kaunis ujo herkkä aistikas Neitoperhonen, joka liihoittamalla lensi ihmeellisesti olkapäälleni tuosta noin vain, siinä hetken levättyään jatkoi taas jo lentoaan, kaipaus jäi.
Ooppa ny selälläs ja renotudu :DD Ei hepan selkä ainaska oo murtunut vaikka tonnikeiju pomppiki sillo :DD0ÄänestäKommentoi
Anonyymi kirjoitti:Ooppa ny selälläs ja renotudu :DD Ei hepan selkä ainaska oo murtunut vaikka tonnikeiju pomppiki sillo :DDAnteeksi en tarkoittanut tuota, villiinnyn toisinaan hänestä naisesta.0ÄänestäKommentoi
Anonyymi kirjoitti:Ooppa ny selälläs ja renotudu :DD Ei hepan selkä ainaska oo murtunut vaikka tonnikeiju pomppiki sillo :DDEt ollu tonnikeiju, ilkeästi vain selkääni kommentoit..0ÄänestäKommentoi
Olen Tapani, Tapani Sontia ihan vaan kavereiden kesken ja vaimokseni lupautui kaiholla eräs...0ÄänestäKommentoi
Anonyymi kirjoitti:Olen Tapani, Tapani Sontia ihan vaan kavereiden kesken ja vaimokseni lupautui kaiholla eräs...Kivat sulle0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 10
Vanhimmat
:D https://www.youtube.com/watch?v=PtczEiDsVJE
Tais olla liian paksu perhoseksi 🤣🤮🤣
Ooppa ny selälläs ja renotudu :DD Ei hepan selkä ainaska oo murtunut vaikka tonnikeiju pomppiki sillo :DD
Anteeksi en tarkoittanut tuota, villiinnyn toisinaan hänestä naisesta.
Et ollu tonnikeiju, ilkeästi vain selkääni kommentoit..
Aistikas porsas 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Olen Tapani, Tapani Sontia ihan vaan kavereiden kesken ja vaimokseni lupautui kaiholla eräs...
Kivat sulle
Vaaleat naiset on kuin keijuja 🧚♀️
-keijunmetsästäjä-
🔱 Tuota kumartaa 🔐