Rinta rottingilla

Anonyymi

Halla-aho ei tuomitse Capitolin valtaajien väkivaltaa, Huhtasaari suree näiden tappiota, paikallinen pikku tappi kutsuu Odineja partiolaisiksi. Siinä mietittävää kunnallisvaaleihin. Olemattomiin susiin vedoten on psyssyjä lietsottu. Meikeläisenkin koira kulkee rinta rottingilla, kun jälkiä suden jäljiksi mainittiin.

14

865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kansa ilmaisee tahtoaan valtaamalla Capitolin, mitä väärää siinä on?
      Annan tukeni Trumpille, make America great again! 👏

      • Anonyymi

        Näemmä Kiteelläkin on näitä kadulla asuvia tai kadulla asuvia hyväksikäyttäviä. No Kiteen historia tietyistä rikoksista tiedetään, ja nykyisinkin istuvista ynnä kiinni otetuista.


      • Anonyymi

        Varovainen tarttee olla. Susiin vedoten on ties minkämoista pyssymiestä liikkeellä.


    • Anonyymi

      Vanhatkin asiat kannattaa ottaa esille. Aikojen takaa vanhat äijät tunkevat esille. ynnä tämän påivän katupartiolaisista diggaavat.

    • Anonyymi

      Kesälahden persut uhoavat. Juttuja ei voi julkaista. Näemmä lionsit matkassa.

    • Anonyymi

      Tuo ainainen tuomitsemisen vaatiminen on jo ihan naurettavaa, tietää heti sen että on sitä poliittista puolta että tappi pyllyssä on ok. Ja setä onki täti.

    • Anonyymi

      Muisto lähimenneisyydestä.

    • Anonyymi

      Eiköhän ala. Purra.

      • Anonyymi

        Tuskin on aihetta Purraahuutoihin!


    • Anonyymi

      Kepulaisia ottaa pannuun.Varokaa keltainen neste pullisttu aivoissanne💣

      • Anonyymi

        Sinul ei pulllisttu, sinu olla ottant sinol vaikko masinol.


    • Anonyymi

      Mitä on sinol?Onko jotai kepujen myrkkyä?

      • Anonyymi

        AaaPuuuVa. Tahtoo kepua. EhheHeh ehheheh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AaaPuuuVa. Tahtoo kepua. EhheHeh ehheheh.

        Kolmisen viikkoa sitten jo ennakoitiin tarvetta kepusta.
        Näitten persujen pokka pitää paremmin kuin Hyasintin. Vaikka ovatkin narsisseja, anteeksi -teja. Tuskin on räkä kuivanut Saarikon siloposkilta kun jo kättä suudellen tarjotaan hallituspaikkaa ja koroketta ministerituoliin. Näkyvyyttä enemmän Saarikon pikkuemännälle. Toki käsisuudelman ymmärtää kun poski voi olla vielä rähmässä. Viimeisen huutelutunnin jäljiltä.

        Kyllä osataan. Purra. Vaikka sanotaan ettei haukkuva rakki. Purra.
        Jos Saarikon Sirkka peruu uhot, EI liitosta sysimustien kanssa, saa kesKusta muuttaa nimensä kesPaskaksi. Kannatukseen se ei toki vsikuta. 8,0489 pros. Pyöristettynä. Ylöspäin.

        Kyllä rkp on joka hällitys. Naturligtvis. Mine ei muuten anna, mine Ann-Maija. Eikö snaija ?
        Aikoinaan Fagerholmilta kysyttiin, mitä eroa on ruotsalaisella kansanpuolueella ja huoralla ?

        RKP on aina hallituksessa !
        Vastasi Fagerholm, itsekin betre volkkii .

        Ristillistähän se ol meijän tiinavainookii ! Kyllä kelpaa pitkänmatkan konttaajalle, EiSaaHjalle. Juuri ison kirjan mukaista toimintaa !
        ( otetaan niiltä joilla on vielä vähän ja annettakoon heille joilla on paljon,
        velkaa. Viaton keskiluokkaparka.)

        Persutarallaa ! Hällitys olla valmis sekä toiminta kyvykästä. Petteri voi taas valon tuoda pimeään. Mennään kohti ameRiikkaa, sontaklaus.
        Mattip vinttas reittäpitkin ö cayn.
        ( Make Finland Great Again )

        Antakaa nyt tilaisuus panna (vaikka väkisin kuten tiedotusvastaava) suomi "kuntoon".
        Rinta rottingilla kohti kapitaalin kukkuloita !

        Kalliilsi tulee tavan tallaajille ja se on aivan oikein meille kaikille, myös sysimustille.
        Kansa on huutanut, nyt vastatkaa huutoonne.

        Samantien terveiset Isoo-Antti Linkkuveitselle ( solisalidem ) : jos menette hallitukseen,
        on seuraavissa vaaleissa kannatus 12.7 pros.

        MAKSIMI !


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe