Nuorena olin koulukiusattu. Sitten ratkesin juomaan alkoholia kunnes päädyin hoitoon. Bentsodiatsepiinien avulla pääsin alkoholista eroon ja aloitin kuntoilun. Mielialani nousi. Kunnes alkoi toistuva kuumeilu ja sydäntykytykset. Lopetin salilla käynnin, kävelin ja hölkkäsin kevyitä lenkkejä. Hommasin ajokortin. Löysin vaimon ja tein kaikkia töitä mitä kouluttamaton sai. Sitten sairastuin vielä pahemmin. Hirveitä rytmihäiriöitä jotka oli viedä tajun ja kestivät pitkään. Sairaalassa ne eivät jääneet filmille.
Sairastettuani 4 vuotta rattijuoppo törmäsi autooni ja jätti minulle pysyviä vammoja.
Sairastelu kuitenkin jatkui.
Meni pari vuotta ja tervehdyin, olin iloinen. Sitten vaimo lähti. Aloin juoda ja vetää kamaa. Vaimo tuli takaisin ja minulta salaa osti ex-poikakaverilleen auton. Eihän tässä oo enää mitään järkeä. Ihan sama mitä tekee. Oon niin saakelin kyllästynyt koko vitun maailmaan.
Mitä ihminen kestää?
3
67
Vastaukset
- Anonyymi
Se menee vaan niin että vahvemmat kestävät enemmän.
Sulla on ollut rankkaa omalla tavallasi, jollain muulla omallaan.
Mullekin on sattunut ja tapahtunut vaikka mitä mutta vielä porskutan jotenkuten.
Kyllä muakin välillä ottaa päähän mutta pärjättävä on silti.
Luonteeni on sellainen että kestän aika paljon, tosin enhän voi tietää tuleeko mullakin raja jossain vaiheessa vastaan.
Tietenkään en odottele sitä rajan vastaan tuloa, elän päivä kerrallaan.
Etukäteen kun ei voi tietää paljoa mistään mitään.- Anonyymi
Oot oikeessa. Päivä kerrallaan mentävä ja yritettävä nauttia pienistä hyvistä asioista. Toivottavasti ei tuu rajat vastaan vaan jaksetaan painaa eteenpäin. Pakko porskuttaa kun täällä ollaan!
-Aloittaja-
- Anonyymi
Olen pahoillani siitä mitä olet joutunut kokemaan. Kun luen, minussa herää arvostus sinua kohtaan. Olet taistellut.
Ei se mitään ettei välillä jaksa... Koeta ajatella että ottaisit itsesi syliin, tai että joku ottaisi... En osaa paremmin tätä viestiä välittää, kun tällä vertauksella.
Suututtaa etenkin tuo koulukiusaaminen, että sitä aina vaan sallitaan, se tuhoaa ihmiset. Moni kärsii kouluväkivallan vaikutuksista koko ikänsä. Se vaikuttaa kaikkiin ihmissuhteisiin, kun ei voi enää luottaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394523Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5643429Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732171Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121734- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351558TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611261OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301108- 2241041
- 70976