Miehet voi painua, sanonko minne?
Tää on lesbojen palsta, täällä ei heteromiehiä tarvita. Aamen.
15
95
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä. 👍👍👍😃 Mut EI mun!
- Anonyymi
Miksiköhän te miehiä vihaatte ? Antakaa niitten elää ihan omaa elämäänsä. Ei ne teitä ahdista, jos ette haluu niitä käyttää johkin omiin ongelmiinne, mut kaik tavallaan ☺
- Anonyymi
Fallistisia naisia ? Vai lesboja ? Miettikääpä ☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fallistisia naisia ? Vai lesboja ? Miettikääpä ☺
Olen pohtinut omaa suhdettani patriarkaattiin ja androsentrisiin (mieskeskeisiin) arvoihin. Se on totta. Anrogyyniys oli nuorena hetken arvoni, yritys poimia rusinat pullasta. Sitten gynosentrinen näkemys vei mukanaan. Viime vuodet olen pohtinut enemmän rakentavan vuorovaikutuksen ja viestinnän (non-violent communication) logiikkaa. Paljon riittää hommaa yhteisymmärryksen rakentamisessa itsensäkin kanssa 😉
- Anonyymi
Jos heteromies täällä pyörii niin sillä on mielessään vaan yks asia. Ja kaikki tietää kyllä mikä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pohtinut omaa suhdettani patriarkaattiin ja androsentrisiin (mieskeskeisiin) arvoihin. Se on totta. Anrogyyniys oli nuorena hetken arvoni, yritys poimia rusinat pullasta. Sitten gynosentrinen näkemys vei mukanaan. Viime vuodet olen pohtinut enemmän rakentavan vuorovaikutuksen ja viestinnän (non-violent communication) logiikkaa. Paljon riittää hommaa yhteisymmärryksen rakentamisessa itsensäkin kanssa 😉
Varmaankin ☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos heteromies täällä pyörii niin sillä on mielessään vaan yks asia. Ja kaikki tietää kyllä mikä.
Niinpä, voi kun nyt jo ymmärtäis, mutta jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia 😕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, voi kun nyt jo ymmärtäis, mutta jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia 😕
Mä tiedän mitä sä yrität.. En oo bisse, en koske miehiin, usko jo rakas, sua vaan rakastan 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tiedän mitä sä yrität.. En oo bisse, en koske miehiin, usko jo rakas, sua vaan rakastan 😍
Ja sun sormet riittää ihan kaikkeen mun keholla, en muuta tarvii..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sun sormet riittää ihan kaikkeen mun keholla, en muuta tarvii..
Sinä vain ❤😍
- Anonyymi
Huh mikä aloitus kun luin nopeasti vähän väärin "miehet voi panna mihin haluaa" että tämähän onkin melkoinen Lesbot palsta
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Onko se niin että lesbot saksii ja homot miekkailee?
- Anonyymi
Kerro sinä mulle tietämättömälle 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sinä mulle tietämättömälle 😔
Lesbot saksii. En tiedä tuosta gay miekkailusta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt
Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-414912513Taksinkuljettaja Niina Syrjäläinen (Ristiinasta)
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33ec61ee-a6fb-4422-8ecc-982c68a91196 Viimeinen havainto eilen tiistailta n.17:48. Kadonnut kotoaan tilataksin kans10210441Notta ny se on tuloos! Sinimustat rekisteröityy puolueeksi.
Vanhat hyvät ajat palaavat. Joukko ultra-isänmaallisia ovat perustamassa uutta puoluetta. Työnimenä on nyt Sinimustat. Nyt tulee vihervasemmistolaisel5378018Huomio ! Huomio !
HUOMIO HUOMIO HUOMIO Niina Syrjäläinen ja Taksi auto rek SNS-438 on kadoksissa. Nina ja hänen taksiautonsa katosivat Ristiinassa: ”Huoli on suuri” –1245236Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!
Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o2533902