Rinta rottingilla

Anonyymi

Halla-aho ei tuomitse Capitolin valtaajien väkivaltaa, Huhtasaari suree näiden tappiota, paikallinen pikku tappi kutsuu Odineja partiolaisiksi. Siinä mietittävää kunnallisvaaleihin. Olemattomiin susiin vedoten on psyssyjä lietsottu. Meikeläisenkin koira kulkee rinta rottingilla, kun jälkiä suden jäljiksi mainittiin.

14

866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kansa ilmaisee tahtoaan valtaamalla Capitolin, mitä väärää siinä on?
      Annan tukeni Trumpille, make America great again! 👏

      • Anonyymi

        Näemmä Kiteelläkin on näitä kadulla asuvia tai kadulla asuvia hyväksikäyttäviä. No Kiteen historia tietyistä rikoksista tiedetään, ja nykyisinkin istuvista ynnä kiinni otetuista.


      • Anonyymi

        Varovainen tarttee olla. Susiin vedoten on ties minkämoista pyssymiestä liikkeellä.


    • Anonyymi

      Vanhatkin asiat kannattaa ottaa esille. Aikojen takaa vanhat äijät tunkevat esille. ynnä tämän påivän katupartiolaisista diggaavat.

    • Anonyymi

      Kesälahden persut uhoavat. Juttuja ei voi julkaista. Näemmä lionsit matkassa.

    • Anonyymi

      Tuo ainainen tuomitsemisen vaatiminen on jo ihan naurettavaa, tietää heti sen että on sitä poliittista puolta että tappi pyllyssä on ok. Ja setä onki täti.

    • Anonyymi

      Muisto lähimenneisyydestä.

    • Anonyymi

      Eiköhän ala. Purra.

      • Anonyymi

        Tuskin on aihetta Purraahuutoihin!


    • Anonyymi

      Kepulaisia ottaa pannuun.Varokaa keltainen neste pullisttu aivoissanne💣

      • Anonyymi

        Sinul ei pulllisttu, sinu olla ottant sinol vaikko masinol.


    • Anonyymi

      Mitä on sinol?Onko jotai kepujen myrkkyä?

      • Anonyymi

        AaaPuuuVa. Tahtoo kepua. EhheHeh ehheheh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AaaPuuuVa. Tahtoo kepua. EhheHeh ehheheh.

        Kolmisen viikkoa sitten jo ennakoitiin tarvetta kepusta.
        Näitten persujen pokka pitää paremmin kuin Hyasintin. Vaikka ovatkin narsisseja, anteeksi -teja. Tuskin on räkä kuivanut Saarikon siloposkilta kun jo kättä suudellen tarjotaan hallituspaikkaa ja koroketta ministerituoliin. Näkyvyyttä enemmän Saarikon pikkuemännälle. Toki käsisuudelman ymmärtää kun poski voi olla vielä rähmässä. Viimeisen huutelutunnin jäljiltä.

        Kyllä osataan. Purra. Vaikka sanotaan ettei haukkuva rakki. Purra.
        Jos Saarikon Sirkka peruu uhot, EI liitosta sysimustien kanssa, saa kesKusta muuttaa nimensä kesPaskaksi. Kannatukseen se ei toki vsikuta. 8,0489 pros. Pyöristettynä. Ylöspäin.

        Kyllä rkp on joka hällitys. Naturligtvis. Mine ei muuten anna, mine Ann-Maija. Eikö snaija ?
        Aikoinaan Fagerholmilta kysyttiin, mitä eroa on ruotsalaisella kansanpuolueella ja huoralla ?

        RKP on aina hallituksessa !
        Vastasi Fagerholm, itsekin betre volkkii .

        Ristillistähän se ol meijän tiinavainookii ! Kyllä kelpaa pitkänmatkan konttaajalle, EiSaaHjalle. Juuri ison kirjan mukaista toimintaa !
        ( otetaan niiltä joilla on vielä vähän ja annettakoon heille joilla on paljon,
        velkaa. Viaton keskiluokkaparka.)

        Persutarallaa ! Hällitys olla valmis sekä toiminta kyvykästä. Petteri voi taas valon tuoda pimeään. Mennään kohti ameRiikkaa, sontaklaus.
        Mattip vinttas reittäpitkin ö cayn.
        ( Make Finland Great Again )

        Antakaa nyt tilaisuus panna (vaikka väkisin kuten tiedotusvastaava) suomi "kuntoon".
        Rinta rottingilla kohti kapitaalin kukkuloita !

        Kalliilsi tulee tavan tallaajille ja se on aivan oikein meille kaikille, myös sysimustille.
        Kansa on huutanut, nyt vastatkaa huutoonne.

        Samantien terveiset Isoo-Antti Linkkuveitselle ( solisalidem ) : jos menette hallitukseen,
        on seuraavissa vaaleissa kannatus 12.7 pros.

        MAKSIMI !


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      557
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      456
    Aihe