Aihe

Huomasin tänään taas

Anonyymi

Että kuinka vaarallinen nainen olen
Onneksi kukaan mies ei ole kiinnostunut minusta sillä vois olla tukalat oltavat

7

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedätkös että ketään ei kiinnosta sun juttusi pätkääkään. Ja joo, olet varmaankin joku pirttihirmu, eikä susta edes kukaan kiinnostuisikaan 🤮

• Anonyymi

Minä kysyn tästä sivusta, että mistä sä sen tiedät. Kukas vittu itse olet ja ketä sun kommnetti kiinnostaa. Mene pois, jos et osaa käyttäytyä. Ja tää todellakin on sivusta. Ne alle 30v akat olette hirveitä kun empatiakyky vasta kehittyy.

• Anonyymi

Nimittäin en kerta kaikkiaan siedä laiskottelua taikka itseä ”huonompia” ihmisiä
      Huh huh mikä tulivuori pään sisällä oli kun taas tuli ihminen viereen ”laiskottelemaan”
      Vaatii kyllä itsekuria pitää höyryt sisällään

• Anonyymi

Tuskin sulla on koskaan ollut miestä, kun jututkin on tuota luokkaa 👎

• Anonyymi

Itse pidän vähän äkäisistä naisista. 😆

• Anonyymi

Hyi mikä nainen!

• Anonyymi

Älä huoli, kaltaisesi nainen jää varmasti yksin. Mietippä sitä sitten!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      292
      19499
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      323
      5636
    3. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      264
      3038