Aihe

Miehet voi painua, sanonko minne?

Anonyymi

Tää on lesbojen palsta, täällä ei heteromiehiä tarvita. Aamen.

15

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa mieltä. 👍👍👍😃 Mut EI mun!

• Anonyymi

Miksiköhän te miehiä vihaatte ? Antakaa niitten elää ihan omaa elämäänsä. Ei ne teitä ahdista, jos ette haluu niitä käyttää johkin omiin ongelmiinne, mut kaik tavallaan ☺

• Anonyymi

Fallistisia naisia ? Vai lesboja ? Miettikääpä ☺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fallistisia naisia ? Vai lesboja ? Miettikääpä ☺

Olen pohtinut omaa suhdettani patriarkaattiin ja androsentrisiin (mieskeskeisiin) arvoihin. Se on totta. Anrogyyniys oli nuorena hetken arvoni, yritys poimia rusinat pullasta. Sitten gynosentrinen näkemys vei mukanaan. Viime vuodet olen pohtinut enemmän rakentavan vuorovaikutuksen ja viestinnän (non-violent communication) logiikkaa. Paljon riittää hommaa yhteisymmärryksen rakentamisessa itsensäkin kanssa 😉

• Anonyymi

Jos heteromies täällä pyörii niin sillä on mielessään vaan yks asia. Ja kaikki tietää kyllä mikä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen pohtinut omaa suhdettani patriarkaattiin ja androsentrisiin (mieskeskeisiin) arvoihin. Se on totta. Anrogyyniys oli nuorena hetken arvoni, yritys poimia rusinat pullasta. Sitten gynosentrinen näkemys vei mukanaan. Viime vuodet olen pohtinut enemmän rakentavan vuorovaikutuksen ja viestinnän (non-violent communication) logiikkaa. Paljon riittää hommaa yhteisymmärryksen rakentamisessa itsensäkin kanssa 😉

Varmaankin ☺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos heteromies täällä pyörii niin sillä on mielessään vaan yks asia. Ja kaikki tietää kyllä mikä.

Niinpä, voi kun nyt jo ymmärtäis, mutta jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia 😕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, voi kun nyt jo ymmärtäis, mutta jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia 😕

Mä tiedän mitä sä yrität.. En oo bisse, en koske miehiin, usko jo rakas, sua vaan rakastan 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tiedän mitä sä yrität.. En oo bisse, en koske miehiin, usko jo rakas, sua vaan rakastan 😍

Ja sun sormet riittää ihan kaikkeen mun keholla, en muuta tarvii..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sun sormet riittää ihan kaikkeen mun keholla, en muuta tarvii..

Sinä vain ❤😍

• Anonyymi

Huh mikä aloitus kun luin nopeasti vähän väärin "miehet voi panna mihin haluaa" että tämähän onkin melkoinen Lesbot palsta

• Anonyymi

😂😂😂

• Anonyymi

Onko se niin että lesbot saksii ja homot miekkailee?

• Anonyymi

Kerro sinä mulle tietämättömälle 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro sinä mulle tietämättömälle 😔

Lesbot saksii. En tiedä tuosta gay miekkailusta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      12513
    2. Taksinkuljettaja Niina Syrjäläinen (Ristiinasta)

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33ec61ee-a6fb-4422-8ecc-982c68a91196 Viimeinen havainto eilen tiistailta n.17:48. Kadonnut kotoaan tilataksin kans
      Kadonneet ihmiset
      102
      10441
    3. Notta ny se on tuloos! Sinimustat rekisteröityy puolueeksi.

Vanhat hyvät ajat palaavat. Joukko ultra-isänmaallisia ovat perustamassa uutta puoluetta. Työnimenä on nyt Sinimustat. Nyt tulee vihervasemmistolaisel
      Maailman menoa
      537
      8018
    4. Huomio ! Huomio !

HUOMIO HUOMIO HUOMIO Niina Syrjäläinen ja Taksi auto rek SNS-438 on kadoksissa. Nina ja hänen taksiautonsa katosivat Ristiinassa: ”Huoli on suuri” –
      Mikkeli
      124
      5236
    5. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      253
      3902