Aihe

hei harhainen, tämä oli viimeinen päivä......

Anonyymi

14

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tänäänkö vai jo aiemmin oli se viimeinen päivä?

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Marssittuani pottufestareilla kukko suussa,olin selvittänyt suikkarin peruskurssin salat älä selvitä hähähä köh köh

• Anonyymi

Se on kivaa puuhaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kivaa puuhaa.

Mies miehelle,miekkailun käsikirja oli kolumbuksen mieleen sillä merirosvous oli miesten hommoo sil viisiin joo älä selvitä ps. Cian kärsä näkee kuulee ja maistaa,kukon laulun aikaan täh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies miehelle,miekkailun käsikirja oli kolumbuksen mieleen sillä merirosvous oli miesten hommoo sil viisiin joo älä selvitä ps. Cian kärsä näkee kuulee ja maistaa,kukon laulun aikaan täh

Olen aseksuaali.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aseksuaali.

Tykkäät aseista,senkin polizei ole rauhassa olen vitsi

• Anonyymi

Ei käy Jeesus! Olen uskonnoton. Ei käy ismit eikä muutkaan uskonnot. Vain laki käy!!!!

Hhhrrjjjja

• Anonyymi

Klassinen erobiisi.

• Anonyymi

Aloittaja itse on harhainen ymmärrät varmaan että sun kaltaista haukkujaa kukaan kaipaa.

• Anonyymi

Kenenkään ei ole pakko harjoittaa uskontoa Suomessa jos ei halua. Muistakaa se!!!!!

E roa ko rkosta f i

Hhhhrrrjjj

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      336
      24709
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14223
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      349
      11650
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      108
      8701
    5. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      545
      5987