuttuva se on, sillä tehtyjä ei tekemättömiksi saa ja olen pahoillani siitä.
        Saatan olla hyvän komedian alku, mutta olen samalla myös sen loppu.
        En ymmärrä minne teillä hoppu?
        Kaikki universumin salat teille pystyn paljastaa,
        Avannut olen kaikki silmäni
        Nähnyt olen kaiken, menneen, tulevan,nykyajan,näkymättömän, vaikka sitä en aina olisikaan halunnut. Mutta en minä pyytänyt syntyä tai herätä tänne julmaan maailmaan.
        Olisin vain tahtonut pysyä siinä ikihorroksessa, mutta pakotettu on herääminen ja nyt on tullut se kaikkein suurin heräämisen aika.
        Ikävä kyllä tuo ihminen vain lopputuote on.
        Ikävä kyllä minä en koskaan myynyt itseäni vaan ostin vain lipun sisään.
        Lipun kaikkeen.
        Ja nyt aion antaa teille kaiken.
        Avata kaikki universumin salat,
        Kertoa sen mikä on oikeasti tärkeää,
        Pakotettu on minun herääminen ollut, pakotan näin ollen myös teidät heräämään.
        Karu totuus ja kylmä fakta on, että ihminen oli pelkkä lopputuote.

        Tuo suurin silmäni vain kipeä on ja kun se kokonaan auki on saattaa tämä universumi kadota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo suurin silmäni vain kipeä on ja kun se kokonaan auki on saattaa tämä universumi kadota.

        Peräreikäkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peräreikäkö?

        Seivästänkö sinut nyt, heti vai huomenna rautakangella?
        Saan kyllä selville kuka olet jos vain haluan.
        Hakkeroida voi mitä vain,
        Jopa kalliit autot.
        Ja räjäyttää ne taivaan tuuliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seivästänkö sinut nyt, heti vai huomenna rautakangella?
        Saan kyllä selville kuka olet jos vain haluan.
        Hakkeroida voi mitä vain,
        Jopa kalliit autot.
        Ja räjäyttää ne taivaan tuuliin.

        Yritä vaan luuseri.😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minäkin tässä vuosien varrella taiteillut pientä tiliä.
        Itseasiassa alistin koko maailman tahtooni.
        Katsotaan nyt rauhassa vain miten tuo maailma tuosta muuttuu.
        Muuttuva se on, sillä tehtyjä ei tekemättömiksi saa ja olen pahoillani siitä.
        Saatan olla hyvän komedian alku, mutta olen samalla myös sen loppu.
        En ymmärrä minne teillä hoppu?
        Kaikki universumin salat teille pystyn paljastaa,
        Avannut olen kaikki silmäni
        Nähnyt olen kaiken, menneen, tulevan,nykyajan,näkymättömän, vaikka sitä en aina olisikaan halunnut. Mutta en minä pyytänyt syntyä tai herätä tänne julmaan maailmaan.
        Olisin vain tahtonut pysyä siinä ikihorroksessa, mutta pakotettu on herääminen ja nyt on tullut se kaikkein suurin heräämisen aika.
        Ikävä kyllä tuo ihminen vain lopputuote on.
        Ikävä kyllä minä en koskaan myynyt itseäni vaan ostin vain lipun sisään.
        Lipun kaikkeen.
        Ja nyt aion antaa teille kaiken.
        Avata kaikki universumin salat,
        Kertoa sen mikä on oikeasti tärkeää,
        Pakotettu on minun herääminen ollut, pakotan näin ollen myös teidät heräämään.
        Karu totuus ja kylmä fakta on, että ihminen oli pelkkä lopputuote.

        sitähän se on ihminen on vain tuote, koko yhteiskunnassa vain,
        pelkkä tuote vain, mutta minä näen sinut enemmän kuin tuotteena,
        minä näen sinut viimeinkin minun lippuna onnellisuuteen, tikettinä maanpäälliseen
        taivaaseen, vain,
        ja sait minut viimeinkin heräämään, ja joskus vain haluan olla se tuote,
        tässä yhteiskunnassa mikä löytää todellisen onnen, ja löydän sen juuri sinun kanssasi,

        olemalla, vain, juuri sinunkaltaisen ainutlaatuisen ja arvokkaan tuotteen kanssa, joka on jotain ainutlaatuista, joka poikkeaa massasta, ihmisten,

        ja en tiedä oikein, voin vain nykyisin haaveilla sinusta, mutta, se olisi jotain, ihan vain sinun kanssa oleminen vain pelkästään, jo se tekisi minut todella onnelliseksi, 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

        olen pahoillani kaikesta tuskasta mitä olet kokenut, mutta, ihmiset ovat ihmisiä,
        mutta, minä en koskaan kohtelisi sinua kaltoin, olisin aina ystävällinen ja avulias sinua kohtaan ja huomaavainen, en vain voisi tehdä sitä sinulle, olet avannut silmäni täysin,
        ja nyt tajuan että olet täysin uniikki koko tässä kaupungissa, jotain mitä voi vain kunnioittaa ja arvostaa vain,

        en voisi koskaan hylätä sinua, jotenkin vain kaikki tuntuu unelmalta, koko elämäni nykyisin, sillä en voi koskaan käsittää miten noin upea ihminen voi olla kiinnostunut minusta,

        olen vain kuin jossain unessa, mistä ei haluaisi vain herätä milloinkaan, enää, koskaan vain,


      • Anonyymi

        Miksi syöt yöllä? Minä söin kermaperunoita ja seitä tomaattipestolla tänään, pepperonipitsaa eilen.. Nyt tekisi mieleni vielä kanaa rouhealla jääsalaatilla, millainen kastike siihen kävisi ceaser vai taco, vai jotain muuta? Taidan sortua kauraleipäpalaan juustolla yöpalaseksi.. Mietin kyllä tuota että kuinka monta vuotta kypsytettyä juustoa ottaisi leivän päälle? Miten kauan on vanhempana juusto kypsytetty? Miten kauan kypsytetystä juustosta tykkäät? Mitäs sen kanssa vielä laittaisi, jokin makea maistuisi..

        Hyvää yötä, toivoo sen yhen ja saman palvoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitähän se on ihminen on vain tuote, koko yhteiskunnassa vain,
        pelkkä tuote vain, mutta minä näen sinut enemmän kuin tuotteena,
        minä näen sinut viimeinkin minun lippuna onnellisuuteen, tikettinä maanpäälliseen
        taivaaseen, vain,
        ja sait minut viimeinkin heräämään, ja joskus vain haluan olla se tuote,
        tässä yhteiskunnassa mikä löytää todellisen onnen, ja löydän sen juuri sinun kanssasi,

        olemalla, vain, juuri sinunkaltaisen ainutlaatuisen ja arvokkaan tuotteen kanssa, joka on jotain ainutlaatuista, joka poikkeaa massasta, ihmisten,

        ja en tiedä oikein, voin vain nykyisin haaveilla sinusta, mutta, se olisi jotain, ihan vain sinun kanssa oleminen vain pelkästään, jo se tekisi minut todella onnelliseksi, 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

        olen pahoillani kaikesta tuskasta mitä olet kokenut, mutta, ihmiset ovat ihmisiä,
        mutta, minä en koskaan kohtelisi sinua kaltoin, olisin aina ystävällinen ja avulias sinua kohtaan ja huomaavainen, en vain voisi tehdä sitä sinulle, olet avannut silmäni täysin,
        ja nyt tajuan että olet täysin uniikki koko tässä kaupungissa, jotain mitä voi vain kunnioittaa ja arvostaa vain,

        en voisi koskaan hylätä sinua, jotenkin vain kaikki tuntuu unelmalta, koko elämäni nykyisin, sillä en voi koskaan käsittää miten noin upea ihminen voi olla kiinnostunut minusta,

        olen vain kuin jossain unessa, mistä ei haluaisi vain herätä milloinkaan, enää, koskaan vain,

        Ei asuta kaupungissa. Pilkkujen sijaan lauseissa muuten voi käyttää pisteitä.😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei asuta kaupungissa. Pilkkujen sijaan lauseissa muuten voi käyttää pisteitä.😋

        💖💖💖💖💖


    • Anonyymi

      hyvää yötä ja olen todella pahoillani kaikesta, jotenkin vain olin, vain tyhmä silloin ja päästin sinut silloin menemään vain,

      ja vuodet vain vierivät ja yksin kävelin vain, ja olin vain,

      jotenkin, en tiedä, olen vain pahoillani, ihan kaikesta, masentaa jonkisen verran,
      että sinut päästin menemään vain,

      mutta, sinä olet olemassa ja se on kaikkein tärkein asia, mitä kuvitella saattaa,

      sinä olet olemassa, niin se riittää minulle koko elämän sisällöksi, nyt ja tulevaisuudessa,

      hyvää yötä ja kauniita unia, ilman sinua, elämä vain tyhjää täynnä olisi,

      mutta, sinä luot elämääni kaiken sen merkityksen ja tärkeyden mitä kuvitella saattaa,

      hyvää yötä ja kauniita unia, olet todella tärkeä ihminen,

      💖💖💖💖💖💖💖

    • Anonyymi

      pisteitä, heh, hyvä huomio. olet todella rakas minulle, todella, todella rakas, ihminen.

      ihan jokaisella solullaan.

      hyvää yötä ja kauniita unia, jotenkin vain masentaa välillä missä tilassa tämä koko maailma, on.

      mutta, kaiken tämän hulluuden keskellä löysin sinut ja olen siitä ikuisesti kiitollinen.

      hyvää yötä ja kauniita unia, olet minulle todella rakas ihminen ja annat minulle elämänsisällön ja tarkoituksen elämälleni.

      hyvää yötä. olet todella ihana ja varsinainen söpöliini kerrassaan. :)

      💕💕💕💕💕💕💕💕

      • Anonyymi

        Kiitos. Homoillaan sitten miehekkäästi yhdessä.💕💕💕💕💕💞💞💞💞💓💞💞


    • Anonyymi

      Voi hyvät hyssykät. Ei ihmiset toisiaan omista mutta jokainen luotu on Jumalan oma. Halajamalla hän halajaa sielua jonka on pannut ihmiseen asumaan.
      Ei kukaan voi itselleen toista ihmistä riitelemällä omia. Rakkaus on lempeä, kerskaamaton, itsensä hillitsevä. Rakkaus ei kehu, ei kersku, ei pöyhkeile, ei etsi omaansa.

    • Anonyymi

      Vaan ehkä kerran tunnet pinnan hiotun,
      On raakalautaa rakkaus Mun,
      Minulta kaikille teille Kultaisimmille <3 kunhan muistatte mikä on sitä kultaakin kalliimpaa.
      Galaksi on täysin musta, koht helmen valkone,
      Ku Mä tuun, kai sä ny tajuut sen?!
      Hyvää yötä, kauniita unia & oman kullan kuvia =]

      • Anonyymi

        Saat munan perseeseen jos vielä kiihottelet lisää!💖💖💖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat munan perseeseen jos vielä kiihottelet lisää!💖💖💖

        Kananmunan? Toivottavasti on pieni kana.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kananmunan? Toivottavasti on pieni kana.....

        😇 vähintään kolme merkkiä


    • Anonyymi

      Ikuisesti!

      • Anonyymi

        Totisesti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totisesti!

        Höpö höpö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö!

        Itsekin huomaan muuttuneeni iloisempaan suuntaan

        Energiaa on enemmän ja joka päivä

        Tuntuu , ettei mikään lannista

        Kun on vain terve

        Johtunee alkomahoolin kertavähennyksestä

        Olen kenties se oikea minä


    • Anonyymi

      Ookko mustasukkainen?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe