Soitto salaisesta numerosta?

Anonyymi

Eli mulle on ny soitettu kaksi kertaa salaisesta numerosta. Ekan kerras marraskuussa ja tokan kerran joulukuussa. Puhelujen välis oli tasan kuukausi. Kun vastasin puhelimeen ei kuulunu mitään ja puhelu kesti molemmilla kerroilla 6 sekunttia. Puhelut on tullu siinä 18.00-21.00 välisenä aikana ja nyt on menny taas tasan kuukausi viime puhelusta ja kello on nyt 0.15.
Eli mitä teen jos se soittaa taas tänään ja mikä se numero vois olla.

8

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "mitä teen jos se soittaa taas tänään"
      Nähdäkseni useimmat nykyaikaiset matkapuhelimet ainakin tarjoavat sinulle kolme vaihtoehtoa.
      Voit:
      a) olla tekemättä mitään ja antaa vain soida
      b) hylätä puhelun
      c) vastata puheluun

      "mikä se numero vois olla"
      Kristallipalloni toimii tänään vähän huonosti, joten en pysty oikein juuri nyt etälukemaan, että kukahan tämä salaisesta numerosta soittaja voisi olla. Siinä asiassa en siis valitettavasti pysty auttamaan.

    • Anonyymi

      Että oikein puhelu salaisesta numerosta?!

      Vielä noin 25 vuotta sitten oli käytössä lankapuhelimet ja 99% niistä oli sellaisia numeronäytöttömiä, joten koskaan et tiennyt kuka soitti.

      Ja mikä pahinta murtovaras tai tv-lupatarkastaja saattoi soittamalla selvittää olitko kotona... Käytännössä kukaan ei jättänyt vastaamatta kun lankapuhelin soi.

      Siitä on useita vuosia kun soittajan numerontietoihin saattoi luottaa. Nykyisin netissä on palveluita joissa maksua vastaan saat näkymään soittajan numerona ihan minkä tahansa numeron.

      Jos noin paljon pelottaa tuntematon numero soittajana, niin vanha tuttu keino on se, että antaa isän, veljen tai poikaystävän vastata puhelimeen. Perverssit menettää aika nopeasti mielenkiintonsa kun tytön sijasta vastaa römeä miehen ääni.

      • Anonyymi

        Siis 20v sitten salainen numero ei näkynyt soitettavaan
        numeroon. Puhelimessa luki: Tuntematon numero.
        Nykyään kaikki numerot näkyy.

        Suurin osa tunnistamattomista numeroista tulevat ulkomailta
        ja ovat siis huijausviestejä.
        Eli älä siis koskaan vastaan : kyllä! jos nimesi ilmoitetaan.
        Jos siellä kysytään vaikka : Oletko Matti Meikäläinen?
        Et saa vastata : Kyllä.
        Koska vastauksesi tallennetaan ja vastaustasi
        käytetään väärin eli siis huijaukseen.

        Itse olen käyttänyt seuraavanlaista tekstiviestiä mitä en koskaan lähetä heti:
        Olen nyt suljetulla osastolla ja puhelimeni käyttö on rajattu,
        palataan myöhemmin asiaan?
        Toista soittoa ei ole koskaan tullut?


    • Anonyymi

      Puhelimen voi säätää niin,että se ei soi jos tuntemattomasta numerosta soitetaan.
      Minulla on ollut tämä jo vuosia käytössä ja hyvin on toiminut.

    • Anonyymi

      polliisi soitti

      • Anonyymi

        Poliisi ei saa soittaa salaisesta numerosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisi ei saa soittaa salaisesta numerosta.

        Lähdeviite unohtui tälle poiisia sitovalle kieltomääräykselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähdeviite unohtui tälle poiisia sitovalle kieltomääräykselle.

        Kahen kilon siika han se siellä. 😂


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3794
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1871
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1414
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      961
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      910
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      880
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      858
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe