Osaisiko kukaan sanoa, voisiko nokkakärryistä saada toimivan ja pitkän tievaelluksen kestävän kaksipyöräisen vaelluskärryn. Siihen pitäisi tietysti jatkaa aisoja ja liittää valjaat. Lähinnä arveluttaa kärryn pienet 4″:n pyörät. Onko sellainen kärry raskaampi vetää kuin esim. 16″:n pyörillä oleva? Esim. tällainen Puuilon nokkakärry (en saanut kopioitua linkkiä tai kuvaa tähän). https://www.puuilo.fi/nokkakarryt-jatkonokalla-umpikumipyorilla
Vaelluskärry
Anonyymi
1
1031
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän niitä ole olemassa kevyempiäkin kärryjä perässä vedettäväksi? Esim. jokin polkupyörän peräkärry, jota saisi vetovaljaat lisäämällä muokattua sopivaksi? Eivätkä nuo rattaat nyt niin kovin monimutkaisia ole. Kätevä värkkää itse keveästi rullaavat kärryt esim. alumiiniputkesta ja parista sopivan kokoisesta polkupyörän renkaasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066