Luen sua kuin

Anonyymi

Avointa kirjaa 🙈.. Mutta hyvää yötä joku

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luet tyhjää kirjaa,kirjoittaja pian kuollut eikä sanottavaa jäljellä,älä selvitä

    • Anonyymi

      Niin minäkin rakastan❤

    • Anonyymi

      Joku?

      • Anonyymi

        Mä en jaksa enää sun kanssa leikkiä joten voitit niin saanko nyt mennä muita tapaamaan ja kirjoittaa muille ihan normaalisti ilman että suutut mistään kun ei ole reilua että sä saat mennä ja mä en saa tehdä yhtään mitää ja nyt haluaisin antaa sulle lopullisesti rauhan jotta saat rauhassa miettiä milloin olet valmis kohtaamaan minut mutta siihen asti mä olen muitten kanssa sillein jottet erehdy luulee että sulle olisin uskollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en jaksa enää sun kanssa leikkiä joten voitit niin saanko nyt mennä muita tapaamaan ja kirjoittaa muille ihan normaalisti ilman että suutut mistään kun ei ole reilua että sä saat mennä ja mä en saa tehdä yhtään mitää ja nyt haluaisin antaa sulle lopullisesti rauhan jotta saat rauhassa miettiä milloin olet valmis kohtaamaan minut mutta siihen asti mä olen muitten kanssa sillein jottet erehdy luulee että sulle olisin uskollinen.

        Puuttuuko näppäimistöstäsi piste kokonaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puuttuuko näppäimistöstäsi piste kokonaan?

        Onhan tossa lopussa . Piste.👀
        Sivusta tämä.


    • Anonyymi

      Taidat viettää palstalla liikaa aikaa 😅

    • Anonyymi

      Vain koska mä annan sun tehdä niin.

    • Anonyymi

      Tuskinpa täällä kukaan ketään lukee. Näkeehän sen miten sekavaa settiä ja höpöhöpöjuttuja pojilla. Hyvää yötä! :)

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Niinhän sitä luulis jollei ois tyhmä kuin vasemman jalan saapas.

    • Anonyymi

      Ja milläs sivulla olet menossa?

      • Anonyymi

        🙈.... Pitkällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🙈.... Pitkällä

        Se onkin auki tarkoutuksella, muttei oikea.


    • Anonyymi

      Hyvä. Minä haluankin olla sinulle kuin avoin kirja.

      • Anonyymi

        Kävin kusella mut arvaa missä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin kusella mut arvaa missä.

        Et kai parvekkeella taas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai parvekkeella taas?

        Ei, se kävi sun kukkapenkissäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, se kävi sun kukkapenkissäs.

        Ei ole minulla kukkapenkkiä. Jos olisi, niin kyllä siinä kusella saisi käydä. Hyvää lannoitetta.


    • Anonyymi

      Neanderi-ihminen

    • Anonyymi

      Ota kädet pois silmiltä niin näet kuinka saat banaanin palkinnoksi saavutuksistasi palstalla. 🍌

      • Anonyymi

        😄😄😄


    • Anonyymi

      Lue toki, jos osaat. Hyvä että joku ymmärtää. Toisia ymmärtää paremmin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei ole kohteliasta lukea toista ilman lupaa, vaikka osaatkin.

      • Anonyymi

        Voi, voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, voi.

        Luuletko AP muka osaavasi lukea toisia? 🤭


      • Anonyymi

        Toisia on vaan helppo lukea, exän kanssa kumpikin tiesi jo etukäteen mitä toinen sanoo tai tekee, tietenkin sen takana on vuosien tuntemus, nytkään mun ei tarvi kuin nähdä niin tiiän mitä sen mielessä liikkuu. Joskus myös ulkopuolisia on helppo lukea, joskus toivon, ettei mua itseä pystyisi lukemaan, ex sanoi aina mulle, että susta näkee aina mitä ajattelet, en haluaisi, joskus jopa pienellä tuntemisella pystyt tietää mitä toinen ajattelee.


    • Anonyymi

      Voi olla tai sitten ei..💘😿🤍🧡❤🖤💦🖖👎🗨💨

    • Anonyymi

      Hänen kirjansa on tällä hetkellä kiinni, mutta jätin kuitenkin kirjanmerkin väliin, oikeaan kohtaan. Tietää mistä jatkaa, jos hän intoutuu vielä kirjan lukemaan loppuun.
      Ex libriksessä on erään miehen nimi, joka jääköön salaisuudeksi, niin kuin mies itsekin on hieman jäänyt.
      Kerron sen, että tästä kirjasta ei ole juonenkäänteitä puuttunut. Aineksia ollut vuosisadan salapoliisiromaaniksi, osittain hieman Harlekiini kirjojen siirappimaista rakkaustarinaa, hieman pateettista runoutta myös.
      Mitä muuta, ehkä hieman myös koomillisia piirteitä, sanalla sanoen hyvin erikoinen ja kaiken kaikkiaan kirja, jonka en soisi jäävän lukematta.
      -sivusta

      • Anonyymi

        Siihen että olet saamaton palstalla matelehtija kirjoituksesi on mielipuolisen itseriittoista. Mukavaa päivänjatkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen että olet saamaton palstalla matelehtija kirjoituksesi on mielipuolisen itseriittoista. Mukavaa päivänjatkoa.

        Kiitos, sitä samaa sinulle. Oikein aurinkoista päivää. En minä täällä koko ajan vetelehdi, aika harvoin nykyään.
        Nyt on kiva ilma, joten lähden kohta ulkoilemaan. Lähdehän itsekin vähän reippailemaan, niin mielialasi kohenee.☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, sitä samaa sinulle. Oikein aurinkoista päivää. En minä täällä koko ajan vetelehdi, aika harvoin nykyään.
        Nyt on kiva ilma, joten lähden kohta ulkoilemaan. Lähdehän itsekin vähän reippailemaan, niin mielialasi kohenee.☺

        Hyvä idea. Ulkoilma varmasti kohentaa omaakin mielialaasi paremmin kuin jonninjoutavat palstajulistukset tuntemattomille 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen että olet saamaton palstalla matelehtija kirjoituksesi on mielipuolisen itseriittoista. Mukavaa päivänjatkoa.

        Mielipuolisen itseriittoisena toimintana voidaan nähdä esim palstakirjoisten tunnistelu ja näkemys siitä, että joku nainen elää ja asuu palstalla ja johon voi purkaa omaa vitutustaan tyhjää elämäänsä kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä idea. Ulkoilma varmasti kohentaa omaakin mielialaasi paremmin kuin jonninjoutavat palstajulistukset tuntemattomille 🙂

        Ei ole sinunkaan julistukset mistään kotoisin etkä tiedä kenelle julistat🤭 olet hölmö jos kuvittelet niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä idea. Ulkoilma varmasti kohentaa omaakin mielialaasi paremmin kuin jonninjoutavat palstajulistukset tuntemattomille 🙂

        En nyt sanoisi tätä kirjoittteluani jonninjoutavaksi, kirjoittelullani on kyllä kohde, kirjoitan tietylle ihmiselle. Tietyistä syistä kirjoittelu tapahtuu täällä eikä muualla. Toivoisin tottakai että se tapahtuisi muualla, mutta minulla nyt on syyni kirjoittaa täällä. Eiköhän täällä yleensäkin kirjoittele vaan sellaiset, joilla ei sillä hetkellä muuta mahdollisuutta ole. Jokaisella on omat syynsä. En lähtisi ketään tuomitsemaan, tarinoita on niin monia kuin on ihmisiäkin.
        En ole koskaan täällä muille kirjoitellut kuin hänelle, minulle tämä paikka liittyy ainoastaan häneen. En voisi kuvitellakaan että täällä muita kaipaisin, en ennen häntä enkä jälkeenkään. Hänen takiaan tänne vahingossa eksyinkin.
        Eikä kukaan täällä palstalla aina voi eikä jaksa kirjoitella. Itsekin olen työssäkäyvä ihminen, on harrastukset, ystävät ja läheiset ym.
        Satun vaan olemaan ihastunut/ rakastunut erääseen mieheen ja häntä täällä kaipailen. Kirjoittelen täällä siksi, koska olen tunnistanut hänet täältä ja ajattelen että ehkä hänkin toisinaan kaipaa minua.


    • Anonyymi

      Hop

      • Anonyymi

        Poh.


    • Anonyymi

      Apinan laitoit tuohon, no tunnistan mutta se en ole minä. Olen monimutkainen mies, ketä ei kiinnosta yksinkertaiset asiat. Harhaluuloista puhumattakaan. Ja viimeisimällä ihastuksellani niitä harhaluuloja tais riittää yllinkyllin. Ois antannu tutustua. Mutta menneet ovat menneitä, elän nyt hetkessä ja katse kohti huomista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2639
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      213
      2442
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2302
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      186
      1787
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1308
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1243
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe