Seksiä työkaverin kanssa

Anonyymi

Olen hyvin hämmentynyt viime aikaisista unistani joita näen.Olen keski-ikäinen sinkku nainen ja olen toistuvasti alkanut näkemään seksuaalisia unia työkaveristani mies puolisesta.Mies on minua vanhempi mutta ikäisekseen hyvin säilynyt ja kiinteä,hoikka vartaloinen.Mies on naimisissa.
Unissani harrastan seksiä hänen kanssaan ja koen valtavaa kiihoittuneisuutta hyväillessäni hänen vartaloaan sekä suudellessani häntä unessa harrastan seksiä hänen kanssaan mitä ihmeellisimmissä paikoissa mm.työpaikallamme.
Olen unessa hyvin kiihoittunut ja koen rajuja mutta niin ihania ja täydellisiä orgasmeja jonkalaisia en ole ikinä ennen kokenut.
Aamuisin kun herään olen alushousuista aivan märkä kiimasta ja nautinnosta.
Tietenkään tämä mies ei tiedä enkä ole edes ajatellut kertoa.

12

844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen nähnyt myös moisia unia

    • Anonyymi

      En voi kuin sanoa että näkisinpä samanlaisia itsekin. En usko että kannattaa hämmentyä; tunnen yhden naisen joka on kertonut näkevänsä seksiunia kolme vuotta nuoremmasta veljestään - kumpikin on jossain 30 ja 40 ikävuoden välillä. Minun harvalukuisissa seksiunissani vierailee joskus nuoruudenrakastettuni, joka sai surmansa liikenteessä pari vuotta sen jälkeen kun tiemme erkanivat. (Yksi elämäni surullisimmista hetkistä oli se kun näin hänen kuolinilmoituksensa.)

      Olen 42-vuotias nainen ja olen ollut 13 vuotta naimisissa.

      • Anonyymi

        Vain unelmissas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain unelmissas

        Vituttaako kovastikin?


    • Anonyymi

      Kannattaisi nukkua alasti, niin ei turhaan pöksyt kastu. Tuulettuu samalla pimppi ja tuntuu nukkuessakin mukavammalta.
      Tässä taannoin näin seksiunta, joka oli sillä tavalla poikkeuksellinen, että en muista koskaan unessa haistaneeni mitään. Nyt unessä olin hyväilemässä yhtä naista ja tunsin selvästi hänen pillunsa tuoksun. Erikoista siinä oli se, että se ei kuitenkaan ollut samanlainen tuoksu, kun kenelläkään muistamistani naisista. Kaikki naisten pilluthan tuoksuu ja maistuu erilaisilta, myös eri tilanteissa erilaisilta, mutta silti unessa ollut pilluntuoksu oli erilainen kuin mikään aiemmin kokemani.
      Onko aloittajan unissa tuoksut mukana?

    • Anonyymi

      Mind blown mutta just tajusin että en oo koskaan kuullut millaiset naisten "märät" yöunet ovat. Hupaisaa sinänsä että olen jopa kuullut saman syntymästään sokean miehen kertomana...

      Onko mahdollista saada orgasmi ja herätä siihen? Vai ovatko nuo uniorgasmit vain retorinen ilmaisu tässä yhteydessä?

      • Mun epätieteellinen galluppini kertoo että faija ja minä on aina herätty kun sperma roiskahtaa housuun eli tulee ihan todellinen orgasmi nukkuessa. Multa on tullut tähän mennessä kolmesti ja viisikymppiseltä faijalta kymmenkunta kertaa.


      • Anonyymi

        Kyllä tämän kysymyksen "Onko mahdollista saada orgasmi ja herätä siihen?" voi tulkita koskevan kumpaakin sukupuolta.


    • Minä näen seksuaalisia unia kahdestakin naispuolisesta työkaverista. Molemmat naimisissa, joten mitään ei valitettavasti tule tapahtumaan...

    • Anonyymi

      Ei se ole kiinni kuin kahden ihmisen välisistä kemioista.

      • Kyllä keskinäistä kemiaa on, muttaei ole aikomustakaan rikkoa toisten välejä...


    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      326
      3878
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      275
      2224
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      114
      1554
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe