Rinta rottingilla

Anonyymi

Halla-aho ei tuomitse Capitolin valtaajien väkivaltaa, Huhtasaari suree näiden tappiota, paikallinen pikku tappi kutsuu Odineja partiolaisiksi. Siinä mietittävää kunnallisvaaleihin. Olemattomiin susiin vedoten on psyssyjä lietsottu. Meikeläisenkin koira kulkee rinta rottingilla, kun jälkiä suden jäljiksi mainittiin.

14

866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kansa ilmaisee tahtoaan valtaamalla Capitolin, mitä väärää siinä on?
      Annan tukeni Trumpille, make America great again! 👏

      • Anonyymi

        Näemmä Kiteelläkin on näitä kadulla asuvia tai kadulla asuvia hyväksikäyttäviä. No Kiteen historia tietyistä rikoksista tiedetään, ja nykyisinkin istuvista ynnä kiinni otetuista.


      • Anonyymi

        Varovainen tarttee olla. Susiin vedoten on ties minkämoista pyssymiestä liikkeellä.


    • Anonyymi

      Vanhatkin asiat kannattaa ottaa esille. Aikojen takaa vanhat äijät tunkevat esille. ynnä tämän påivän katupartiolaisista diggaavat.

    • Anonyymi

      Kesälahden persut uhoavat. Juttuja ei voi julkaista. Näemmä lionsit matkassa.

    • Anonyymi

      Tuo ainainen tuomitsemisen vaatiminen on jo ihan naurettavaa, tietää heti sen että on sitä poliittista puolta että tappi pyllyssä on ok. Ja setä onki täti.

    • Anonyymi

      Muisto lähimenneisyydestä.

    • Anonyymi

      Eiköhän ala. Purra.

      • Anonyymi

        Tuskin on aihetta Purraahuutoihin!


    • Anonyymi

      Kepulaisia ottaa pannuun.Varokaa keltainen neste pullisttu aivoissanne💣

      • Anonyymi

        Sinul ei pulllisttu, sinu olla ottant sinol vaikko masinol.


    • Anonyymi

      Mitä on sinol?Onko jotai kepujen myrkkyä?

      • Anonyymi

        AaaPuuuVa. Tahtoo kepua. EhheHeh ehheheh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AaaPuuuVa. Tahtoo kepua. EhheHeh ehheheh.

        Kolmisen viikkoa sitten jo ennakoitiin tarvetta kepusta.
        Näitten persujen pokka pitää paremmin kuin Hyasintin. Vaikka ovatkin narsisseja, anteeksi -teja. Tuskin on räkä kuivanut Saarikon siloposkilta kun jo kättä suudellen tarjotaan hallituspaikkaa ja koroketta ministerituoliin. Näkyvyyttä enemmän Saarikon pikkuemännälle. Toki käsisuudelman ymmärtää kun poski voi olla vielä rähmässä. Viimeisen huutelutunnin jäljiltä.

        Kyllä osataan. Purra. Vaikka sanotaan ettei haukkuva rakki. Purra.
        Jos Saarikon Sirkka peruu uhot, EI liitosta sysimustien kanssa, saa kesKusta muuttaa nimensä kesPaskaksi. Kannatukseen se ei toki vsikuta. 8,0489 pros. Pyöristettynä. Ylöspäin.

        Kyllä rkp on joka hällitys. Naturligtvis. Mine ei muuten anna, mine Ann-Maija. Eikö snaija ?
        Aikoinaan Fagerholmilta kysyttiin, mitä eroa on ruotsalaisella kansanpuolueella ja huoralla ?

        RKP on aina hallituksessa !
        Vastasi Fagerholm, itsekin betre volkkii .

        Ristillistähän se ol meijän tiinavainookii ! Kyllä kelpaa pitkänmatkan konttaajalle, EiSaaHjalle. Juuri ison kirjan mukaista toimintaa !
        ( otetaan niiltä joilla on vielä vähän ja annettakoon heille joilla on paljon,
        velkaa. Viaton keskiluokkaparka.)

        Persutarallaa ! Hällitys olla valmis sekä toiminta kyvykästä. Petteri voi taas valon tuoda pimeään. Mennään kohti ameRiikkaa, sontaklaus.
        Mattip vinttas reittäpitkin ö cayn.
        ( Make Finland Great Again )

        Antakaa nyt tilaisuus panna (vaikka väkisin kuten tiedotusvastaava) suomi "kuntoon".
        Rinta rottingilla kohti kapitaalin kukkuloita !

        Kalliilsi tulee tavan tallaajille ja se on aivan oikein meille kaikille, myös sysimustille.
        Kansa on huutanut, nyt vastatkaa huutoonne.

        Samantien terveiset Isoo-Antti Linkkuveitselle ( solisalidem ) : jos menette hallitukseen,
        on seuraavissa vaaleissa kannatus 12.7 pros.

        MAKSIMI !


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe