Miehet voi painua, sanonko minne?

Anonyymi

Tää on lesbojen palsta, täällä ei heteromiehiä tarvita. Aamen.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa mieltä. 👍👍👍😃 Mut EI mun!

    • Anonyymi

      Miksiköhän te miehiä vihaatte ? Antakaa niitten elää ihan omaa elämäänsä. Ei ne teitä ahdista, jos ette haluu niitä käyttää johkin omiin ongelmiinne, mut kaik tavallaan ☺

      • Anonyymi

        Fallistisia naisia ? Vai lesboja ? Miettikääpä ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fallistisia naisia ? Vai lesboja ? Miettikääpä ☺

        Olen pohtinut omaa suhdettani patriarkaattiin ja androsentrisiin (mieskeskeisiin) arvoihin. Se on totta. Anrogyyniys oli nuorena hetken arvoni, yritys poimia rusinat pullasta. Sitten gynosentrinen näkemys vei mukanaan. Viime vuodet olen pohtinut enemmän rakentavan vuorovaikutuksen ja viestinnän (non-violent communication) logiikkaa. Paljon riittää hommaa yhteisymmärryksen rakentamisessa itsensäkin kanssa 😉


      • Anonyymi

        Jos heteromies täällä pyörii niin sillä on mielessään vaan yks asia. Ja kaikki tietää kyllä mikä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pohtinut omaa suhdettani patriarkaattiin ja androsentrisiin (mieskeskeisiin) arvoihin. Se on totta. Anrogyyniys oli nuorena hetken arvoni, yritys poimia rusinat pullasta. Sitten gynosentrinen näkemys vei mukanaan. Viime vuodet olen pohtinut enemmän rakentavan vuorovaikutuksen ja viestinnän (non-violent communication) logiikkaa. Paljon riittää hommaa yhteisymmärryksen rakentamisessa itsensäkin kanssa 😉

        Varmaankin ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos heteromies täällä pyörii niin sillä on mielessään vaan yks asia. Ja kaikki tietää kyllä mikä.

        Niinpä, voi kun nyt jo ymmärtäis, mutta jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia 😕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, voi kun nyt jo ymmärtäis, mutta jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia 😕

        Mä tiedän mitä sä yrität.. En oo bisse, en koske miehiin, usko jo rakas, sua vaan rakastan 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tiedän mitä sä yrität.. En oo bisse, en koske miehiin, usko jo rakas, sua vaan rakastan 😍

        Ja sun sormet riittää ihan kaikkeen mun keholla, en muuta tarvii..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sun sormet riittää ihan kaikkeen mun keholla, en muuta tarvii..

        Sinä vain ❤😍


    • Anonyymi

      Huh mikä aloitus kun luin nopeasti vähän väärin "miehet voi panna mihin haluaa" että tämähän onkin melkoinen Lesbot palsta

      • Anonyymi

        😂😂😂


    • Anonyymi

      Onko se niin että lesbot saksii ja homot miekkailee?

      • Anonyymi

        Kerro sinä mulle tietämättömälle 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sinä mulle tietämättömälle 😔

        Lesbot saksii. En tiedä tuosta gay miekkailusta


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1344
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe