Aihe

Tervehdin äsken sua kellonajan mukaan

Anonyymi

Sain sutkin vastaamaan edes jotain. Tästä lähtien aina tervehdin sua niin kauan että vastaat, olen harrastanut sellaista jo ennen suakin. Miksiköhän olit siinä? Odotitkohan mua? Olisin puhunut lisääkin, mutta sun asenteesi takia en puhunut lisää, vanhoja jne. Hymyilen olet ihana jörö välillä..

7

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ps Haistoitko tuoksuni? Ap

• Anonyymi

Hyvää huomenta. Joo, mutta kannattaa laittaa jokin tunniste, että toinen tämän tietää. Eihän se muuten toimi. Tsemppaan!

• Anonyymi

No niinpä tietty oon 🤐

• Anonyymi

Toivottavasti piristin sinua tai häntä😊 ap

• Anonyymi

Tuletko sinä vuorostasi tällä viikolla? Vaikka jo tänään? Ap

• Anonyymi

Tiedänhän, että sinun olemuksesi "huusi" ettei sua edelleenkään kiinnosta. Mutta silti taas hetkeksi kuvittelin sun rakastavan minua edelleen ja ikuisesti, vaikka niin ei todellisuudessa ikinä ole ollutkaan. Minä haluaisin puhua sulle vieläkin mitä sait aikaan kirjoituksillasi, se etten ikinä tarkoittanut kysyä viimeisenä päivänä puhelimessa eihän meidän välille tule mitään vaan ettet tee mitään juttua kirjoituksistamme ja minä todella rakastin sua ja ajattelen edelleen päivittäin niin että sekoon..

• Anonyymi

Millainen viesti tästä poistettiin?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      464
      5594
    2. Mikäs emäntä se joka listi lapset ja itsensä?

Oli muhokselta,ouluun saakka piti mennä toteuttamaan tuokin asia. Onneksi ei silti rekan alle ajanut. Ei nimiä, toki ne tulee minfoon. Mutta niillä ei
      Muhos
      91
      5230
    3. Miksi Helmi ja Julia haluavat lehden kanteen?

Itseään paljon vanhemman miehen kanssa? Dannyn ”tyttöystävä” Helmi Herra Ylpön ”tyttöystävä” Julia. Onhan näitä ollut kautta aikain. Muutama vuosi kun
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      5008
    4. Riinan oudot selitykset

Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      4464
    5. Torppa Levillä

Mites se raskauspahoinvointi ??
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3334