Sofia seuraa tätä palstaa

Anonyymi

No nyt on Sofiallakin Chanelin kosmetiikkaa, niinku täällä epäiltiin onko hänellä olevan niihin varaa, koska miksei ole jo hommannut koska Martinakin käyttää Chanelia 👍

77

681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi jestas mitä suun naksutusta ja hyminää. Silmät pyörii kuin hedelmäpeli. Kait se Seiskan uutisten jälkeen vähän on vaikeeta ja noliakin esittää ja valehdella. Nolo tapaus.

      • Anonyymi

        Nolojen tilanteiden täti-pannumyssy 😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nolojen tilanteiden täti-pannumyssy 😂😂😂😂

        Jep. Pannumyssy 😂😂


      • Anonyymi

        Ihan oikeasti Sofian pitää kiinnittää huomiotaan noihin maiskahduksiinsa,niistä pitää tietoisesti pyrkiä pois.Puheopetusta ja hengitystekniikkaa vailla!!


    • Anonyymi

      Joulupukki toi.

      • Anonyymi

        Martinaa matkii, vaan tuossa kyllä on kuin paskakärpäsen paska lattian nurkassa 😁!
        Ei yllä tasolle vaikka kuin yrittää kurottaa, kurkistella ja tirkistellä 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinaa matkii, vaan tuossa kyllä on kuin paskakärpäsen paska lattian nurkassa 😁!
        Ei yllä tasolle vaikka kuin yrittää kurottaa, kurkistella ja tirkistellä 😂😂😂

        Kovasti yrittää tosiaankin, mutta ei sinnepäinkään. Nolo siipeilijä 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti yrittää tosiaankin, mutta ei sinnepäinkään. Nolo siipeilijä 😅

        Onhan se surkeaa kun noin alas vajoaa .mutta toisaalta itse varmaan haluaa olla tuossa asemassa.


      • Anonyymi

        Joulupukki nimeltä Stefu, heti kun seiskan uutinen alkoi selittely valkopesu(halusin vähän me time koko viikon mut huomen perjantaina alkaa arki) ja ofc esittelyt "joululahjaksi" Ilmestyneet Chanelit.... *kuinka sä korvaat Levin mulle!? *


      • Anonyymi

        Sofia kirjoitti Stefulle.


      • Anonyymi

        Sofia kirjoitti Stefulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinaa matkii, vaan tuossa kyllä on kuin paskakärpäsen paska lattian nurkassa 😁!
        Ei yllä tasolle vaikka kuin yrittää kurottaa, kurkistella ja tirkistellä 😂😂😂

        Miten niin matkii? Huoh.. Hoh hoijaa taas teitä. Miettikää nyt vähän. Martina esitteli purkkejaan joulun jälkeen. Jos Sofia sai joulupukilta niin se ei ole voinut tietää Martinan purnukoista jos mietit asiaa aikajanallisesti. Jos Stefan ostelee lahjaksi ko. kosmetiikkaa. Martiinalla vaan taitaa jo purnukat olla aika tyhjät. Jos hän näytteli vaan kuoria, tyhjiä purnukoita 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin matkii? Huoh.. Hoh hoijaa taas teitä. Miettikää nyt vähän. Martina esitteli purkkejaan joulun jälkeen. Jos Sofia sai joulupukilta niin se ei ole voinut tietää Martinan purnukoista jos mietit asiaa aikajanallisesti. Jos Stefan ostelee lahjaksi ko. kosmetiikkaa. Martiinalla vaan taitaa jo purnukat olla aika tyhjät. Jos hän näytteli vaan kuoria, tyhjiä purnukoita 😂😂

        Sohvalla vanhat kusenpolttamat 😂😂😂!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinaa matkii, vaan tuossa kyllä on kuin paskakärpäsen paska lattian nurkassa 😁!
        Ei yllä tasolle vaikka kuin yrittää kurottaa, kurkistella ja tirkistellä 😂😂😂

        Juurikin näin, nyt kannattaisi jotain ihan omaa juttua kehittää. Surullista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sohvalla vanhat kusenpolttamat 😂😂😂!!!

        Ei kun Martiinalla tyhjät Stefanin ostamat purkit 😂🙈🙈. Ei se Marsu raaskinut avata niitä kun olis pitänyt raapia purkkien pohjia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin, nyt kannattaisi jotain ihan omaa juttua kehittää. Surullista.

        Taitaa molemmat matkia toisiaan välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun Martiinalla tyhjät Stefanin ostamat purkit 😂🙈🙈. Ei se Marsu raaskinut avata niitä kun olis pitänyt raapia purkkien pohjia.

        Sofia; ihan oikeasti mene nyt nukkumaan! Teet itsesi vielä enemmän naurunalaiseksi täällä. Kaikki tuntee sinun tekstityksesi, ikävä kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun Martiinalla tyhjät Stefanin ostamat purkit 😂🙈🙈. Ei se Marsu raaskinut avata niitä kun olis pitänyt raapia purkkien pohjia.

        Kyl ne Martinan Chanelit oli avonaisia ja melko uusia, vaan Sofia taisi " jostakin" syystä unohtaa koko asian. Ja voithan pyytää Martinaa esittelemään tuotteet uudelleen 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin matkii? Huoh.. Hoh hoijaa taas teitä. Miettikää nyt vähän. Martina esitteli purkkejaan joulun jälkeen. Jos Sofia sai joulupukilta niin se ei ole voinut tietää Martinan purnukoista jos mietit asiaa aikajanallisesti. Jos Stefan ostelee lahjaksi ko. kosmetiikkaa. Martiinalla vaan taitaa jo purnukat olla aika tyhjät. Jos hän näytteli vaan kuoria, tyhjiä purnukoita 😂😂

        Taitaa olla Chanelit Tallinnan tuomisia laivalta tai maista. Jos Sohvi olisi ne saanut jouluksi ,ne oltais esitelty aikoja sitten.Stepu on joulupukki ympäri vuoden 😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin matkii? Huoh.. Hoh hoijaa taas teitä. Miettikää nyt vähän. Martina esitteli purkkejaan joulun jälkeen. Jos Sofia sai joulupukilta niin se ei ole voinut tietää Martinan purnukoista jos mietit asiaa aikajanallisesti. Jos Stefan ostelee lahjaksi ko. kosmetiikkaa. Martiinalla vaan taitaa jo purnukat olla aika tyhjät. Jos hän näytteli vaan kuoria, tyhjiä purnukoita 😂😂

        Martinan Chanel-purnukat on olleet esillä aiemminkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinaa matkii, vaan tuossa kyllä on kuin paskakärpäsen paska lattian nurkassa 😁!
        Ei yllä tasolle vaikka kuin yrittää kurottaa, kurkistella ja tirkistellä 😂😂😂

        Tuli heti sama mieleen. Kun näin S videon MATKII MARTINAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia; ihan oikeasti mene nyt nukkumaan! Teet itsesi vielä enemmän naurunalaiseksi täällä. Kaikki tuntee sinun tekstityksesi, ikävä kyllä.

        Niin tuntee... nolouden multihuipentuma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun Martiinalla tyhjät Stefanin ostamat purkit 😂🙈🙈. Ei se Marsu raaskinut avata niitä kun olis pitänyt raapia purkkien pohjia.

        Nou, nou!!! Tsekkaas Martinan instasta, kettuhille män siun tulukintas 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin matkii? Huoh.. Hoh hoijaa taas teitä. Miettikää nyt vähän. Martina esitteli purkkejaan joulun jälkeen. Jos Sofia sai joulupukilta niin se ei ole voinut tietää Martinan purnukoista jos mietit asiaa aikajanallisesti. Jos Stefan ostelee lahjaksi ko. kosmetiikkaa. Martiinalla vaan taitaa jo purnukat olla aika tyhjät. Jos hän näytteli vaan kuoria, tyhjiä purnukoita 😂😂

        Jos Sofia sai ne "joulupukilta", olisi ne esitelty välittömästi,eikä pari viikkoa joulun jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin, nyt kannattaisi jotain ihan omaa juttua kehittää. Surullista.

        Todellakin, surullista. Soffa on niin epätoivoinen etta en voi muuta kuin toivoa ettei ole vielä liian myöhäistä repäistä itsestään sen verran voimaa että aloittaa elämänsä uudestaan. En kuitenkaan sitä usko vaan meno on koko ajan vaan alaspäin. Normaalijärkinen nainen jolla itsetunto kohdillaan ei esim tommosta suhdetta katselis päivääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joulupukki nimeltä Stefu, heti kun seiskan uutinen alkoi selittely valkopesu(halusin vähän me time koko viikon mut huomen perjantaina alkaa arki) ja ofc esittelyt "joululahjaksi" Ilmestyneet Chanelit.... *kuinka sä korvaat Levin mulle!? *

        Taisi itse tilata Tokmannilta tai ostaa Tallinnan reissulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinaa matkii, vaan tuossa kyllä on kuin paskakärpäsen paska lattian nurkassa 😁!
        Ei yllä tasolle vaikka kuin yrittää kurottaa, kurkistella ja tirkistellä 😂😂😂

        Sofia on kaunis, saa katseet kääntymään vaikka Jumbossa, niin kuin kävi,kun olivat Thermanin kanssa, upea nainen, ei hevin löydy vastaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan Chanel-purnukat on olleet esillä aiemminkin

        Mitä helvetin merkitystä on näiden kahden julkisuustyrkyn Chanel purkeilla, ei mitään.
        Seuratkaa ennemmin, vaikka maailman tapahtumia, kuin jotain Chanelin purnukoita tai laukkuja.


    • Anonyymi

      Mitä ton naisen päässä ihan oikeesti liikkuu.
      En löydä hänestä yhtään mitään positiivista asiaa... Harhainen taas hotellissa chaneleittensa kanssa.

      • Anonyymi

        No siis jotain hyvää; onneksi sai muutaman "tuoreen Chanelin rasvan"!!! Nyt voi heittää sen kassillisen vanhoja kissankusenpolttamia purkinjäänteitä ( joita kuvasi vlogissaan meikkisessiossaan). Ne kieltäisi jo terveysviranomaisetkin, sen verran shaissee settiä oli, yäks 😝😝😝


    • Anonyymi

      Ei ole totta, että matkii yhä Martinaa näin ilmiselvästi näissä stooreissaan ?! Tämä "ja...aaa" on sellaista, että tulee kova myötähäpeä. Eihän toi nyt vaan ole tervettä matkia aina kulloisenkin kumppaninsa exää. Mapa, Aitolehti ja kuka seuraavaksi. Ihan todella, ei ole normaalia.

      • Anonyymi

        Sairas ja sairaudentunnoton kun on, minkäs teet!
        Toivottavasti Stefu ymmärtää nyt mikä tää muikkeli on perimiltään "Maailman kaikkeuden huippu Golddigger"!!!


      • Anonyymi

        Kun ei voi matkia. Mieti vähän, että koska se Marsu esitteli niitä purkkejaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei voi matkia. Mieti vähän, että koska se Marsu esitteli niitä purkkejaan.

        Sen storyssa esitteli jo marraskuu joulukuu vaiheessa. Katoin sillon itselleni vinkkiä syntymäpäivälle. Mun mielestä on esitellyt muulloinkin uusien vaatteiden yhteydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei voi matkia. Mieti vähän, että koska se Marsu esitteli niitä purkkejaan.

        Mene Sohva nyt nukkumaan, on aika. Etkö ymmärrä, että kaikki täällä tunnistavat sinut ja yksinkertaiset lausahduksesi 🙈🙈🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene Sohva nyt nukkumaan, on aika. Etkö ymmärrä, että kaikki täällä tunnistavat sinut ja yksinkertaiset lausahduksesi 🙈🙈🙈

        En ole Sofia tai sen fani. En vaan ole nähnyt Martinan esittelevän purkkejaan ennen joulua. Nyt menen nukkumaan, koska aamulla on aikainen herätys. Joillakin on vaan lähdettävä aamulla töihin.


      • Anonyymi

        Kyl Sara onkin kaunis ja upeita kuvaussessiota jälleen kerran. Tosi fresh nuori nainen 😊👌👌👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole Sofia tai sen fani. En vaan ole nähnyt Martinan esittelevän purkkejaan ennen joulua. Nyt menen nukkumaan, koska aamulla on aikainen herätys. Joillakin on vaan lähdettävä aamulla töihin.

        Olet siis niin kova Martina- fani, että katsot aivan kaikki hänen stoorit ja siten olet sitä mieltä, ettei hän ole esitellyt Chane- kosmetiikkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene Sohva nyt nukkumaan, on aika. Etkö ymmärrä, että kaikki täällä tunnistavat sinut ja yksinkertaiset lausahduksesi 🙈🙈🙈

        Pitäskö sunkin mennä nukkuun vaikutat vähän väsyltä, juo vaikka lämmintä mammaa, äläkä unoha uninallee ja sitte simmut kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei voi matkia. Mieti vähän, että koska se Marsu esitteli niitä purkkejaan.

        Sofia on liputtanut La Mer'ia ja Baboria.
        Martinan stooreissa nähty Chanelia jo kesällä ja syksyllä.
        Sofian piti saada myös. Tietenkin. Ja kertoa, että joulupukki toi. Ikään kuin emme olisi tienneet, että Stefun ne on ostettava, koska itse ei pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole Sofia tai sen fani. En vaan ole nähnyt Martinan esittelevän purkkejaan ennen joulua. Nyt menen nukkumaan, koska aamulla on aikainen herätys. Joillakin on vaan lähdettävä aamulla töihin.

        Sohva, aika moni menee töihin huomenna 😁. Normi settiä, vaan sinulle uusi ihmeellinen tieto 🙈🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis niin kova Martina- fani, että katsot aivan kaikki hänen stoorit ja siten olet sitä mieltä, ettei hän ole esitellyt Chane- kosmetiikkaa?

        Martinaa ei enää chanelin rasvat auta, ikääntyminen näkyy ja pahasti.


    • Anonyymi

      Totta kai seuraa. Se on paljastunut monessa stoorissaan, kun myötäilee tai selittelee palstalla hänestä sanottua/kerrottua. Nytkin selittää miksi on ollut hiljaa. Me time. Muka. Mikähän hotelli nyt on kyseessä.

      • Anonyymi

        Äiti tai veli hommannu. Muita ei enää ole jäljellä, onko heitäkään, voi olla ettei!!!


      • Anonyymi

        Miksi seuraat, jos noin harmittaa toisen ajan käyttö? Sofia on mennyt sun ihon alle pahasti. Hae apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi seuraat, jos noin harmittaa toisen ajan käyttö? Sofia on mennyt sun ihon alle pahasti. Hae apua.

        Sofia, mene nukkumaan ja mieti mitä tuli tehtyä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia, mene nukkumaan ja mieti mitä tuli tehtyä!!!

        Sorry, huti tuli taas. Ei täällä ole Sofia. Mene Mara nukkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi seuraat, jos noin harmittaa toisen ajan käyttö? Sofia on mennyt sun ihon alle pahasti. Hae apua.

        sohvatyyny se itseään täällä taas koittaa kehua.....stefan nylkyttää vanhaa sohvaa kuin koira.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sohvatyyny se itseään täällä taas koittaa kehua.....stefan nylkyttää vanhaa sohvaa kuin koira.

        Niinkö sulle Mara teki😆 vanha mikä vanha!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sohvatyyny se itseään täällä taas koittaa kehua.....stefan nylkyttää vanhaa sohvaa kuin koira.

        😅😅😅😅


    • Anonyymi

      Ei vaan Sanellia

    • Anonyymi

      Tottahan toki seuraa ja aina vastaa teoillaan näiden kommenttien mukaan!!!!
      Kyllä on ihminen "TYHMÄ JA YKSINKERTAINEN", vaan maalta, maalta syvältä metiköistä, kun on kotoisin ei kai sitä muuhun äö.llä pysty eikä kykene 😣😣😣!!!

      • Anonyymi

        Josko Sofia huomenna vlogissaan kertoo historiastaan, mistä lähtöisin, sukutaustat, miksi piti kotoa lähteä 16 v jne....mikä ajanut tuhon kuntoon missä raasu nyt on 😭😭😭


      • Anonyymi

        Martina voi katsoa hieman omia lähtökohtiaan, missä sitä on lapsuutensa viettänyt, tuskin näistä kumpikaan on Kaivopuiston kasvatti, vaikka Martina valheellisesti on niin väittänyt.


    • Anonyymi

      Sofia hauskaa kun säkin käyt täällä♡
      Mä en haluais edes et mun mies ostais samoja purnukoita kuin exälleen, merkkejä kun on muitakin. Martiinalla on ollu Chanelia tässä pitkin vuotta Storieseissa, kun heidän eron jälkeen aloin seuraamaan. Aloitin seuraamaan Martinaa ihan inspiraation vuoksi synnytyksen jälkeiseen treenaukseen. Kun oli korona, niin treenailin kotona ja katselin hänen ig:tä aamuisin. Mutta koronavuodesta tulikin ihan huippu, kun sitä kautta päädyin katsomaan Matti&Mervi -showta.
      Tää on hauskaa päivittäin, tosin pelkään, et joku kerta tapahtuu jollekin jotain kamalaa, kun vetävät vettä vahvempaa.

      • Anonyymi

        Katsotko korona aikana Martinan matkakuvat ja videotkin. SInä kotona ja Martina maailmalla koronasta piittaamattomana.
        Pitäiskö sunkin lähteä reissuun kuten idolisikin? Korona aikana on hyvä matkustella ei ole ruuhkia.
        Eikä karanteenia tarvii pitää eihän Martinakaan pidä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotko korona aikana Martinan matkakuvat ja videotkin. SInä kotona ja Martina maailmalla koronasta piittaamattomana.
        Pitäiskö sunkin lähteä reissuun kuten idolisikin? Korona aikana on hyvä matkustella ei ole ruuhkia.
        Eikä karanteenia tarvii pitää eihän Martinakaan pidä.

        Ei Martina mun idoli ole, yksi heistä, keitä urheilijoita seuraan. Mun on vähän vaikea matkustaa kun töitä, kaksi taaperoa ja se vauva, tosin olen joutunut 2 työmatkaa tekemään korona-aikana Norjaan lentäen. Olin itse supertarkka hygieniasta, koska en halua tartuttaa lapsiani. Kuten varmaan kaikki äidit tämmöisenä aikana. Ei mulla ole mielipidettä muiden matkoista, kaikki ottaa itse riskinsä ja tietty toivon, et noudattavat ohjeita sekä käyttävät maskia ja pesevät käsiä.

        Tää aloitus on sitäpaitsi siitä, että Sofia on tunnistettu tällä palstalla, eikä mun matkoista. Joten Sofia, mene nukkumaan. Sulla on muutenkin enempi pusukuvia korona-aikana muiden pubiruusujen kanssa tämänkin vuoden puolella, kuin Martinalla koko viime vuonna. Kun siis nyt ilmeisesti haluat aina itseäsi miehesi exään verrattavan. Niin noin pikku huomio sun koronavarovaisuudestas. "First kiss this year" ... klunk klunk klunk, heyyy glaaam... oon 30vee... biletetään! 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Martina mun idoli ole, yksi heistä, keitä urheilijoita seuraan. Mun on vähän vaikea matkustaa kun töitä, kaksi taaperoa ja se vauva, tosin olen joutunut 2 työmatkaa tekemään korona-aikana Norjaan lentäen. Olin itse supertarkka hygieniasta, koska en halua tartuttaa lapsiani. Kuten varmaan kaikki äidit tämmöisenä aikana. Ei mulla ole mielipidettä muiden matkoista, kaikki ottaa itse riskinsä ja tietty toivon, et noudattavat ohjeita sekä käyttävät maskia ja pesevät käsiä.

        Tää aloitus on sitäpaitsi siitä, että Sofia on tunnistettu tällä palstalla, eikä mun matkoista. Joten Sofia, mene nukkumaan. Sulla on muutenkin enempi pusukuvia korona-aikana muiden pubiruusujen kanssa tämänkin vuoden puolella, kuin Martinalla koko viime vuonna. Kun siis nyt ilmeisesti haluat aina itseäsi miehesi exään verrattavan. Niin noin pikku huomio sun koronavarovaisuudestas. "First kiss this year" ... klunk klunk klunk, heyyy glaaam... oon 30vee... biletetään! 🤣

        Voi miten ihana kirjoitus 🤣😍😘. T. Mami 55v


    • Anonyymi

      Yllöttävän moni seuraa sinäkin seuraat tiiätkös

      • Anonyymi

        Juu minäkin seuraan Martinaa ja seurannut pitkään. Mahtava mimmi! Ihan huippu hauska ja terävä-älyinen. Olen jo neljännen kerran ostanut treenejä ja ihan huikeeta tulosta vedän, vaikka itse kehunkin 🙈😄. Kiitos Martinan!!!
        Seuraavaksi ulkomaan treenille 👍🤗!!!
        Kiitos Martina & co 💖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu minäkin seuraan Martinaa ja seurannut pitkään. Mahtava mimmi! Ihan huippu hauska ja terävä-älyinen. Olen jo neljännen kerran ostanut treenejä ja ihan huikeeta tulosta vedän, vaikka itse kehunkin 🙈😄. Kiitos Martinan!!!
        Seuraavaksi ulkomaan treenille 👍🤗!!!
        Kiitos Martina & co 💖

        Ja eikä tässä vielä kaikki; tänään aloin treenatessa seuraamaan uutta nettisivustoa "Stefan Nykästä ja Belorf Tapolaa", aivan mahtavaa komiikkaa ja draamaa, suosittelen, vedet silmissä vedin pumpit ihan tosta vaan😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja eikä tässä vielä kaikki; tänään aloin treenatessa seuraamaan uutta nettisivustoa "Stefan Nykästä ja Belorf Tapolaa", aivan mahtavaa komiikkaa ja draamaa, suosittelen, vedet silmissä vedin pumpit ihan tosta vaan😂😂😂😂

        Jätettäiskö Nykänen ja Tapola jo pikku hiljaa rauhaan ? En viitsisi vääntää sketsiä jo pois menneistä. Sitä paitsi vertaus on epäreilua Nykästä ja Tapolaa kohtaan. Toinen oli oikeasti maailman kovin mäkihyppääjä ja toinen oikeasti varakkaan suvun jäsen, feikkejä ei ollut kumpikaan. Joten löytyisikö jo joku muu vertaus pariskunnan S&S touhulle....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätettäiskö Nykänen ja Tapola jo pikku hiljaa rauhaan ? En viitsisi vääntää sketsiä jo pois menneistä. Sitä paitsi vertaus on epäreilua Nykästä ja Tapolaa kohtaan. Toinen oli oikeasti maailman kovin mäkihyppääjä ja toinen oikeasti varakkaan suvun jäsen, feikkejä ei ollut kumpikaan. Joten löytyisikö jo joku muu vertaus pariskunnan S&S touhulle....

        Tämä☝️!
        Therman varakkaan suvun vesa ja Ruusila MM-hauisvoittaja aikoinaan vuonna kivi ja kirves. Samaa taivalta länkyttävät molemmat nyt mitä Mattì ja Mervi. Semmosta se...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu minäkin seuraan Martinaa ja seurannut pitkään. Mahtava mimmi! Ihan huippu hauska ja terävä-älyinen. Olen jo neljännen kerran ostanut treenejä ja ihan huikeeta tulosta vedän, vaikka itse kehunkin 🙈😄. Kiitos Martinan!!!
        Seuraavaksi ulkomaan treenille 👍🤗!!!
        Kiitos Martina & co 💖

        Höpöhöpö trollin myyntipuhe😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö trollin myyntipuhe😂

        Sohva, mene nukkumaan, että Tallinnan pöllyt lähtee päästä, yötä !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sohva, mene nukkumaan, että Tallinnan pöllyt lähtee päästä, yötä !!!

        Maran ydin lähipiiri ei nuku ollenkaan😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu minäkin seuraan Martinaa ja seurannut pitkään. Mahtava mimmi! Ihan huippu hauska ja terävä-älyinen. Olen jo neljännen kerran ostanut treenejä ja ihan huikeeta tulosta vedän, vaikka itse kehunkin 🙈😄. Kiitos Martinan!!!
        Seuraavaksi ulkomaan treenille 👍🤗!!!
        Kiitos Martina & co 💖

        Martina= " mimmi" , terävä äly= Mannerheim perusti Helsingin, hauska = "mun jengi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina= " mimmi" , terävä äly= Mannerheim perusti Helsingin, hauska = "mun jengi"

        😂😂😂😂Kateus, kateus😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Ja nyt kritisoitu marasta myös samaa, dubai feikki ja jos ei ole, niin vielä pahempi rikollisuus, puma purki diilin ja mara kusessa ainakin sen puhej a käytös on veemäistä ja kireetä.

      • Anonyymi

        Martinan puhe on aina, kireää ja veemäistä.


    • Anonyymi

      Sofia mainostaa yhteistyökumppanin mömmöjä, joita voi tilata verkkokaupasta, ei kuitenkaan itse niitä käytä. Pitää olla luksus merkkejä, kuten Chanel. Eräässä vlogissa taisi sanoa, että on laatikkokaupalla erilaisia tuotteita. Eikö se ole yhteistyökumppanin aliarviointia. Mömmöt taitavat mennä kiertoon tai roskiin, ei omaan käyttöön.

    • Anonyymi

      Sofia kulta älä lue tätä palstaa jatkossa, älä kommentoi (tunnistaa helposti), säästä itseäsi, niin voit paljon paremmin! Dinnereillä juomana vesi on tosi hyvä vaihtoehto. Ota selvää koulutusmahdollisuuksistasi/tuista ja ota oma elämä haltuun nyt, älä siirrä ja odota ihmeitä muilta, vuosia tulee koko ajan lisää aina vain nopeammin.

      • Anonyymi

        Sinähän sen tiedät helpottiko luulisi jo tohon ikään kasvaneensa henkisesti.
        Marallahan on jo kiire siinä saat valkopestä olan takaa yökaudet. Mustaa vaan ei saa valkoiseksi😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät helpottiko luulisi jo tohon ikään kasvaneensa henkisesti.
        Marallahan on jo kiire siinä saat valkopestä olan takaa yökaudet. Mustaa vaan ei saa valkoiseksi😆

        Sinulla on musta sydän ja sitä ei saa valkoiseksi. Ei ilmeisesti ole haluakaan, niin kauan on jatkunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on musta sydän ja sitä ei saa valkoiseksi. Ei ilmeisesti ole haluakaan, niin kauan on jatkunut.

        Eikö teitä ole kotona opetettu että koskaan ei lyödä lyötyä. Se on omaa heikkoutta ja osoittaa äärimmäisen huonoa esimerkkiä meän lapsillekin.

        Minusta on aika selvää, et pariskunnalla on jonkinlainen kaoottinen yhteistyösopimus, parisuhde, joka ei tuota selkeästi kummallekaan rauhaa. Yhdessä pitää ehkä ylpeys, rakkaus, raha?

        Ja Sofia vaikuttaa lamaantuneelta.


    • Anonyymi

      Tsemppiä toivon Sofialle. Jättäisi Stefanin, jos ei ole pystynyt parantamaan tapojaan.

      • Anonyymi

        Sofia ansaitsee kunnon miehen ja niitäkin löytyy 👍


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe