Miten Mikkelin Persut? Voimaa puhkuen ja Trumpia tukien kevään vaaleihin?
Fuhrer (=johtaja) Halla- Aho kannatti vain Trumpin politiikkaa, ei häntä itseään. Eli?
Persuilu käy USAssa viimeisillään
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joko Ohisalo on vaatinut tutkintaa poliisin aseenkäytöstä?
- Anonyymi
Ei ääää, ääää ole vielä äääääää pyyntöä ääää näkynyt! Äääää
Täällä ääääää Mari äääääääääääää Amerikka. Ääääääääääää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ääää, ääää ole vielä äääääää pyyntöä ääää näkynyt! Äääää
Täällä ääääää Mari äääääääääääää Amerikka. ÄäääääääääääIltalehti tänään klo. 7.00 päivitetyssä jutussaan kannatuksen noususta (1% yksikköä) :
"Perussuomalaiset jatkaa kärjessä Ylen tuoreessa kannatuskyselyssä. Puolue sai 21,9 prosentin kannatuksen. SDP:n kannatus oli kyselyssä 21,4 prosenttia. Kolmantena oli kokoomus 16,2 prosentilla.
Perussuomalaisten kannatus kasvoi yhdellä prosenttiyksiköllä Ylen aiemmasta kannatuskyselystä. SDP:n kannatus kasvoi 0,8 prosenttiyksikköä.
Ylelle gallupia kommentoineen Taloustutkimuksen tutkimusjohtajan Tuomo Turjan mukaan näkymä on se, että kaksi puoluetta taistelee suurimman puolueen paikasta ja muut eivät oikein tunnu etenevän mihinkään. "
- Anonyymi
Eikös se Trumppi ole ollut vähän natseihin päin kallellaan? Vähän niin kuin Vihreätkin?
- Anonyymi
En tiedä, ite oon semmone et tykkään esittää et uskoisin muka salaliittoihin, et saan ihmiset naureskelemaan et oisin muka foliohattu, ja sit nauran ite niille ku ne luulee et oon foliohattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, ite oon semmone et tykkään esittää et uskoisin muka salaliittoihin, et saan ihmiset naureskelemaan et oisin muka foliohattu, ja sit nauran ite niille ku ne luulee et oon foliohattu.
ite tykkään esittää että en uskois salaliittoihin vaikka uskonki ja sit nauran niille ku ne luulee etten muka uskois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ite tykkään esittää että en uskois salaliittoihin vaikka uskonki ja sit nauran niille ku ne luulee etten muka uskois.
Ymmärrän tuonkin puolen. Itse en tykkää salaliitto-sanasta sinänsä, koska jotkut asiat on vähän turhan itsestäänselviä. Ehkä parempi voisi olla "Eliitin/valtaa-pitävien hyvä-veljeilyrinki"
- Anonyymi
Onpa taas käsittämättömiä heittoja. Eihän USA;n tapahtumat kaikkine Trumpeineen kuulu millään tavalla mikkeliläisille, ei persuille eikä muillekaan. Meillä on ihan ikiomat ongelmat joihin olisi hyvä keskittyä.
- Anonyymi
Tänne kirjoittelevat ei paljon mikkelin ongelmia ratko. Luonnollista ihmetellä ja pohtia siis jonkun muun maan/kaupungin tapahtumia missä oikeasti tapahtuu jotain.
- Anonyymi
Taitaa olla Taavitsaisen aloittama keskustelu.
- Anonyymi
Taavitsainen nyt näkee Trumpfaneja siellä täällä.
- Anonyymi
Trumpin jutut ovat ihan itseään. Mikkelin eikä muillekkaan Suomen persuille kuulu hevonhäntää mitä Trumpetti tekee. Sulla on asiat sekaisin? -Suomen persut hakee sinun ja muidenkin suomalaisten hyvinvointia. Kun operoidaan velkarahalla ei voida rahoittaa alemman verokannan maita kuten Espanjaa ja Italiaa. Miksei siellä veronmaksajat maksa osuuttaan? Miks näiden asioiden ymmärtäminen on vaikeaa?
- Anonyymi
Persut ovat patologisia valehtelijoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovat patologisia valehtelijoita.
Ainakin mestarinsa halla-aho. Jonka huikea taktiikka on esittää tyhmää aina kun tulee vähän kiperämpi paikka eteen. On se vaan vitun taitava.
- Anonyymi
Ei ikinä enää luottoa persuihin. Mielummin esim. Somebody make kokoomus great again
- Anonyymi
Samaa mieltä ei persuja ja oman yrityksen etuja ajavia eikä taavitsaisia kai kaupungista muitakin löytyy.
- Anonyymi
Jokainen voi käydä Partykingistä tilaamassa DONALD TRUMP WC-HARJAN.
Saa myös EnMänyeL Makaroonin päällä varustettuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919