Juhani Palmun vaimo osti 'Knuutilan Raitin' 100.000E:lla,rahaa oli vain 40.000E......Leilalla huono laskupää, olisko jollain antaa puuttuva 60.000E? Hätä!
Leila Palmu
5
1022
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä asunnot ostetaan pankin antamalla lainalla.
- Anonyymi
Tuokin nainen haluaa roikkua julkisuudessa keinolla millä hyvänsä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuokin nainen haluaa roikkua julkisuudessa keinolla millä hyvänsä!
Niin näkyy, jo kolmas tilitys itsemurhayrityksestään lehdessä.
- Anonyymi
Joo niin ostetaan, pankit tekevät myös riskianalyysin, jos negatiivinen, rahaa ei irtoa....
Juhani Palmun ja Tiina Jylhän häät maksoi 60.000E, laskutjäi maksamatta.... Ulosoton kautta jotai saaneet.....
Latomaalari tekee latomaalauksia urakalla tai teki, nyt liian sairas, laskutti 10.000E isoista, 5000E pienistä, nyt myyvät rahapulassa tonnilla ja kahdella samoja tauluja...
- Anonyymi
rahan kerjäämistä ja säälin. Paljonko tälläkin pariskunnalla on vero muita velkoja annettu anteeksi. Elettiin luxsuselämää Ranskassa jätettiin kaikki maksut maksamatta ja vieläkin tarvisi yhteikunnan ja muiden ihmisten elättää. Röyhkeydellä pääsee pitkälle niinkui on monesti nähty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909