Tää on lesbojen palsta, täällä ei heteromiehiä tarvita. Aamen.
Miehet voi painua, sanonko minne?
15
107
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä. 👍👍👍😃 Mut EI mun!
- Anonyymi
Miksiköhän te miehiä vihaatte ? Antakaa niitten elää ihan omaa elämäänsä. Ei ne teitä ahdista, jos ette haluu niitä käyttää johkin omiin ongelmiinne, mut kaik tavallaan ☺
- Anonyymi
Fallistisia naisia ? Vai lesboja ? Miettikääpä ☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fallistisia naisia ? Vai lesboja ? Miettikääpä ☺
Olen pohtinut omaa suhdettani patriarkaattiin ja androsentrisiin (mieskeskeisiin) arvoihin. Se on totta. Anrogyyniys oli nuorena hetken arvoni, yritys poimia rusinat pullasta. Sitten gynosentrinen näkemys vei mukanaan. Viime vuodet olen pohtinut enemmän rakentavan vuorovaikutuksen ja viestinnän (non-violent communication) logiikkaa. Paljon riittää hommaa yhteisymmärryksen rakentamisessa itsensäkin kanssa 😉
- Anonyymi
Jos heteromies täällä pyörii niin sillä on mielessään vaan yks asia. Ja kaikki tietää kyllä mikä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pohtinut omaa suhdettani patriarkaattiin ja androsentrisiin (mieskeskeisiin) arvoihin. Se on totta. Anrogyyniys oli nuorena hetken arvoni, yritys poimia rusinat pullasta. Sitten gynosentrinen näkemys vei mukanaan. Viime vuodet olen pohtinut enemmän rakentavan vuorovaikutuksen ja viestinnän (non-violent communication) logiikkaa. Paljon riittää hommaa yhteisymmärryksen rakentamisessa itsensäkin kanssa 😉
Varmaankin ☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos heteromies täällä pyörii niin sillä on mielessään vaan yks asia. Ja kaikki tietää kyllä mikä.
Niinpä, voi kun nyt jo ymmärtäis, mutta jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia 😕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, voi kun nyt jo ymmärtäis, mutta jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia 😕
Mä tiedän mitä sä yrität.. En oo bisse, en koske miehiin, usko jo rakas, sua vaan rakastan 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tiedän mitä sä yrität.. En oo bisse, en koske miehiin, usko jo rakas, sua vaan rakastan 😍
Ja sun sormet riittää ihan kaikkeen mun keholla, en muuta tarvii..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sun sormet riittää ihan kaikkeen mun keholla, en muuta tarvii..
Sinä vain ❤😍
- Anonyymi
Huh mikä aloitus kun luin nopeasti vähän väärin "miehet voi panna mihin haluaa" että tämähän onkin melkoinen Lesbot palsta
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Onko se niin että lesbot saksii ja homot miekkailee?
- Anonyymi
Kerro sinä mulle tietämättömälle 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sinä mulle tietämättömälle 😔
Lesbot saksii. En tiedä tuosta gay miekkailusta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929