Aihe

Taitoluistelun aloitus 13 vuotiaana

Anonyymi

Moi! Oon 13 v nyt ja alotan taitoluistelun ensiviikolla. Haluisinki tietää, et onko mulla MITÄÄN mahdollisuuksia koskaan päästä huipulle (edes lähelle sitä) vaikka alotanki vasta nyt? Oon siis kyllä tosi motivoitunut joten treenaan iha vapaa ajalla esim. käyn lenkeillä ja muutenki treenaan ja nyt talvella tossa on lähikoulun pihalla jäädytetty luistelukenttäkin. Mutta mulla ei kuitenkaa oo aikasempaa luistelu kokemusta ja ainut liikunta harrastus mitä oon harrastanut aikasemmin on cheerleading. Se on mun suuri unelma olla oikee taitoluistelija. Ja tiiän kyllä että se on kuulemma rankkaa! Alotan nyt ensin ainakin ihan harrasteryhmästä jossa on kerran viikossa treenit. Joten onko mulla MITÄÄN mahiksia? Pliis kertokaa joku

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
        Kotimaiset julkkisjuorut
        201
        12155
      2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
        Kotimaiset julkkisjuorut
        193
        2889
      3. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
        Kotimaiset julkkisjuorut
        144
        2130