Aihe

Kokkolan paras paikka

Anonyymi

Kakaravaara on kokkolan paras paikka vaikka vaaran korkeus ei enää olen entinen.
1940 luvun loppupuolella oli talvella tapana roikkua linja-auton perässä ei ollut koskaan soraa tai hiekkaa talvella teillä, joskus kuski holopainen pysäytti auton ja yritti juosta meitä vikkeliä noin 7-10 vuotiaita kiinni, mutta jäi aina kolmanneksi.
Kakaravaara on harjannetta joka lähtee laajalahden suunnasta ja päättyy tehdasalueella hiekka valleihin ennen merta.

Voi ja oi noita aikoja, koskaan ei tullut aika pitkäksi ja aina oli jotakin tekemistä.
Kyllähän minä tuon sota ajan muistan, mutta se on sitten eri juttu.
Yhden jutun voin vielä kertoa kouluajalta opettaja antoi jälki-istuntoa lapatosulle ( Lauri Lapiranta) kun opettajaa ei kuulunut niin lapatossu laittoi saappaansa kartan taakse ja karkasi ikkunasta ulos.
Aamulla opettaja vasta muisti, että oli antanut jälki-istuntoa lapatossulle ja meni katsomaan luokkaan, avasi oven ja näki lapatossun saappaat ja alkoi voivottelemaan voi hyvä poika minä ihan unohdin sinut miten sinä jne.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä kakaravaara voittaa mennen tullen roskarukan ja patamäen.
      Kakaravaaran muistamisesta saaa jo hyvän hien pintaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      18684
    2. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      366
      6878
    3. Uusin Seiska herttainen Torppa

Uskomatonta luettavaa herttaisesta Torpasta. Olisi nyt kiva saada valkopesuri-jankkaajan ja palstalaisia oikeusjutuilla uhkailleen ja uhonneen kir
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2040